От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery
Ето продължението (при желание модератор може да посъбере постовете - аз не мога, понеже времето за редакция на предишните е изтекло).
Заигравките по задната врата:
Сметнах, че мястото на среза, между двете части на арката трябва да е защитено с нещо, защото иначе ще се превърне в гостоприемно убежище за кал и мърсотия. Доста умувах от какво да го изработя. Единият вариант беше гумата, от която кроих калобраните, но тя е прекалено мека за тук и можеше да създаде проблеми при затваряне на вратата. Сложих изрезка от дебел маркуч с текстилна основа. доколко е било удачно ще покаже времето. Засега се държи добре.

След рязането на долната ламарина на калника и старателно шлайфане на новия ръб, той все си оставаше достатъчно остър за да е опасен за панталони и меса при качване и слизане. Изолация от кабел, сцепена и напълнена с лепило реши този проблем.

След рязането на вратата, старото гумено уплътнение се наложи също да се поизреже. Предстои обработка на това място с черния Сикафлекс, за който писах по-горе. Последното важи и за челата на среза за делението на вратата.

Калобраните - изрязах ги от парче гума, която се продава като "килим"
в някои камионджийски магазини. 120х120см за 15лв. Предполагам, че произходът и е същия, като на тази, с която Злати е покрил пода на Рейнджа, но ми се стори сложно да се разхождам до това място. Както писах и горе - предния калобран се оказа по-тесен от необходимото. Ще трябва да го преработя. Използвах оригиналното им захващане, но замених нитовете с болтове и гайки.

Общ вид

На пръв поглед предните арки стърчат много, но пък така вършат чудесна работа и при навит волан. Ще се опитам да корегирам този визуален недостатък, когато дойде време за бронята.
Отзад удължените бъмп-стопове остават на дневен ред.
Освен това се наложи да срежа около 7-8 см от задната част на калника (нещо като Camel-cut, но в по-лека форма) и заедно с тях заминаха и едни ненужни израстъци отдолу на задната броня.
Ето продължението (при желание модератор може да посъбере постовете - аз не мога, понеже времето за редакция на предишните е изтекло).
Заигравките по задната врата:
Сметнах, че мястото на среза, между двете части на арката трябва да е защитено с нещо, защото иначе ще се превърне в гостоприемно убежище за кал и мърсотия. Доста умувах от какво да го изработя. Единият вариант беше гумата, от която кроих калобраните, но тя е прекалено мека за тук и можеше да създаде проблеми при затваряне на вратата. Сложих изрезка от дебел маркуч с текстилна основа. доколко е било удачно ще покаже времето. Засега се държи добре.
След рязането на долната ламарина на калника и старателно шлайфане на новия ръб, той все си оставаше достатъчно остър за да е опасен за панталони и меса при качване и слизане. Изолация от кабел, сцепена и напълнена с лепило реши този проблем.
След рязането на вратата, старото гумено уплътнение се наложи също да се поизреже. Предстои обработка на това място с черния Сикафлекс, за който писах по-горе. Последното важи и за челата на среза за делението на вратата.
Калобраните - изрязах ги от парче гума, която се продава като "килим"

Общ вид
На пръв поглед предните арки стърчат много, но пък така вършат чудесна работа и при навит волан. Ще се опитам да корегирам този визуален недостатък, когато дойде време за бронята.
Отзад удължените бъмп-стопове остават на дневен ред.
Освен това се наложи да срежа около 7-8 см от задната част на калника (нещо като Camel-cut, но в по-лека форма) и заедно с тях заминаха и едни ненужни израстъци отдолу на задната броня.
Коментар