Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

    Първоначално публикуван от dimow Преглед на мнение
    И аз да си кажа: смених гумите на диското с 235/90/16 /хенд мейд/ . ..........

    Може ли малко повече информация, че не съм чувал за височина 90%. При обозначенията на гумите R означава максималната височина от 85%. И какво значи в случая "хенд мейд"?
    За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

    Коментар


    • #47
      От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

      Е, да разбира се, че е техническа грешка. Реалния размер на гумите е 83,5 см. Окачването е стандартно и 37' верно звучи смешно. Имах възможност да не пипам калниците, ама трябваше да се лиша от багажника, а на този етап ми е невъзможно.
      Цената на "френските" уширители е ясна за това казах "като" тях. Всъщност имам идеи за домашни уширители, ама времето ми е малко кът. Гумата на кратко е ръчна изработка топъл регенерат върху 235/85/16 основи, подложени, протектора в момента е 205мм широк и 22 мм дълбочина на грайфера.
      Както казах рязането отзад е съвсем малко и няма никаква интрига с разширителя, може дасе монтира фронтално и вертикално, ама отпред ми се иска да слиза до рога на бронята. Така ще се заздрави и ще се намали възможноста да "събира"
      ТКЗС-сарските "пластмаси" не са подходящи според мен, не само заради формата , но и са твърди.
      Land Rover Discovery I 1996 2,0 MPI - SOLD
      Димитър Димов +ЧЧ7784854894

      Коментар


      • #48
        От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

        Това са отрязани калници на Класик.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HPIM3016.jpg
Прегледи:2
Размер:144.8 КБ
ID:5312579 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HPIM3017.jpg
Прегледи:2
Размер:146.2 КБ
ID:5312580 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HPIM3021.jpg
Прегледи:2
Размер:150.5 КБ
ID:5312581
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 22-10-11, 19:16.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #49
          От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

          Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
          При обозначенията на гумите R означава максималната височина от 85%. И какво значи в случая "хенд мейд"?
          А бе не е баш така. "Култовите" за тунингованите Defender-и Michelin XZL се произвеждат в размер на 100% - 255/100/16. Ама това всъщност си е камионска гума 9.00R16.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #50
            От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

            Еми и аз да попитам този топъл регенерат, къде го направи и колко пари ти излезе.
            идеите са навсякъде и даже не ги заключват

            Коментар


            • #51
              От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

              Такааа. Вече съм с мотирани 285/75/16 на Диско 2. Реалният диаметър на цървулите е около 83 см, монтирани и напомпани на 2.1 (оказа се, че въпреки обозначението LT, Бриджстона е доста мекичък и не му харесва да е с ниско налягане). Диското е с лифт, по-малък от 2" (45мм отпред и 50 отзад) и модулари с ЕТ +7. Наложи се кръцване само по пластмасите и само отпред - един клин от бронята с широчина в долния край около 4 см, презахващане на долния край на пластмасовия подкалник и малко дооформяне на последния с пистолета за горещ въздух; втори клин от предната част на пластмасовия праг (всъщност е от стъкломат, но го разбрах чак като ми се изпозабиха иглички по ръцете). Снимки ще направя по-късно - в момента нямам възможност. При това положение няма никакво опиране никъде, но с уговорката, че в момента окачването е с ограничени ходове, поради дефект в системата АСЕ, който поддържа стабилизиращите щанги аварийно в твърд режим.
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар


              • #52
                От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

                Малко се позабавих със снимките но най-накрая ги направих
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0379.JPG
Прегледи:1
Размер:159.5 КБ
ID:5317105

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0374.JPG
Прегледи:1
Размер:173.9 КБ
ID:5317103
                Това е орязването в задната част на предната арка, по-точно само на пластмасовия праг
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0372.JPG
Прегледи:1
Размер:121.2 КБ
ID:5317101
                А това е окастрянето на бронята. Старах се да бъда възможно най-минималистичен.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0373.JPG
Прегледи:1
Размер:126.6 КБ
ID:5317102
                Отзад се появи един дребен проблем - при по-сериозен товар в багажника и двама души на задната седалка, при преминаване на по-сериозна неравност гумата опираше съвсем леко в горната част на арката. Доста умувах какво да го правя и накрая му изплясках едни подложки, с които реално се повдигна с още 27мм (подложките са 40, но извадих фабричния изолатор, който е 13).
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0378.JPG
Прегледи:1
Размер:162.8 КБ
ID:5317104
                Това го направих днес - ще видим как ще се държи. Визуално поне е ОК - преди изглеждаше леко приклекнал назад, макар че ролетката упорито показваше, че не е така. Малко ме притесняват спирачния маркуч и кабела на ABS-а от лявата страна, понеже там се разгъва повече.
                Последно редактирано от stargazer; 09-11-11, 19:19.
                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                Коментар


                • #53
                  От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

                  Визуално е станало добре, но я си представи ситуация, в която малко трябва да разгънеш задния мост от едната страна. Какво става от другата - за нула време гумата опира в калника. Пък ако това не става и в една идеална плоскост, още по-лесно задната гума опира в предната или задната част на калника още преди да опре горе. Така ходовете на моста, което са едно от основните достойнства на ЛР, се губи. Пък може и криви калници да си докараш. Да, печелиш клиренс, но на странично неравен и бабунест терен губиш, и то много. Това всичко е в пълна сила за Диско 1 и РР Класик, но мисля че и при твоята двойка принципа е същия отзад. За да не опира при тая ситуация майката му са удължени бъмстопове или лентови ограничители на хода на моста. Така и така губиш страничното разкикерчване, но поне ще се опазиш от нагънати теникии и прочие
                  LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                  www.ADV-Bulgaria.com

                  Коментар


                  • #54
                    От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

                    Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                    Визуално е станало добре, но я си представи ситуация, в която малко трябва да разгънеш задния мост от едната страна. Какво става от другата - за нула време гумата опира в калника. Пък ако това не става и в една идеална плоскост, още по-лесно задната гума опира в предната или задната част на калника още преди да опре горе. Така ходовете на моста, което са едно от основните достойнства на ЛР, се губи. Пък може и криви калници да си докараш. Да, печелиш клиренс, но на странично неравен и бабунест терен губиш, и то много. Това всичко е в пълна сила за Диско 1 и РР Класик, но мисля че и при твоята двойка принципа е същия отзад. За да не опира при тая ситуация майката му са удължени бъмстопове или лентови ограничители на хода на моста. Така и така губиш страничното разкикерчване, но поне ще се опазиш от нагънати теникии и прочие
                    Злати, по принцип си прав, ама само донякъде На тия снимки колата е малко полегнала срещу обектива и левите гуми са на 30-ина см. по-високо, а отсамните пружини са вече посмачкани с някой и друг сантиметър. Освен това и самите пружини са variable rate и твърди - +200 кг. отзад и +70 май бяха отпред. Реално възможното досмачкване не е кой знае колко много, но си прав, че при много сериозно разчекване и ако е по-натоварена, може и да задере леко. Само че докато стигнем до такъв момент има още бая-бая работа по нея.
                    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                    Коментар


                    • #55
                      От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

                      Според мен изобщо не рискувай да я кикерчиш.
                      "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                      Коментар


                      • #56
                        От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

                        Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
                        Според мен изобщо не рискувай да я кикерчиш.
                        Ей, ша ма амбицирате още утре да я кача на бубуната При всички положения в момента има много по-голям риск да скъса спирачен маркуч, отколкото да смачка калник
                        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                        Коментар


                        • #57
                          От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

                          Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                          Ей, ша ма амбицирате още утре да я кача на бубуната При всички положения в момента има много по-голям риск да скъса спирачен маркуч, отколкото да смачка калник
                          За маркучите има компромисен вариант. Мести се планката.
                          За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

                            Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                            Ей, ша ма амбицирате още утре да я кача на бубуната При всички положения в момента има много по-голям риск да скъса спирачен маркуч, отколкото да смачка калник
                            Маркучите са лесни - можеш да си поръчаш в Момин Сбор усилени, удължени, дори в предпочитан цвят.
                            С бабуната няма да имаш проблем, но ако се вреш из оврази - при движението на задния мост колелото не ходи само нагоре-надолу, а мърда и напред-назад.
                            "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                            Коментар


                            • #59
                              От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

                              Обзалагам се, че калниците ще се огънат. Ако е с оригиналните джанти, може и да не опре, но с модуларките не вярвам.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

                                При стандартни джанти и гуми колелата влизат под калниците, а така с изнесени джанти, по-широки и по-високи гуми просто няма как да не опират. Най-интересно става при скокове по неравен терен.
                                "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X