От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик
Злати, да споделя малко личен опит! При мен утечката (на дизеловия черок) беше от ключа (бутона) на алармата за двигателния отсек! Като отвориш капака да мериш за утечки - всичко е ОК. Като го затвориш обаче (беше окъсил нещо бутона) капака - утечка от 3,5 ампер/часа..!!! Това установено и отстранено при Дядо Владо (не е като да не разбира от тоци)! Добре, че докато хвърляхме боб къде е проблема, един приятел натисна без да иска въпросния бутон и видях как хвърли искра! Замерихме пак - в натиснато положение на бутона - и всичко си дойде на мястото... Дано съм бил полезен.
Поздрави
Злати, да споделя малко личен опит! При мен утечката (на дизеловия черок) беше от ключа (бутона) на алармата за двигателния отсек! Като отвориш капака да мериш за утечки - всичко е ОК. Като го затвориш обаче (беше окъсил нещо бутона) капака - утечка от 3,5 ампер/часа..!!! Това установено и отстранено при Дядо Владо (не е като да не разбира от тоци)! Добре, че докато хвърляхме боб къде е проблема, един приятел натисна без да иска въпросния бутон и видях как хвърли искра! Замерихме пак - в натиснато положение на бутона - и всичко си дойде на мястото... Дано съм бил полезен.
Поздрави
Коментар