Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Автоматична скоростна кутия LR Disco 300 Tdi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проблем с Автоматична скор LR Disco 300 Tdi

    Мисля, че отдушника на кутията е самата тръбичка на пръчката, но може и да говоря глупости. Инъче няма логика пръчката да излиза. Със сигурност не е от вибрациите, защото елементите "щракване" и "гравитация" в случая са непреодолими от динамиката на вибрациите.

    Отговарям на поста на Барбарона от по-долу, за да не се трупат постове:
    Моята щрака, при това добре, и пак се вади.
    Последно редактирано от velio; 04-03-10, 08:30.

    Коментар


    • #32
      До: Проблем с Автоматична скор LR Disco 300 Tdi

      Няма как да се щракне. Едното зъбче е отчупено. И със сигурност си има отдушници по АСК. Поне така са ми казвали сервизни специалисти.
      Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
      Discovery 2.5 TD5 2000 EX
      Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

      Коментар


      • #33
        От: Проблем с Автоматична скоростна кутия LR Disco 300 Tdi

        Побългаряване на щеката със счупения зъб:
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Shteka1.jpg
Прегледи:1
Размер:42.6 КБ
ID:5317976Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Shteka2.jpg
Прегледи:1
Размер:47.0 КБ
ID:5317977
        Минал съм около 10000км, след "ремонта". Не се вади, няма теч и нивото не е мръднало.
        Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

        Коментар


        • #34
          От: Проблем с Автоматична скоростна кутия LR Disco 300 Tdi

          Виж на тази снимка се вижда добре единия отдушник,мисля че беше на АСК

          Коментар


          • #35
            От: Проблем с Автоматична скоростна кутия LR Disco 300 Tdi

            Благодаря, а би ли драснал едно червено кръгче на картинката, че не мога да го позная?
            Виждам жици и маслопроводи ... трябва да излиза от горната част, ама ... ?
            И ако е изведен по-нависоко с тръбичка, къде би трябвало да излиза?
            Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

            Коментар


            • #36
              От: Проблем с Автоматична скоростна кутия LR Disco 300 Tdi

              Първоначално публикуван от kbot Преглед на мнение
              Благодаря, а би ли драснал едно червено кръгче на картинката, че не мога да го позная?
              И ако е изведен по-нависоко с тръбичка, къде би трябвало да излиза?
              Да ти драсна ама като не знам как.Това което се вижда над лапата на скоростната кутия(дано да ме разбереш)
              Двете тръбички са изведени от лявата страна на мотора(когато си срещу него),между казанчето за чистачките и щеката за измерване нивото на СК. .

              Коментар


              • #37
                От: Скоростната кутия R380 - ремонт или смяна?

                Първоначално публикуван от bestbg Преглед на мнение
                Аз съм с заминал синхронизатор на втора, Като включвам трябва да изчаквам малко и не хърка. Смених маслото и пак си е така. Може и да не видиш промяна. Поради цената на ремонта за сега го отлагам ;( Но ако ще правя нещо, ще бъде Ашкрофтско. Така че не разчитай само на смяна на маслото за съжаление....
                Малко в страни от темата да попитам.Май сложих малко повече масло на автоматичната скоростна кутия на Рейнджа ми П 38.Значи като извадих щеката да проверя беше над максимума точно толкова колкото са дълги двете чертички за нивото.Обаче бях карал джипа 4 часа преди проверката.Стрелката показваше, че е студен но ми се струва, че може би е от това или наистина има малко повече масло .Питам, защото на мерителната щека пише Внимание опастност не препълвай.Какво може да стане ако съм препълнил?Авоматика работи перфектно не загрява и сменя добре няма никакви симптоми, че нещо може да е зле..Но все пак искам да знам.Мерси

                Коментар


                • #38
                  От: Скоростната кутия R380 - ремонт или смяна?

                  Първоначално публикуван от Jack Bauer Преглед на мнение
                  ...Но все пак искам да знам.Мерси
                  Айде първо узнай как се мери и тогава питай какво - що. Да не оплакваме "не-роден Петко", както викаше Баба ми, да почива в мир!

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Айде първо узнай как се мери и тогава питай какво - що. Да не оплакваме "не-роден Петко", както викаше Баба ми, да почива в мир!
                    Е как се мери.НА студен мотор и равно място даваш на неутрална и мериш докато работи?ПОне аз така го мерих

                    Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
                    Мисля, че отдушника на кутията е самата тръбичка на пръчката, но може и да говоря глупости. Инъче няма логика пръчката да излиза. Със сигурност не е от вибрациите, защото елементите "щракване" и "гравитация" в случая са непреодолими от динамиката на вибрациите.

                    Отговарям на поста на Барбарона от по-долу, за да не се трупат постове:
                    Моята щрака, при това добре, и пак се вади.
                    И моята се вади на рейнджа, въпреки че щтраква добре.Аз все си мисля, че е от вибрациите и я натиквам обратно.
                    Последно редактирано от CarTest™; 26-03-14, 11:12.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проблем с Автоматична скоростна кутия LR Disco 300 Tdi

                      Първоначално публикуван от Jack Bauer Преглед на мнение
                      Е как се мери.НА студен мотор и равно място даваш на неутрална и мериш докато работи?ПОне аз така го мерих ...
                      На равно, на студен ДВГ и АСК, стартираш ДВГ, дърпаш ръчната спирачка и натискаш крачната, включваш селектора на 1, връщаш на Р, оставяш ДВГ да работи, излизаш и мериш.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Проблем с Автоматична скоростна кутия LR Disco 300 Tdi

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        На равно, на студен ДВГ и АСК, стартираш ДВГ, дърпаш ръчната спирачка и натискаш крачната, включваш селектора на 1, връщаш на Р, оставяш ДВГ да работи, излизаш и мериш.
                        Мерси, не знаех точната процедура.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X