Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

    Злати, да споделя малко личен опит! При мен утечката (на дизеловия черок) беше от ключа (бутона) на алармата за двигателния отсек! Като отвориш капака да мериш за утечки - всичко е ОК. Като го затвориш обаче (беше окъсил нещо бутона) капака - утечка от 3,5 ампер/часа..!!! Това установено и отстранено при Дядо Владо (не е като да не разбира от тоци)! Добре, че докато хвърляхме боб къде е проблема, един приятел натисна без да иска въпросния бутон и видях как хвърли искра! Замерихме пак - в натиснато положение на бутона - и всичко си дойде на мястото... Дано съм бил полезен.

    Поздрави

    Коментар


    • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

      Мерси на всички за съветите. Ще пробвам още това- онова и май накрая на мястото на Банера ще застане един Ексайд като сбера парици.
      Друго пропуснах да се похваля, вече прословутите конуси са монтирани отзад, а отпред си заеха мястото новите амове на Трайлмастер. Рано ми е да споделям впечатления, не съм го карал, но някак си леко предницата се вирна. Може би със сантиметър-два, може аз да си въобразявам, но е екстра. Като мога ще снимам, да видите и вие.
      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
      www.ADV-Bulgaria.com

      Коментар


      • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

        Злати, ако амортисьорите са с висико налягане е съвсем нормално да направят малко лифт.
        Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
        Drag Grand Canyon Daily
        Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
        LZ1JYM

        Коментар


        • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

          Хм и аз имам проблеми с паленето. При леко /-10/ отрицателни температури. При подаване на ток с кабели, пали без проблеми. Същото е и с нов акумулатор. Преди голямите студове се заиграхме с мултицета и интересното бе, че му бяга масата на моят РР. При подадена допълнителна маса на блока на двигателя, стартера върти доста по резно, без да сваля напрежението на чисто нов акумулатор на под 9в.

          Другото което направихме пробно е да скъсим дългият плюсов кабел, който от плюса на акумулатора - до стартера минава над метър. Преместих акумулатора на мястото на филтърната кутия, с къс плюсов кабел към стартера и нещата се пооправиха - отново стартера върти доста по-резво.

          И сега съм в дилема, дали да преместя акумулатора на мястото на филтърната кутия, което ще позволи и побирането на по-голям от 80А акумулатор или система с два акумулатора?
          Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

          Коментар


          • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

            Ако сложиш там 80А нищо чудно да падне подкалника. С 2 пък ще се филмираш. Трябва да слагаш от ония умните електроники дето превключват когато трябва. Ама аз мразя тока. Или с 2 Оптими, ама са цифра ди ги е.а.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

              Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
              Мерси на всички за съветите. Ще пробвам още това- онова и май накрая на мястото на Банера ще застане един Ексайд като сбера парици.
              Друго пропуснах да се похваля, вече прословутите конуси са монтирани отзад, а отпред си заеха мястото новите амове на Трайлмастер. Рано ми е да споделям впечатления, не съм го карал, но някак си леко предницата се вирна. Може би със сантиметър-два, може аз да си въобразявам, но е екстра. Като мога ще снимам, да видите и вие.
              Здрасти Злати! Конуси - за отпред и отзад - откъде? А бъмпстоп-овете?

              Коментар


              • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                Падок, от там всичко. Конусите и бъмстоповете са отзад, отпред нямам нищо, но по принцип за там нещата изглеждат като едни допълнителни тръби.
                LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                www.ADV-Bulgaria.com

                Коментар


                • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                  Ето малко новинки или "новите обуща на звяра". Така и така го каpам само в гоpата пък на пpиятел му поpябваха стаpите ми гуми и аз изгодно се сдобих с тези агpесивни Гудиъp 235/85/16, по-тесни от АТ-тата, но силно препоръчани от знаещите като най-добър избор. Сега съм почти готов за калта.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27072012027.jpg
Прегледи:1
Размер:70.6 КБ
ID:5395468Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27072012030.jpg
Прегледи:1
Размер:63.6 КБ
ID:5395467Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27072012029.jpg
Прегледи:1
Размер:91.7 КБ
ID:5395470Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27072012028.jpg
Прегледи:1
Размер:78.7 КБ
ID:5395469
                  LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                  www.ADV-Bulgaria.com

                  Коментар


                  • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                    Направил си изключително правилна замяна. Поздравления!
                    Technical Rescue Direct - life lies in courage
                    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                    Коментар


                    • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                      Ха честито! Правилна замяна и според мен
                      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                      Коментар


                      • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                        Ми ти си виновен, много ги похвали тези гуми. Пък и Руси е виновен, и той ги похвали. Като се замисля, Яро е най-виновен, той ме подхлъзна за смяната
                        Последно редактирано от zzlatev; 30-07-12, 13:07.
                        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                        www.ADV-Bulgaria.com

                        Коментар


                        • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                          Какви вини търсиш - не стига, че си се обзавел с едни от най-добрите за универсално ползване гуми, ами търсиш виновни.
                          Виновни са - да, за това, че основателно са си заслужили черпнята!
                          "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                          Коментар


                          • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                            Много добре изглеждат тези гуми.
                            Ще чакаме отзиви, че аз още се чудя какво да вземам.
                            След като безуспешно търсих да доставя Дуратрак на Гудиър.....
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 02-08-12, 07:07.
                            Land Lord Discovery II TD5 + Garmin Oregon 450 + Norica Marvik Gold + Sprint Apolon + Liverpool fan.
                            LZ2РSD

                            Коментар


                            • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                              Няма нужда да чакаш, Масо, Пинмастер, от известно време има такива и е доста доволен. А той кара бая по-хард от мен. Не се чуди, че и тия са бая кът, аз за момента взех последния комплект в София май.
                              LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                              www.ADV-Bulgaria.com

                              Коментар


                              • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                                Не ги предлагат в моя размер ( 265/70/16) ... а колегите от форума в друга тема изрично ме посъветваха да не слага,м 235/80/16 - не могат да държат странично Ленд Лорда ми.
                                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 02-08-12, 07:07.
                                Land Lord Discovery II TD5 + Garmin Oregon 450 + Norica Marvik Gold + Sprint Apolon + Liverpool fan.
                                LZ2РSD

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X