Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

    Такаа. Ще се опитам да обясня и да покажа. Идеята в основата на закупуването на този конкретен автомобил беше с него да се пътува на дълги разстояния и с голямо количество отсечки без асфалт, по-рядко и без път, но да се пътува - не да се кара рали, да се скача, или по някакъв начин да се пробва докъде ще му издържи душицата. За изгъзици си имам Паджеро, което пък, в сегашния си вид не е особено удачно за пътуване. Аз съм от типа хора, които ако не могат да минат бавно и плавно през някакво препятствие, предпочитат да заобиколят, вместо да върнат 30 метра назад и да се пробват с цЕлата Газ. Не се вра там дето нямам работа, но обичам да стигам там, закъдето съм тръгнал. С оглед на това, споменах, че по колата има още много работа, докато стане такава, каквато я искам и това включва, но не на първо място, по-сериозно рязане на калниците и монтиране на хубави уширители, но има други по-важни неща, които трябва да се направят или поправят първо. За този етап направеното е достатъчно, както можете да видите по-долу, т.е. колата няма да бъде подлагана на по-сериозни изпитания от показаните, докато не е готова за тях, което ще стане живот и здраве (и бюджет ) на пролет .
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0382.jpg
Прегледи:1
Размер:173.9 КБ
ID:5317234Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0398.jpg
Прегледи:1
Размер:184.9 КБ
ID:5317250Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0399.jpg
Прегледи:1
Размер:170.8 КБ
ID:5317251Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0394.jpg
Прегледи:1
Размер:181.7 КБ
ID:5317246Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0389.jpg
Прегледи:1
Размер:200.3 КБ
ID:5317241Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0396.jpg
Прегледи:1
Размер:161.0 КБ
ID:5317248Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0395.jpg
Прегледи:1
Размер:177.4 КБ
ID:5317247Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0393.jpg
Прегледи:1
Размер:174.6 КБ
ID:5317245Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0392.jpg
Прегледи:1
Размер:161.7 КБ
ID:5317244Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0391.jpg
Прегледи:1
Размер:174.8 КБ
ID:5317243Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0390.jpg
Прегледи:1
Размер:207.3 КБ
ID:5317242Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0388.jpg
Прегледи:1
Размер:219.0 КБ
ID:5317240Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0387.jpg
Прегледи:1
Размер:209.1 КБ
ID:5317239Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0386.jpg
Прегледи:1
Размер:183.7 КБ
ID:5317238Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0385.jpg
Прегледи:1
Размер:194.9 КБ
ID:5317237Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0384.jpg
Прегледи:1
Размер:194.4 КБ
ID:5317236Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0383.jpg
Прегледи:1
Размер:199.1 КБ
ID:5317235
    Прикачени файлове
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

    Коментар


    • #62
      От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

      Всичко минава на косъм,но за сметка на това рязането е станало перфектно,само опитно око би го забелязало,браво.

      Коментар


      • #63
        От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

        Не гледай как стои в статични положения. Но все пак, щом ще караш основно с мисъл и няма да се вреш където не трябва карай си го така.
        "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

        Коментар


        • #64
          От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

          Димо, разбирам логиката ти, аз имам същите идеи за ползването моя Рейндж извън пътя. Но няколко пъти, като се качат по 2-3 души отзад на черно, и гумите почват да опират, да се търкат в подкалниковата гънка и дори загубих малко протектор по тоя повод. При мен също отзад не е рязано( само отпред), но определено има повече място отколкото при теб. Затова си реших въпроса с бъмстоповете( виж в моята тема, евтини са и се монтират лесно), а за в бъдеще ще добавя и ония конуси, да не се изхлузва пружината отгоре. При теб май отзад е различно, но бъмпстопа определено си е решение, хем ше се разгъва колкото трябва, хем ще си пазиш калниците и гумите и без рязане
          Последно редактирано от zzlatev; 14-11-11, 07:50.
          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
          www.ADV-Bulgaria.com

          Коментар


          • #65
            От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

            Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
            Димо, разбирам логиката ти, аз има същите идеи за ползването моя Рейндж извън пътя. Но няколко пъти, като се качат по 2-3 души отзад на черно, и отзад гумите почват да опират, да се търкат в подкалниковата гънка и дори загубих малко протектор по тоя повод. При мен също отзад не е рязано( само отпред), но определено има повече място отколкото при теб. Затова си реших въпроса с бъмстоповете( виж в моята тема, евтини са и се монтират лесно), а за в бъдеще ще добавя и ония конуси, да не се изхлузва пружината отгоре. При теб май отзад е различно, но бъмпстопа определено си е решение, хем ше се разгъва колкото трябва, хем ще си пазиш калниците и гумите и без рязане
            Не е различно - така ти изглежда. Единствената разлика е в стабилизиращата щанга и дължината на биалетките, и че при двойката и задните носачи са като предните, което малко ограничава ходовете, спрямо единицата и класика. Бъмп-стоповете са полезна вещ и със сигурност ще сложа и аз, но конуси засега не мисля да слагам. Досега не съм успял да ги извадя тия пружини без да ползвам скоби и крик между рамата и моста, а сега с подложките (които също имат щръкнала част в средата) съвсем не ми се струва, че има такива рискове. При всички положения окончателното донагласяне на нещата ще стане след като оправя АСЕ системата понеже тогава стабилизиращите щанги ще "омекват" при ниска скорост и кълченето ще стане съвсем различно.
            Последно редактирано от stargazer; 11-11-11, 16:52.
            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

            Коментар


            • #66
              От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

              Дойдоха, ш`е режем.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:143.6 КБ
ID:5326564 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:155.4 КБ
ID:5326565 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:96.2 КБ
ID:5326566 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:1
Размер:104.1 КБ
ID:5326567

              Споделено: http://www.aulro.com/afvb/projects-t...5-door-d1.html
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 25-08-12, 11:18.
              Land Rover Discovery:
              - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
              Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

              Коментар


              • #67
                От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

                Първоначално публикуван от PETER PETRAKIEV Преглед на мнение
                Дойдоха, ш`е режем.

                [ATTACH=CONFIG]393699[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]393700[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]393701[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]393702[/ATTACH]
                Ъ,само толкова ли?Ади бе човек сън няма да ме хване днес!Поне копченцата нареди по местата,да видим как изглеждат!
                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 25-08-12, 11:18.

                Коментар


                • #68
                  От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

                  И мойте дойдоха (от ТКЗС-то)

                  Пасват с много малко рязане - преден десен си е вече на мястото, за един следобед работа. Другите мисля, че ще станат по-бързо, след като му хванах цаката вече. Снимки ще качвам по-натам, че сега ми падна батерията на хапаратя.
                  Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                  Коментар


                  • #69
                    От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

                    Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                    И мойте дойдоха (от ТКЗС-то)

                    ... Другите мисля, че ще станат по-бързо, след като му хванах цаката вече...
                    Мисля, мисля... ама действителността се оказа друга . Почти съм готов вече, останаха малко козметики. Напасването отзад се оказа голяма мъка. Като приключа окончателно ще има снимки.

                    Сега обаче имам едно питане: ЗА или ПРОТИВ калобраните? Оригиналните са ми скъсани, а и не виждам начин да ги пригодя към новата конфигурация. Имам подходящ материал, от който да изрежа нови, но закрепването им ще е голяма играчка. От друга страна обаче, ми се струва, че без тях пак ще хвърля доста по купето, особено отпред. Трябва да го реша сега, докато е почистено, защото после, като пак се задръсти с гняс, няма да ми се занимава.

                    Давайте мнения!
                    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                    Коментар


                    • #70
                      За калобраните, по ред причини, дори проверки на пътя.

                      Първоначално публикуван от PETER PETRAKIEV Преглед на мнение
                      Дойдоха, ш`е режем...
                      Айде, Пепи, гледат ни се снимки..
                      Последно редактирано от Yaro; 18-01-12, 12:38.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

                        Праговете зад предните ми гуми са пробити точно поради липса на калобрани. Слагай, няма да навредят. Смислени според мен са и зад задните гуми - там също има какво да пазят.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

                          Първоначално публикуван от сто Преглед на мнение
                          Праговете зад предните ми гуми са пробити точно поради липса на калобрани. Слагай, няма да навредят. Смислени според мен са и зад задните гуми - там също има какво да пазят.
                          Отзад липсата им няма да е фатална за мен, но ще е доста неприятна за останалите участници в движението...
                          Отивам да кроя
                          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                          Коментар


                          • #73
                            От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

                            Такааа. Ето малко картинки:

                            От това положение започнахме. Държа да отбележа, че колата доби този вид, без да е участвала в някакви заигравки. Кварталът ни е работна площадка (изграждане на канализация) и само едно слизане до София и връщане докарваше този вид от първоначално положение "измита". Всъщност, който скоро се е качвал по Люлин планина знае за какво говоря, само че на мен това ми е ежедневие, а не разходка през уикенда.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0806.jpg
Прегледи:1
Размер:59.8 КБ
ID:5341003 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0805.jpg
Прегледи:1
Размер:64.0 КБ
ID:5341002 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0807.jpg
Прегледи:1
Размер:54.2 КБ
ID:5341004 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0812.jpg
Прегледи:1
Размер:72.2 КБ
ID:5341005










                            Това се получи отпред. Тук най-големия зор беше нагласянето на подкалниковата пластмаса по новата форма.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0820.jpg
Прегледи:1
Размер:90.6 КБ
ID:5341006







                            Това са големите проблеми отзад - и доста компромисното им решение. При рязането се налага да се навлезе в кухата част на вратата. Петър Петракиев ме беше предупредил за това - същото се случва и с "оригиналните" уширители. Единственото, което измислих е да оставя вътрешната ламарина по-дълга и да я обърна върху външната.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0911.jpg
Прегледи:1
Размер:57.6 КБ
ID:5341007 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0913.jpg
Прегледи:1
Размер:56.9 КБ
ID:5341008







                            Това окончателно ме убеди, че след монтажа е необходимо кухините на арките да се запълнят с нещо, за да се избегне нежелано проникване на гняс в цялата врата. На първо четене запълването стана с полиуретанова пяна. Там където останаха открити части от пяната, както и по фугите между калника и арката, запечатах с черен Сикафлекс, който след изсъхване става като плътна мека гума.



                            Днес се наложи да направя полеви тест. Резултатът - всичко е прекрасно, с изключение на предния калобран - трябва да е с около 2см по-широк, за да не хвърля и в ниската част. Над декоративните лайсни не се качва нищо - вижда се добре докъде е мокро.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0915.jpg
Прегледи:1
Размер:70.0 КБ
ID:5341010 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0914.jpg
Прегледи:1
Размер:68.7 КБ
ID:5341009







                            Отзад е абсолютно сухо.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0916.jpg
Прегледи:1
Размер:92.9 КБ
ID:5341011







                            Следобед ще я изкарам за по-подробна фотосесия, стига да остане време. Има доста любопитни детайли, на които си струва да обърна внимание, но без снимки няма да се разбере нищо.
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 26-01-12, 11:13.
                            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                            Коментар


                            • #74
                              От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

                              Браво, направи една, две снимки на отворена задна врата. Как ги захвана към ламарината (имбусен винт, рапид) ?
                              И някоя по отдалеч за обща визия.
                              Land Rover Discovery:
                              - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                              Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                              Коментар


                              • #75
                                От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery

                                Първоначално публикуван от PETER PETRAKIEV Преглед на мнение
                                Браво, направи една, две снимки на отворена задна врата. Как ги захвана към ламарината (имбусен винт, рапид) ?
                                И някоя по отдалеч за обща визия.
                                Захванах ги със самопробивни винтове за ламаринен поктив. Имат широка шайба със силиконова подложка. На няколко места се наложи да ги заменя с болтове с гайка, понеже превъртяха. Снимки ще направя - точно задната врата имам на ум, като казвам "любопитни детайли", но в момента още съм дете-болно-гледачка. Като го сложа да спи следобед, ще я извадя от гаража за фотосесия, стига снега да не стане над метър (сега е около 60см).
                                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X