Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

    Страхотен проект , с радост ще го следя с времето , защото точно на такъв модел съм се спрял за в бъдеще и се надявам в края на есента да се сдобия с такъв
    http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

    Коментар


    • До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      ........ четат един друг член от закона в който пише че на стъклата на предните врати не може да има нищо. Включително и чисто прозрачно фолио.
      Не четат. Прочели са им го. Или са им го преразказали. Но са прави. В смисъл - имат право на компенсации.
      За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

      Коментар


      • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

        Малко да раздвижа темата с ново инфо. 30 градусовия кардан пристигна и е монтиран, но както писах и в една друга тема, въпреки чисто новото виско и термостат колата прави някакви номера със загряване, та сега на дневен ред е промивка радиатор и основна профилактика на охладителната система. това трябва да стане максимално скоро.
        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
        www.ADV-Bulgaria.com

        Коментар


        • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

          Пробвай първо да смениш датчика на мотора.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

            Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
            та сега на дневен ред е промивка радиатор и основна профилактика на охладителната система. това трябва да стане максимално скоро.
            То съботно-неделно "Л.Р. Ентусиастите" и без това са ми резервирали канала....един в повече....
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

              Имаме напредък - явно новия термостат прави проблем, днес майстора го смени със стария и утре ще дебнем какво ще стане. Иначе чрез баце Лазо английската индустрия достави и нови датчици, ще се сменят и двата. Но пък се появи нещо странно, сутринта майстора не е могъл да я запали, не качвала гориво, та и това ще го гадаем тепърва. На мен тоя номер никога не ми го е правила, добре че не се случи из горита, а баш пред сервиза и в ръцете на майстор. Ще ви държа в течение. Като оправя тия простотии, следващата стъпка ще е борбата с корозията, че тук и там вече ръждицата пълзи.
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 25-10-10, 15:52.
              LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
              www.ADV-Bulgaria.com

              Коментар


              • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                Има нова подкачваща помпа и въпроса е решен, джипа пали от половин оборот и не загрява със върнатия стар термостат. В събота имам намерение да го пробвам на оффроуд из Лозенска планина и ще докладвам.
                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 03-11-10, 18:07.
                LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                www.ADV-Bulgaria.com

                Коментар


                • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                  Отдавна не съм писал, но има развитие по моя звяр. Първо, днес и аз промих радиатора и системата. Не лично, направиха го професионалистите от Автоекспрес 2 в Дружба. Първо откачиха радиатора, без да го вадят от мястото и с чистачка, а после и с въздух от компресор свалиха 3 шепи боклуци и кило прах от питата на радиатора. След това промивка с вода, работа за 20 минути с препарата до достигане на работна температура и като го източиха няма да ви казвам каква гняс изтече с него. После неутрализация за 20 минути работа с другия препарат,обилна промивка промивка и нов, хубав антифриз. Вече все едно карам друга кола. Пъргавината и динамиката на ускорение се увеличиха чуствително, вентилатора смуче през радиатора и яко духа, като се сложи ръка отгоре, просто явно е имало нужда от тия упражнения. Препоръчвам ги на всеки с подобен двигател над 100 000 км. пробег.
                  Преди време имах проблем със скъсан заден амортисьор, който видяхме, като сменях накладките. Кой знае откога е така( въобше не съм го усетил), та е създал проблеми и по диагонал отпред. Тялото на предния е омаслено и е изпуснал малко, така че предстои смяна на предните амортисьори. Те са от първоначалното окчаване Ловелс, но ще ги сменя с Трайл Мастер и само пружините ще останат Ловелс. Засега ситуацията е закрепена със заварка на задния амортисьор, който след две леки разходки се държи и не дава признаци на проблем, но и той ще бъде сменене.
                  Вече споменах, смених накладките с нови, като предизвиках пълен смут у майстора, който не спря да повтаря, че за пръв път вижда да се подменят все още годни накладки. Предните имамха около 40% от феродото, задните около 20%, но аз реших да не изчаквам, имах нужните Делфи Локхийд налични и ги смених. Естествено, смених и спирачната течност и обезвъздушиха и нагласиха цялата система.
                  Другата новост е, че вече имам прословутите конуси против измъкване за задните пружини. Като дойдат и удължените бъмп-стопове( ще взема от оранжевите полиуретанови на Дефлекс), ще се монтира и това. Чакам и нови фарове, решил съм да им сложа ксенонови крушки. Че класическите много греят и от съприкосновение с вода на сегашните фарове са ми пукнати стъклата и на двата.
                  Все повече идва на дневен ред и малко тенекеджийска работа. Тук и там е тръгнал по малко и като ми остане време мисля да сваля всичко отвътре без седалката на шофьора и да го закарам на препоръчан майстор, за да го закърпи и да спрем всякаква корозия. След това ще го облека със шумоизлираща материя и отвътре и ще е готов. Това го планирам за лятото. За есента предстои работат по самоделна система от чекмеджета за организиране на багажното пространство.
                  И със сигурност лятото ще го мия отдолу и ще го запечатам с някакъв препарат, за да предпазим всичко от евентуална корозия. Имам конкретна идея за това и мисля, че ще се справя сам.
                  И накрая, ако остане време и пари, ще направя и рок слайдерите острани.
                  Това е програмата максимум за тази година, за догодина остава шнорхела и ако ми дойде на акъл още нещо. Поне засега проекта го виждам завършен до една година, поне според моите виждания.
                  Последно редактирано от zzlatev; 20-05-11, 07:46.
                  LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                  www.ADV-Bulgaria.com

                  Коментар


                  • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                    С риск да оспамя темата...
                    Слагай си ксенонки - ще се родиш... обаче - запази си оригиналните крушки, крайните кабелчета и не разваляй клупунзите (пак крайните - които водят до крушките).
                    В момента има някаква странна мания да не пускат ГТП с ксенони - размахват някакви изрески от вестни и ти обясняват, че не били фирмени...
                    За 15 мин. работа минаваш на обикновенни, минаваш ГТП и после - обратно.
                    Ако решиш да си поръчваш нови рефлектори - пиши да се включа и аз.
                    Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                    Коментар


                    • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                      Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                      В момента има някаква странна мания да не пускат ГТП с ксенони - размахват някакви изрески от вестни и ти обясняват, че не били фирмени...
                      Не е странна мания, темата "за и против самоделни ксенони" се е дъвкала много. Независимо от нашите мнения, има изисквания къде, как и какви ксенон системи могат да се монтират. Фаровете с крушки H4 по принцип са най-неподходящи за монтаж на ксенон.

                      Коментар


                      • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                        Мания за мен означава, че след два месеца ще забравят!
                        Аз спазвам законите и ограниченията, но мразя да ме разиграват!
                        Ако ги забранят - да забранят и продажбите!
                        Ей са отидохме в спама
                        Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                        Коментар


                        • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                          Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                          С риск да оспамя темата...
                          Слагай си ксенонки - ще се родиш... обаче - запази си оригиналните крушки, крайните кабелчета и не разваляй клупунзите (пак крайните - които водят до крушките).
                          В момента има някаква странна мания да не пускат ГТП с ксенони - размахват някакви изрески от вестни и ти обясняват, че не били фирмени...
                          За 15 мин. работа минаваш на обикновенни, минаваш ГТП и после - обратно.
                          Ако решиш да си поръчваш нови рефлектори - пиши да се включа и аз.
                          Мерси за съвета, ще го последвам. Ксеноните ще ги взема от фирма 2R, там качеството е гарантирано. Но за фаровете и на мен ми ги поръчва друг, така че не мога да ти помогна.
                          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                          www.ADV-Bulgaria.com

                          Коментар


                          • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                            И така, дойде момента за тенекджия. Но първо трябва малко да свалим облицовки и мокети, за да се стигне до гол метал. Реших да почна от багажника, където от преди си знаех, че има проблеми. И какво намерих -
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:94.4 КБ
ID:5291630 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:1
Размер:70.3 КБ
ID:5291629 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:63.6 КБ
ID:5291628 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:67.7 КБ
ID:5291627Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:1
Размер:93.2 КБ
ID:5291631
                            Имаме си дупка, от която директно виждам земята и горния край на резервоара, имаме си бая загнили места, особено там, дето има заварки на частите на пода. Тук не съм снимал, но си имаме и загнил праг, а не знам какво още ще излезе, като съвсем сваля седалките и мокетите.
                            голям проблем е задната, горна част на врата на багажника. Това е детската болест на всички Рейнджове и моята не прав изключение -
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011182.jpg
Прегледи:1
Размер:69.1 КБ
ID:5291633 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011185.jpg
Прегледи:1
Размер:58.0 КБ
ID:5291635 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011183.jpg
Прегледи:1
Размер:51.9 КБ
ID:5291634
                            Но както писах и преди, аз директно си закупих читава втора ръка, която ще подмени тоя гнилоч. Вече съм я почистил и обработил превантивно с ръждопреобразувател Вюрт, само остава да и тегля една боя и да сменя тая гробница. Тук има няколко снимки от тоя процес
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:04122010092.jpg
Прегледи:1
Размер:119.5 КБ
ID:5291639 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:04122010094.jpg
Прегледи:1
Размер:140.9 КБ
ID:5291636 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:04122010099.jpg
Прегледи:1
Размер:153.9 КБ
ID:5291638 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:04122010100.jpg
Прегледи:1
Размер:153.2 КБ
ID:5291637
                            Извинявам се за качеството на снимките, но всичките са правени с телефона.
                            Последно редактирано от zzlatev; 01-08-11, 13:05.
                            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                            www.ADV-Bulgaria.com

                            Коментар


                            • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                              Вчера оголването на колата отвътре продължи. Свалих всичко отзад, включително седалката и всички мокети между предните седалки и задните. Ето какво още се появи. Това е на самите задни калници - единия с две дупки:

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:1
Размер:54.8 КБ
ID:5294211 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:1
Размер:65.9 КБ
ID:5294212
                              и другия със странна корозия само отвътре, около гнездото на болта за колана, а отдолу и отвън всичко е ОК поне на пръв поглед:
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:1
Размер:98.4 КБ
ID:5294213 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:1
Размер:93.5 КБ
ID:5294214
                              В краката на пътниците отзад също зейна приятна дупка, от която се вижда шасито и някакви кабели отдолу -
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:1
Размер:64.5 КБ
ID:5294215
                              Праговете острани също са тръгнали на места, но слава богу в краката на шофьора и пътника отпред ръждата е само повърхностна, и то отвътре:
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:1
Размер:69.4 КБ
ID:5294217 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:1
Размер:150.4 КБ
ID:5294216
                              Явно е резултата от внесена вътре влага с кал и лед.
                              И накрая нещо интересно. Разбрах рожденния ден на колата по една лепенка, останала от английското ОТК върху кабелите. Рейнджа като мен е Телец - 20.5. 1994, явно затова се разбираме добре - Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:1
Размер:50.7 КБ
ID:5294218
                              Последно редактирано от zzlatev; 01-08-11, 13:10. Причина: Редакция.
                              LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                              www.ADV-Bulgaria.com

                              Коментар


                              • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                                Кърпенето напредва, до няколко дни ще е готово всичко
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:k2.jpg
Прегледи:1
Размер:69.9 КБ
ID:5298791Натиснете снимката за да я уголемите

Име:k1.jpg
Прегледи:1
Размер:64.1 КБ
ID:5298790
                                След това предстои боядисвана със специална шумопоглъщаща боя и лепене на 9мм. изолация навсякъде. След това консервация на шасито и всичко отдолу и организиране на багажното пространство. Слагане на конуси и нови бъмпстопове отзад и нови амове отпред. И накрая, ако остане време и пари, рокслайдери отстрани. Това е програмата максимум за тази година, ще ви държа в течение.
                                Ето малко снимки на вече изкърпения отвътре джип преди да си го взема от тенекиджията:




                                Последно редактирано от zzlatev; 09-10-11, 16:27.
                                LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                                www.ADV-Bulgaria.com

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X