Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

    Много готино и с мерак.Една молба,ако може по-добра снимка на праговете,че и мен това ме чака!Благодаря.

    Коментар


    • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

      Направих снимките, само да ги кача.
      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
      www.ADV-Bulgaria.com

      Коментар


      • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

        Ето обещаната по-добра снимка на новите вътрешни декоративни праговер цвят корк( по-добра май не е, но поне всичко се вижда ясно )

        Вижда се, че за разлика от оригиналните, не покриват уплътнението на вратата( което и не е нужно), но захващата и притискат всичката изолациа и ръба на пласмасовата кора отстрани на седалката. И естетически отговарят на цвета вътре в купето. Може би алуминиеви профили биха били по-здрави, но и така е добре. В големите строителни хипермаркети има всякакви опции за тия лайсни, може да се избира на воля, аз купих 4 парчета по метър по 4 лева, общо 16 пари и използвах само 2.
        Ето и един поглед върху рамката отзад, след боядисване на всичко. Това е финалния изглед.

        И накрая, малко нишани за организиране на разните дреболии вътре в купето. Това са специални джобове-органайзери, които си доставих с хиляди мъки, а мрежестия джоб по средата е от Пежо 206 от багажника, опънат със тънки свински опашки между предните седалки.

        Обичам да ми е подредено, а така всичко хем е подръка, хем е компактно складирано.
        Сори за качеството на снимките, ма така е като от мързел снимам с телефона, вместо с голямото фото.
        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
        www.ADV-Bulgaria.com

        Коментар


        • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

          Това на последната картинка много добре е станало-като библиотека. И аз ползвам органайзер тип "бронежилетка", ама си изпя песента. А немога да си намеря нов.
          За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

          Коментар


          • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

            Проекта рязко осткочи напред, направих нужната система от чекмеджета за организиране на багажа и стана повече от страхотно. Но всичко по реда си, първо за многострадалната горна рамка отзад. Jя така и не започна да се затваря нормално( ще трябва явно да я гледа ключар), но за да не ми хлопчи, реших проблема кардинално - хем просто, хем здраво.
            Ето го решението, струваше ми 6 лева без монтажа.



            Системата за багажа отзад е направена от 9 мм. ОСБ плоскост. Тука виждате дъното, в което са изрязани улеи, за да могат да минат захватите на задните колани. Плоскостта стига почти под задните седалки и е значително по-дълга от покриващата часш, която ще видите след малко.

            Това тук е покриващата полскост, точно преди да почнем да монтираме страниците и вътрешните разделители. Тук е обърната наопаки, страниците са дебели 11 мм., вътрешните разделители пак 9 мм.

            Всичко е двойно скрепено - с лепило и винтове, тук се виждат последните

            Ето го и лепилото, страхотен продукт. С тубичката мажеш единия детайл, другия го пръскаш със спрея втвърдител и за секунди двете залепват изключително здраво. И отгоре добавяш винтовете и нещата стават неразрушими. По скоро ше се счупи плоскостта, отколкото да се разкъса сглобката.

            Ето нещата преди монтажа вътре, тук си личи нещо важно. Горната част на цялото нещо е така сметната, че седалките свободно се движат и падат напред, без да е нужен демонтаж на конструкцията.

            В четирите ъгъла отгоре са добавени тези сертифицирани обтегачи тип "уши" от галванизирана стомана, след малко ще видите защо

            По тая снимка вече се досещате защо са ушите

            Но първо чекмеджетата. Тук виждате едното, обърнато наопаки. Виждат се простите по конструкция и надеждни пластмасови колела тип "валяци" отдолу. Те играят ключова роля при движението на чекмеджетата. Самите чекмеджета са с размер 80 на 40 сантиметра и дълбочина 18 сантиметра. Обема им е 40 литра и ги купих от магазин Комо за по 26 лева бройката с капаците

            Ей тук вече на всички е ясно защо са ония метални уши ))

            Те имат 2 положения, сгънати надолу, за по-опъната мрежа

            И отворени нагоре за по-хлабава, когато под нея трябва да влезе повече багаж

            Ключов момент, бях пропуснал да обезопася чекмеджетат при движение напред и тук слагам по едно парче ОСБ да ги спира. Захваното е с по 3 винта много здраво. Обърнете внимание, между бормашината и калника има дупка в долния плот. Там има болт, към който с винтова капачка се е притискал оригиналния мокет. Сега това служи за захващане на цялата конструкция към дъното на багажника. Естествено тия блотове са чифт, има същия и от другата страна.

            Първа снимка на готовия продукт, монтиран на място. С шублер да бях мерил, нямаше да стане толкова точно. Чекмеджетата влизат и се движат с умерен натиск, няма опция за никакво самостоятелно движение. По средата личи тясна дупка, сега ще видите какво влиза там.

            Почва тъпкането

            Първо гедорето и куфара с инструментите

            В средната тясна дупка влизат идеално голям брезент 3 на 2 метра, стандартен плащ-палатка и оригинално войнишко вълнено одеяло от старо време.

            Тъпкането продължава, подробно ще се разисква какво влиза тук в темата "Кой какво има винаги в джипа"


            Любимия Фискарс( брадвата ми) си намери мястото отстрани, пластмасовия му калъф е хванат с 2 винта за конструкцията и се държи отлично

            Всичко вече е на мястото, лопатата и кирката влизат точно между горната част на конструкцията и седалките. Ако искам да сгъна седалките, само вадя калъфа със щанца от там. От дясно виждате компресора и торбата с якета и резервни дрехи, под тях има маслен крик. И още нещо важно, падащия борд като се затвори, притиска леко със сила всичко, затова отпред няма стопери или вратички. Но и да не притискаше, чекмеджетат влизат идеално и се движат с умерена сила, така че нещата просто заспаха, както се казва.

            Това е всичко засега, предполагам ще има куп въпроси, така че питайте. Всичко стана за няколко часа, като на игра с помощ и жокери от Ник Николов, за което му благодаря.
            Последно редактирано от zzlatev; 04-11-11, 17:43.
            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
            www.ADV-Bulgaria.com

            Коментар


            • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

              Аз не разбрах как сте закрепили това съоръжение към пода на багажника?
              Добре е да има някаква контра на чекмеджетата, и това да не е само борда на багажника. Не винаги си отваряш багажника в гората, когато джипа е на идеално равен терен.
              Ще се облече ли в нещо осб-то? Има риск да се разръфа след време.

              Иначе поздравления за мерака и труда.

              Коментар


              • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                Ето монтажните отвори.

                А ето и как влиза плоскостта под седалките.
                Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                Коментар


                • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                  Перфектна изработка,евала за труда и най-важно е снимките с които ни правите до някъде съпричастни с делата Ви по джипа.Един единствен нещо като упрек,материала ми се струва малко несериозен за джип от такава класа.Не можахте ли поне някакъв технически шпертплат да сложите?По-издържлив е на влага,а влага в джипа винаги има.Аз като махнах моите мокети от долу имаше един сант вода.

                  Коментар


                  • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                    Не е кой знае какво. Една кутия от ОСБ в багажника. Няма нужда да се облича, лакира, импрегнира и .... Ако е на сухо, ще надживее джипа. Конфигурацията не е най-практичната, но това го определя възложителят, според своите си виждания, навици и мераци. Важна е визията и МЕРАКЪТ!!! Браво!
                    За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                    Коментар


                    • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                      Да отговоря по ред на въпросите.
                      Първо за движенитето на чекмеджетат при отворен борд и наклонен джип. Днес го тествах, няма как да стане. Наистина си трябва сила, за да се движат чекмеджетата, просто и на височина, и на ширина всичко пасва до милиметър е без умерена сила няма движение наникъде.
                      По отношение на материала аз притеснения нямам, при мен, след всички направени изолации( а и преди това) вода вътре влиза само ако аз я разлея. Имам идея на боядисам всичко с бежова боя, за да отива на интериора на джипа и толкоз. Или отгоре да го покрия с тая гума, с която е облечен и джипа отвътре. Така хем ще го паза, хем е грапава и няма да се хлъзга багажа. Само ще отворя една скоба, многолистовия шперплат е пъти по-скъп, в София го има на едно или две места, където не го разкрояват и трябваше да взема цял лист и да си го режа сам( това ми го разкроиха без детайлите за 5 лева в Практикер, откъдето го купих за 26 лева всичкото). Ако е по-дебел, е доста тежък( сега местя цялата конструкция сам) и определено не по-водоустойчив. Техническия тъмен шперплат е друга бира, но е дебел и тежък като камък, а дебелината на материала определено яде и от товарното пространство. Така че оставам на варианта боя допълнително с цел красота и импрегнация или по скоро парче от гумата и това е.
                      За функционалността всеки сам решава кое е най подходящо за него. Аз това съм го обмислял последните 2 години и на мен това ми върши идеална работа.
                      И още нещо, целия разход без труда е около 50 лева( плоскостта, разкрояването и, лепило и винтове) и отнема 3 часа работа с винтоверт, зеге и отвертка да се сглоби. Металните решения са от 600 лева нагоре ако са правени от приятел тук, а с многолистовия шперплат, ако пренебрегнем споменатите по горе проблеми, сигурно ще е около 120-150 лева цялата работа.
                      Тука отделно влиза стойността на 2-те чекмеджета от по 26 лева, или общо 52, така че на мен всичко ми струва около 100 лева. Като сложа и още 10 лева за бежова боя( толкова и за гумата като стойност), нещата стават 110. Ако след година, две или повече покаже дефекти( в което се съмнявам) пътят е ясен и пак ще го направя( тогава може и с различен материал)
                      Последно редактирано от zzlatev; 05-11-11, 19:03.
                      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                      www.ADV-Bulgaria.com

                      Коментар


                      • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                        Злати - като трЪгнеш нататЪк следващият пЪт ми звЪнни - ще дойда и ще ти оправя бравата, пЪк и ще пием по бира и ще видя как е станало на живо, че аз за моя други шукаритети сЪм замислил.
                        Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                        Коментар


                        • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                          Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                          Злати - като трЪгнеш нататЪк следващият пЪт ми звЪнни - ще дойда и ще ти оправя бравата, пЪк и ще пием по бира и ще видя как е станало на живо, че аз за моя други шукаритети сЪм замислил.
                          Това за ключалкате е супер, че и разбираш и ще дадеш едно рамо. Мисли отсега за евентуално другата събота - 12 ноември, ще ти звънна да се разберем.
                          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                          www.ADV-Bulgaria.com

                          Коментар


                          • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                            Е, 12 ноември мина, и то успешно. Наско се бори 4 часа, но сега всичко отзад си работи перфектно и се отключва и заключва. Дори върна оргиналния патрон от старата рамка и пак съм си със старите ключове, един излишен отпадна от връзката. Та благодарение на майсторлъка му, да е живи здрав, имам напълно функционална задна врата.
                            Тъй като постъпиха справедливи забележки за дълговечността на ОСБ-то като материал, най-горната част на багажната кострукция вече е покрита с гума, същата като навсякъде в купето. Гумата е залепена, а борда е хванат към плоскостта с алуминиев Г-образен профил. Винтовете минават през алуминия, гумата и хващат в дървото отдолу, здрава работа. Така че сега каквото и да слагам и влача отгоре, то няма да навреди на дървото и да го лющи, а и гумата е сложена напреко с грайфера, което дава допълнително сцепление и ако нещо се сложи отгоре, няма да се хлъзга от самосебе си при спрял джип. Естествено, всичко сложено там, си се укрепва с мрежата и ластиците и при движение няма проблем. Ето вижте:




                            Това под мрежата са новите ми предни амове, които скоро ще си заемат мястото. Това е засега.
                            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                            www.ADV-Bulgaria.com

                            Коментар


                            • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                              Сега сложи и един компресор, защото това освен с въздух няма как да го почистиш, /а защо не и един блокаж/ тъкмо и гумите ще си помпаш
                              LZ1PER

                              Коментар


                              • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                                Компресора се крие в пластмасовия куфар от дясно, та за почистването няма яд . Отличен си е компресора, но за АРБ-то не става. Но пък за гумите е страшен, тия TJM знаят какво правят, мойте 32" за 3-4 минути ги помпа безпроблемно. Но ако трябва да съм откровен, и влажния парцал чисти без проблем, не са толкова тесни и дълбоки браздите по горната повърхност на гумата.
                                LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                                www.ADV-Bulgaria.com

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X