Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

    Отлична работа. Не че някой се е съмнявал, като знаем кой я прави.
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
    LZ1JYM

    Коментар


    • #92
      Първоначално публикуван от draev Преглед на мнение
      Имам едно питане:Не е ли по-добре конструкцията да прикрепена с болтове към рамата,а не със заварка.Като правихме на Мицубишито доста мислехме и накрая с 6 болта на страна- М10/8,8/.
      Чуденката още е голяма, но засега не е на дневен ред, може би догодина. В Англия имат готови китове, които трябва да разбера как се захващат, че заварките по и без това тънкото шаси май не са решение. Мисля, че някъде имаше цяла тема за болтовете и заварките за захващане на подобни защити, сега пак ще я потърся да попрочета.

      Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
      За повелителя - поласкан съм, ама съм СТАМЕНОВ , Баща ми е човека, на когото дължа това, на което сте свидетели...
      Хиляди извинения, не знама защо бях толкова убеден за това Стоянов. Ще почерпя с течности за извинение.
      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
      www.ADV-Bulgaria.com

      Коментар


      • #93
        До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

        Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
        ............... че заварките по и без това тънкото шаси май не са решение. Мисля, че някъде имаше цяла тема за болтовете и заварките за захващане на подобни защити, сега пак ще я потърся да попрочета.
        На Мицубишито се оказа,че не е толкова тънко.Двойна стена от вън/профил в профил/.Затова предпочетах болтовете
        Стоян Драев тел:+359877915301
        blood 0 RhF +

        Коментар


        • #94
          До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

          Чудесна работа на Фулдов както обикновено!
          Личи си, че е извършена с любов към Кралицата...

          Коментар


          • #95
            До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            И мисли на едно Дайхацу-БМВ-Фероцобертоне отпред какво може да се сложи
            Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
            Е, не знам как ще се впише в дизайна на колата, но ще намерим някакъв вариант...
            Търси варианти, че не е само едно Дайхатсу... ама в моя случай няма да е само отпред ами и отзад...
            “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
            Walter Rohrl
            GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

            Коментар


            • #96
              До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

              Колеги, Митко ми е приятел и може да звучи като четкане, но въпреки това ще си позволя да изтъкна някои неща. Първо, дизайна на цялата броня и естетическото и съобразяване са 100% негово дело. Аз имах други идеи, които с факти той обори и показа кое как трябва да е. Всяка извивка и ъгъл са мислени от него с идеята естетически да пасват на Рейнджа. Вижте по назад в темата и задната броня, тя е съобразена по същия начин.
              Така че независимо за Дайхацу или друга кола, аз бих препоръчал на сляпо и без колебание да му се доверите, знае какво прави и го прави добре. А за техническата страна на нещта няма какво и да мислите, там е факир.
              LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
              www.ADV-Bulgaria.com

              Коментар


              • #97
                До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                ... В Англия имат готови китове, които трябва да разбера как се захващат,....
                И аз много се чудя... най-често комплектите които се продават се монтаират за съществуващите прагове след като се махне декоративната пластмаса. И се доукрепват с две планки към страничните рога на които лежат тампоните към купето. Според мен само на оригинлните прагове ако се монтира слайдер ще е достатъчно здраво.
                Прикачени файлове
                Land Rover Defender 110SW 300tdi

                Коментар


                • #98
                  До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                  Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
                  И аз много се чудя... най-често комплектите които се продават се монтаират за съществуващите прагове след като се махне декоративната пластмаса. И се доукрепват с две планки към страничните рога на които лежат тампоните към купето. Според мен само на оригинлните прагове ако се монтира слайдер ще е достатъчно здраво.
                  Е,значи правилно съм постъпил като съм го монтирал с болтове
                  Стоян Драев тел:+359877915301
                  blood 0 RhF +

                  Коментар


                  • #99
                    До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                    Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                    ... Надявам се по този начин да улесня някои от Вас с ориентацията за това кое колко струва.
                    цена на Рейнджа - 8400 лева
                    акумулатор Банер - 280 лева
                    нови масла, антифриз и филтри - 300 лева
                    ремъци - 160 лева
                    5 нови гуми БФГуудрич АТ 32" - 1800 лева
                    окачване Ловелс 2" - 1700 лева
                    кормилен демпфер Траялмастер - 200 лева
                    нов съединител( доставка баце Лазо) - 370 лева
                    части за ревизия преден мост( доставка баце Лазо) - 400 лева
                    защита кормилна щанга( баце Лазо) - 250 лева
                    дифгардове, накладки, тампони, други дреболии( пак той) - 350 лева
                    задна броня със стойка за гума - 1300 лева с материалите
                    или дотук без труда на Митко Фулдата и Боби СиДжея се събира сумата от приблизително 15 500 лева. С труда и разходите за документи и музика стигаме над 18 000. ...
                    И така, ето актуализация на сметката
                    - до тук -18 000 лева
                    - лебедка Майл Маркер 9500 либри- 1500 лева
                    - плоча за лебедка -100 лева
                    - Броня и монтаж -1300 лева
                    Или вече отидохме на 20 900 лева. Май наистина ще скоча на над 22 000 като сложа и шнорхела и рокслайдерите. Пък съм се и замислил сериозно за система от чекмеджета за организиране на багажа.
                    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                    www.ADV-Bulgaria.com

                    Коментар


                    • До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                      Днес еволюцията продължи почти с революция. От доста време нещо скърца и вие и днес се разбра какво е - тотално разбито задно каре на преден кардан. Дотолкова разбито, че изпаднали всички игли и от триенето дори е започнало да яде гнездото си. Ужас, можело е всеки миг да изпадне кардана. Засега с помощта на верни другари закърпихме положението, но ще трябва да се мисли за нов кардан. То Лазо го измисли де, само финансиране трябва. Сменихме и задното гумено каре и челюстите на ръчната спирачка с нови. Накладките се оказаха наред засега.
                      Но най-важното, вече си имам гумени вежди и няма да ми пръска кал по предното стъкло. Мистър Фулдов ще сложи снимчици, но нещата станаха един път.
                      Набързо сменихме и маслото с филтъра, а преди дни и тампоните на предните амове, че се бяха разбили тотално. Засега всичко е наред, предстои смяна на кардана, ама след 2-3 месеца, махане на ЕГР-а, че да вдигнем мошноста с 3 до 5 коня и веднага след това рокслайдерите, вече сме го измислили с Митко.
                      Върти ми се и нещо друго в главата, имам лебедка и ако се наложи да я ползвам, май е по-добре да инвестирам вместо в шнорхел( и без това доста проблемен при Рейнджа) в система с два акумулатора. Митко прецени, че има място къде да се направи това, пък имам и два еднакви акумулатора. Абе има поне още година да се точи тая еволюция.
                      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                      www.ADV-Bulgaria.com

                      Коментар


                      • До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                        Еиииииии! От модератори умиране има - отърване не!







                        Коментар


                        • До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                          Задната врата



                          Елегантно изрязване





                          Доволният собсвеник с усмивка си чопли емблемата на волана...
                          Каза че ще си купи Тойота, на тях не им падат емблемите...





                          Коментар


                          • До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                            Зачисти спама. Красавец. Кога ще ми слагаме V8?
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                              Браво, напредваш с проекта.
                              Аз мисля, че има начин да се направи система от 2 акумулатора и да се изведе шнорхел. Ще ти намеря информация.

                              Коментар


                              • До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                                Аз бих искал да попитам дали колата е с фланци и колко милиметра? Както и дали с фланците при ходовете гумите на закачат някъде
                                Land Rover Defender 110SW 300tdi

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X