Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

    48 лева е вилката с комплекта дреболии в Дару. В четвъртък я взимам. Като се има впредвид, че карам колата рядко и само в гората, а не ежедневно, може и да не я усилвам тази вилка
    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
    www.ADV-Bulgaria.com

    Коментар


    • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

      Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
      От едно известно време, повече от година, има едно причукване при смяна на скоростите и натискане на съединителя. Днес го погледна майстора, послуша и ме прати да търся вилка и нужните джаджи, че тракането идва оттам и е време да се поправи, да не се счупи тъпата вилка. Та сега осигурявам нужното и ще отворим пак съеднителя, по-скоро пространството около него.
      Свърши се и тая работа, ма не беше вилка. От една страна беше лагера, от друга страна някак странно се бяха разхлабили гайките, които държат задния кардан към раздатката. И от една страна хлопаше при натискане на съединителя, от друга при подаване рязко на газта. Сега от никъде не хлопа. Така и така имах нова вилка, та сменихме и нея освен лагера, и бронзовата втулка и въпросните гайки също вече са нови. Беше се разхлабил и лагер на дясната предна главина, натегнаха го и него, но има малък луфт от шенкелния лагер, та скоро ще трябва да се пипа и предния мост. Но засега не е належащо. Ето малко снимки, на първата се вижда разбития лагер, на втората въпросните болтове към задния кардан, а на третата е един датчик за задна скорост, който е за смяна, но го нямаше наличен. Вбъдеше трябва да оправя това, че оттам може да просълзи масълце.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21082012038.jpg
Прегледи:1
Размер:127.7 КБ
ID:5402389Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21082012037.jpg
Прегледи:1
Размер:132.2 КБ
ID:5402391Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21082012039.jpg
Прегледи:1
Размер:53.1 КБ
ID:5402390
      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
      www.ADV-Bulgaria.com

      Коментар


      • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

        Вчера имах малко време и с колата пак се озовах при Ники Николов на Военна рампа. Първо на дневен ред беше смяна на калобраните, че с новите гуми още повече щеще са хвърля и да цапа. Използвах парче от гумено транспортна лена, армирана с влакна гума, и изрязах новите колобрани с 4 пръста по широки навън и с 4 пръста по дълги от старите. Но като свалих старите се откри малко грозна гледка, ръждицата беше плъпнала. Наложисе с чичко Вюрт да маже там, че поне да спрем процеса, а за да е здраво, с подръчен алуминиев рифел спретнахме и планки за захващане. Ето как стана всичко( на две -три от снимките е сниман монтиран, но наопаки калобран, оправих го после, но оставям снимките да видите захвата)
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13092012048.jpg
Прегледи:1
Размер:67.2 КБ
ID:5407712Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13092012049.jpg
Прегледи:1
Размер:148.3 КБ
ID:5407713Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13092012050.jpg
Прегледи:1
Размер:75.1 КБ
ID:5407714Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13092012051.jpg
Прегледи:1
Размер:65.2 КБ
ID:5407715Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13092012052.jpg
Прегледи:1
Размер:58.4 КБ
ID:5407716Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13092012053.jpg
Прегледи:1
Размер:100.2 КБ
ID:5407717Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13092012054.jpg
Прегледи:1
Размер:72.9 КБ
ID:5407718Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13092012056.jpg
Прегледи:1
Размер:58.2 КБ
ID:5407711 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13092012055.jpg
Прегледи:1
Размер:90.2 КБ
ID:5407719
        Опpавих за поpеден път и дpъжката на задната вpата,вече окончателно, ето как
        Последно редактирано от zzlatev; 14-09-12, 11:16.
        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
        www.ADV-Bulgaria.com

        Коментар


        • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

          В неделя преди Петрохан в гората скъсах да пореден път заден амортисьор. При едно подрусване на яка неравност. Скъса се горе при рамата и при демонтажа се видя, че е имало здрави странични напрежения и е бил пукнат от бая време, като в момента на удара вече окончателно се е скъсал. Напрежението явно е в посока успоредна на ширината на колата, а не назад напред и по съвет на Трагата( който по-късно ще даде акъл тук) вчера наснимах всичко в детайли. И горе как са тампоните и шайбите наредени, долу как са, снимал съм и точния модел и фабричен номер на ама. На една от снимките се вижда здравия ам и колко точно е разстоянието до бъмстопа. Моля, разгледайте снимките и ако някой има някакви идеи и препоръки как да престане това чупене и какво трябва евентуално да се промени, направо да пише тук.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0090.jpg
Прегледи:2
Размер:75.1 КБ
ID:5415481Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0101.jpg
Прегледи:2
Размер:76.1 КБ
ID:5415486Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0076.jpg
Прегледи:2
Размер:148.1 КБ
ID:5415473Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0077.jpg
Прегледи:2
Размер:143.6 КБ
ID:5415474Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0080.jpg
Прегледи:2
Размер:125.1 КБ
ID:5415475Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0083.jpg
Прегледи:2
Размер:139.5 КБ
ID:5415476Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0086.jpg
Прегледи:2
Размер:150.0 КБ
ID:5415477Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0087.jpg
Прегледи:2
Размер:100.0 КБ
ID:5415478Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0088.jpg
Прегледи:2
Размер:74.3 КБ
ID:5415479Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0089.jpg
Прегледи:2
Размер:69.7 КБ
ID:5415480Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0107.jpg
Прегледи:2
Размер:122.0 КБ
ID:5415472Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0095.jpg
Прегледи:2
Размер:123.9 КБ
ID:5415484Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0098.jpg
Прегледи:2
Размер:177.0 КБ
ID:5415485Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0093.jpg
Прегледи:2
Размер:126.1 КБ
ID:5415483Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0091.jpg
Прегледи:2
Размер:75.2 КБ
ID:5415482Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0103.jpg
Прегледи:2
Размер:76.9 КБ
ID:5415487
          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
          www.ADV-Bulgaria.com

          Коментар


          • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

            Злати, не че разбирам от Роувъри, но виждам два проблема. Едния е, че долния тампон(на шпилката) са му сложени шайбите на обратно - трябва да гледат със затворените си части навън, а не да притискат тампона. А на горния захват се вижда как е опирал в държача, което ме навежда на мисълта, че и този тампон е нещо объркан - май е завъртян, защото едната му страна е по дебела.Горе поне шайбата е сложена правилно. Ама Таргата да си каже де, едва ли е първия случай...
            Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
            Drag Grand Canyon Daily
            Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
            LZ1JYM

            Коментар


            • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

              Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
              Злати, не че разбирам от Роувъри, но виждам два проблема. Едния е, че долния тампон(на шпилката) са му сложени шайбите на обратно - трябва да гледат със затворените си части навън, а не да притискат тампона. А на горния захват се вижда как е опирал в държача, което ме навежда на мисълта, че и този тампон е нещо объркан - май е завъртян, защото едната му страна е по дебела.Горе поне шайбата е сложена правилно. Ама Таргата да си каже де, едва ли е първия случай...
              Те горните тампони не могат да се объркат,но за долу съм сигурен,че шайбите са на обратно.Моите са с конуса на вътре към тампона и въпреки,че са Прокомп нямат грижи.

              Коментар


              • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                За долу е ясно, че са наобратно, ма защо се къса и опира горе? Долните щайби влиаят ли там?
                LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                www.ADV-Bulgaria.com

                Коментар


                • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                  Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                  Те горните тампони не могат да се объркат,но за долу съм сигурен,че шайбите са на обратно.Моите са с конуса на вътре към тампона и въпреки,че са Прокомп нямат грижи.
                  Ами, аз винаги си слагам шайбите наобратно и това го знам от хора с доста опит в трошенето на амове. Идеята е да се освободи максимално монтажа на със шпилката, а не да се затяга. Най-много да ти заминат тампончетата по-бързо, но по-добре от счупена шпилка. А за горния, не знам дали е правилно, но незнам как им е хрумнало на конструкторите да сложат захвата точно обратно на логичното.

                  Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                  За долу е ясно, че са наобратно, ма защо се къса и опира горе? Долните щайби влиаят ли там?

                  Злати, долния монтаж със сигурност би разтоварил системата, но проблема е горе. Май не е първия Рейндж със така скъсан ам.
                  Май си е конструкторска грешка. Или по точно не е предвидено да има по-голям от фабричния си ход.
                  Като гледам захвата е на болтово съединение към рамата. Няма ли тунингови?
                  Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                  Drag Grand Canyon Daily
                  Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                  LZ1JYM

                  Коментар


                  • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                    Според мен, като си обърнал шайбите долу, си ограничил свободата на движение и това води до кофти усуквания. Долният захват трябва да работи малко като шарнир. Въпреки това, дори и да имаш някакви усуквания, те би трябвало да увредят първо уплътнението на стъблото и амортисьора би следвало да протече, много преди да се скъса. Така както си го снимал, на мен ми се струва, че горе си е имало шупла в материала и от там ти е дошъл проблема.
                    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                    Коментар


                    • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                      Дотук съм късал три ама - един Ловелс и два Трайлмастера. Малко е вероятно и трите да са дефектни. За първия имаше и друго обяснение, но сега какво? Чакам и Таргата да каже.
                      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                      www.ADV-Bulgaria.com

                      Коментар


                      • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                        Шайбите и горе и долу са сложени по учебник (снимката е от предния амортисьор, захвата на шпилката на задния е същия). Възможно е задния мост да ходи настрани, тоест проблем с А-рамото - шарнир и втулки.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                          Аз мисля, че проблема е в държача на амортисьора към рамата (NRC 7981) - монтиран е под различен ъгъл или е огънат. Може да се сравнят двата държача (левия и десния) - начин за захващане към рамата и положение на остта, на която се монтира амортисьора.

                          Коментар


                          • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                            Може да провериш(ако не си го правил вече) дали амовете удрят в крайно положение. В смисъл като се свие мостът до край дали удря в бъмп стопа или амовете удрят преди него.
                            Като се замисля, задницата на класика е доста тежка и ако амовете са по-изтървали може да удрят и в крайно разпънато положение.

                            Коментар


                            • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                              Благодаря за доверието. Долу чашките до гайката и другата, която е близо до ама ги обърни наопаки. С конуса срещу тампоните. Горе отвий гайката, извади шайбата и я намали на струг. Диаметъра и да стане колкото е вътрешния диаметър на ухото. Сваляш после цялата стойка и заобляш яко плоската част. Там от където излиза шпилката. И там да стане конусно един вид, Да не заключва от вътре. Бе нали ти ги казах по телефона тия работи.
                              Последно редактирано от targa; 09-10-12, 20:19.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                                Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                                Благодаря за доверието. Долу чашките до гайката и другата, която е близо до ама ги обърни наопаки. С конуса срещу тампоните. Горе отвий гайката, извади шайбата и я намали на струг. Диаметъра и да стане колкото е вътрешния диаметър на ухото. Сваляш после цялата стойка и заобляш яко плоската част. Там от където излиза шпилката. И там да стане конусно един вид, Да не заключва от вътре. Бе нали ти ги казах по телефона тия работи.
                                Тарга,вътрешната шайба(тази горе до рамата)трябва ли да се намаля и тя?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X