От: Рязане на калници и монтаж на арки на Land Rover Discovery
Такаа. Ще се опитам да обясня и да покажа. Идеята в основата на закупуването на този конкретен автомобил беше с него да се пътува на дълги разстояния и с голямо количество отсечки без асфалт, по-рядко и без път, но да се пътува - не да се кара рали, да се скача, или по някакъв начин да се пробва докъде ще му издържи душицата. За изгъзици си имам Паджеро, което пък, в сегашния си вид не е особено удачно за пътуване. Аз съм от типа хора, които ако не могат да минат бавно и плавно през някакво препятствие, предпочитат да заобиколят, вместо да върнат 30 метра назад и да се пробват с цЕлата Газ. Не се вра там дето нямам работа, но обичам да стигам там, закъдето съм тръгнал. С оглед на това, споменах, че по колата има още много работа, докато стане такава, каквато я искам и това включва, но не на първо място, по-сериозно рязане на калниците и монтиране на хубави уширители, но има други по-важни неща, които трябва да се направят или поправят първо. За този етап направеното е достатъчно, както можете да видите по-долу, т.е. колата няма да бъде подлагана на по-сериозни изпитания от показаните, докато не е готова за тях, което ще стане живот и здраве (и бюджет
) на пролет
.
















Такаа. Ще се опитам да обясня и да покажа. Идеята в основата на закупуването на този конкретен автомобил беше с него да се пътува на дълги разстояния и с голямо количество отсечки без асфалт, по-рядко и без път, но да се пътува - не да се кара рали, да се скача, или по някакъв начин да се пробва докъде ще му издържи душицата. За изгъзици си имам Паджеро, което пък, в сегашния си вид не е особено удачно за пътуване. Аз съм от типа хора, които ако не могат да минат бавно и плавно през някакво препятствие, предпочитат да заобиколят, вместо да върнат 30 метра назад и да се пробват с цЕлата Газ. Не се вра там дето нямам работа, но обичам да стигам там, закъдето съм тръгнал. С оглед на това, споменах, че по колата има още много работа, докато стане такава, каквато я искам и това включва, но не на първо място, по-сериозно рязане на калниците и монтиране на хубави уширители, но има други по-важни неща, които трябва да се направят или поправят първо. За този етап направеното е достатъчно, както можете да видите по-долу, т.е. колата няма да бъде подлагана на по-сериозни изпитания от показаните, докато не е готова за тях, което ще стане живот и здраве (и бюджет


Коментар