Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обслужване на седиментен филтър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Обслужване на седиментен филтър

    Първоначално публикуван от Nightcrawler Преглед на мнение
    Това не разбрах за какво ти е... Утаителят се сваля като се развие болт, който е в горната му част (нещо от порядъка на 10-13 мм, не помня вече), за какво ти е верига като за маслен филтър?
    Развърташ болта (на много гадно място е), разклащаш утаителя, той се отделя внезапно и изливаш около 200-300 мл нафта в ръкава си, щото си легнал под колата и няма къде да бягаш, при мен поне така стана...
    Точно така + не пуши и ако имаш лампа - отдалечи я. Вероятно е запушено каналчето на пробката.

    Днес смених /с дядо Владо/ и горивния филтър /в двигателния отсек/. Някой си беше изтървал пакетчето с чая вътре и то се беше скъсало...

    Коментар


    • #47
      До: Обслужване на седиментен филтър

      Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
      Точно така + не пуши и ако имаш лампа - отдалечи я. Вероятно е запушено каналчето на пробката.

      Днес смених /с дядо Владо/ и горивния филтър /в двигателния отсек/. Някой си беше изтървал пакетчето с чая вътре и то се беше скъсало...
      Лелееееееееееее.......Аз не пуша от 1991 /тогава се роди дъщеря ми, преди малко я даваха на концерта в НДК/, ама не съм видял никакъв болт. Не се ли развърта филтъра?
      И изобщо ако има по-подробни указания, слушам с внимание.
      Тази земя, по която тъпча сега,
      тази земя, която пролетен вятър пробужда,
      тази земя – не е моя земя,
      тази земя, простете, е чужда.

      Коментар


      • #48
        До: Обслужване на седиментен филтър

        Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
        Лелееееееееееее.......Аз не пуша от 1991 /тогава се роди дъщеря ми, преди малко я даваха на концерта в НДК/, ама не съм видял никакъв болт. Не се ли развърта филтъра?
        И изобщо ако има по-подробни указания, слушам с внимание.
        Отдолу на филтъра е пластмасовото болтче, което се явява пробка и служи за източване на боклука. Развърташ и трябва да потече. Ако се скъса - написано е какво следва по-горе.

        Я по-ясно - на самия седиментен, както и на горивния филтър има пробки. Седиментния може да се отвори през болта, за който Кроулъра писа /ако не се развие или се скъса пробката/, а горивния в двигателния отсек може да се източва също през пластмасова пробка, но при възможност го смени. Сменя се като маслен филтър, но преди това го напълни с нафта.
        Това с пакетчето чай е малко пресилено, но определено се изкефих, когато излях съдържанието му в 1 буркан.

        Коментар


        • #49
          До: Обслужване на седиментен филтър

          Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
          И изобщо ако има по-подробни указания, слушам с внимание.
          Това е начина за сваляне на филтъра, надявам се, че разбираш английски. Ако не, ще помагаме
          На снимка 32.5 е показан със стрелка болта за който става въпрос.
          Тук е качена същата снимка с по-голяма резолюция.

          A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

          Коментар


          • #50
            До: Обслужване на седиментен филтър

            Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
            Пластмасовата пробка се отвъртя на ръка без големи усилия и катаклизми, но от нея нищо не изтече. Ама НИЩО !
            Той вързан ли е изобщо?

            Коментар


            • #51
              До: Обслужване на седиментен филтър

              колеги п38а има ли такъв филтър и някой знае ли каде се намира?
              [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

              Коментар


              • #52
                До: Обслужване на седиментен филтър

                Първоначално публикуван от iignatov Преглед на мнение
                колеги п38а има ли такъв филтър и някой знае ли каде се намира?
                Тъкмо и аз това исках да питам, че гледах в RAVE-то ама нещо не можах
                да го открия....
                "Bis dat qui cito dat"

                Коментар


                • #53
                  До: Обслужване на седиментен филтър

                  Май няма. Чичко Гугъл ме навежда на тази мисъл, ама нека някой с такава машина да сподели. Ако има, не би трябвало да е трудно да се открие.
                  A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Обслужване на седиментен филтър

                    Първоначално публикуван от Nightcrawler Преглед на мнение
                    Май няма. Чичко Гугъл ме навежда на тази мисъл, ама нека някой с такава машина да сподели. Ако има, не би трябвало да е трудно да се открие.
                    Благодаря, от търсачката на първо място излиза форума
                    lanroversonly.com и там е обяснено следното:

                    "....As for draining water from the fuel filter,there is a sediment/water drain screwed into the bottom of the fuel filter.The filter is underbonnet,inboard of the EAS box towards the engine.Unscrew it and let any nasties out then tighten it back up again.Switch the ignition back on and watch for the bubbles in the clear fuel line that goes down to the injector pump to cease - the engine should then fire up easily."

                    С моя английски, които не е толкова добър ще се опитам да го преведа

                    "....Колкото до изсушаването/изваждането на водата от горивния филтър, има седимент/водоизсушител захванат с винт/ове в долния край на филтъра. Самия филтър се намира под капака в кутията на EAS-а от страната на двигателя. Развиват се винта/овете оставя се цялата гадост да изтече и се затяга обратно на място. Дава се контакт и се чака докато изчезнат мехурчетата по чистия горивопровод до ГНП-то - след това двигателя би трябвало да запали лесно"
                    "Bis dat qui cito dat"

                    Коментар


                    • #55
                      До: Обслужване на седиментен филтър

                      Това го има и на филтъра на Диското, не означава задължително, че няма отделно утаител - fuel sedimenter. Описанието, което си прочел е за пробката на дъното на горивния филтър.
                      A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Обслужване на седиментен филтър

                        Миналия ден и аз почистих въпрония филтър и като не внимаваш се уливаш с нафта,половината бе пълен с нещо наподобяващо на желе.

                        Болта над филтъра се развива с ключ 11 (снимката), при мен пробката е метален болт
                        Прикачени файлове
                        [SIGPIC][/SIGPIC]
                        RR Classic

                        Коментар


                        • #57
                          До: Обслужване на седиментен филтър

                          Намерих малко свободно време и разглобих въпросния филтър.Пробката разбира се се скъса, но дори да се беше развила нямаше как да се почисти.Отгоре ползвах огледало да хвана болта,ключът е 11 ,а това намерих вътре;
                          Прикачени файлове
                          Последно редактирано от clumber; 12-05-09, 13:28.
                          _[img]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/img]_
                          Disco 200 TDI

                          Коментар


                          • #58
                            До: Обслужване на седиментен филтър

                            Ах красота!
                            А самия филтър след като е източена гнязта не трябва ли да се промие/почисти с нещо за да може занапред да си се точи от пробката?
                            Не бързай ако искаш да стигнеш
                            __________________________________
                            Discovery II TD5 10P

                            Коментар


                            • #59
                              До: Обслужване на седиментен филтър

                              Първоначално публикуван от начинаещ Преглед на мнение
                              Ах красота!
                              А самия филтър след като е източена гнязта не трябва ли да се промие/почисти с нещо за да може занапред да си се точи от пробката?
                              Чисти се. После редовно се точи, за да не се правят други снимки. След всяко източване акуратно се изпива по 1 бира няколко пъти. Само тогава операцията е приключила.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Обслужване на седиментен филтър

                                То да беше само бира.. ами с нея вървят и други благинки и после ти се разваля фигурата и Защо ти е този джип? Що не вземеш да отслабнеш? и др. подобни стресови ситуации...
                                А корпуса на филтъра май най - добре ще се изчисти с корселин или друго подобно, поправете ме ако греша.
                                Не бързай ако искаш да стигнеш
                                __________________________________
                                Discovery II TD5 10P

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X