Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обслужване на седиментен филтър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Обслужване на седиментен филтър

    Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
    И какво правите като скъсате въпросната пробка?
    В смисъл докато намерите нова. Или да не го почвам докато не намеря резервна? Абе с две думи като се скъса не изтича ли горивото?
    При мен се скъса от самата основа на ствола с резбата. Резбата, от своя страна, има каналче, но то свършва няколко врътки преди края на резбата и затова не изтичаше /при мен - при друг може да е изтичало/.
    1 - намери резервна или дай да ти направят. Имай предвид, че резба в пластмаса се прави с по-голяма стъпка от резба в метал и вероятно е цолова /не му разбирам/. Във всеки случай, с болт НЕ СТАВА.

    Коментар


    • #32
      До: Обслужване на седиментен филтър

      Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
      При мен се скъса от самата основа на ствола с резбата. Резбата, от своя страна, има каналче, но то свършва няколко врътки преди края на резбата и затова не изтичаше /при мен - при друг може да е изтичало/.
      Явно докато не легна утре под него и да го видя изобщо няма да си го представя.
      Тази земя, по която тъпча сега,
      тази земя, която пролетен вятър пробужда,
      тази земя – не е моя земя,
      тази земя, простете, е чужда.

      Коментар


      • #33
        До: Обслужване на седиментен филтър

        Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
        Явно докато не легна утре под него и да го видя изобщо няма да си го представя.
        Да не забравиш бирата, че да имаш мотивация хубаво да го огледаш.

        Коментар


        • #34
          До: Обслужване на седиментен филтър

          Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
          Да не забравиш бирата, че да имаш мотивация хубаво да го огледаш.
          В момента в Дупница вали дъжд и ако и утре е така направо ще си бъде за нещо ПО-ТВЪРДО !
          Тази земя, по която тъпча сега,
          тази земя, която пролетен вятър пробужда,
          тази земя – не е моя земя,
          тази земя, простете, е чужда.

          Коментар


          • #35
            До: Обслужване на седиментен филтър

            Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
            При мен се скъса от самата основа на ствола с резбата. Резбата, от своя страна, има каналче, но то свършва няколко врътки преди края на резбата и затова не изтичаше /при мен - при друг може да е изтичало/.
            1 - намери резервна или дай да ти направят. Имай предвид, че резба в пластмаса се прави с по-голяма стъпка от резба в метал и вероятно е цолова /не му разбирам/. Във всеки случай, с болт НЕ СТАВА.

            И аз така. Скъса се и не потече. Още не съм го и чистил. Предвкусвам удоволствието де. Бих си купил оригинална от Падок, но незнам дали има, а аз нещо не намирам...

            Коментар


            • #36
              До: Обслужване на седиментен филтър

              Махайте ги изобщо тези седиментни филтри - нали си сменяте горивните филтри на всяка смяна на маслото? Байпас на филтъра и толкова - на Дискавърито го направихме и не съм имал проблеми 70-80000 км, сега го махнахме и на Деифендъра. Че не ни е супер горивото - ясно, ама тези седиментни филтри са технология от средата на миналия век и са слагани за всеки случай, ако отидете в Африка или някъде, където не знаете точно какво зареждате в резервоара. За 2009 година аз поне считам, че са ненужни.
              "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

              Коментар


              • #37
                До: Обслужване на седиментен филтър

                Ами не съм сигурен. В България нафтата е трагична. Точно писах в една друга тема, във Франция сбърках едно дизелово рено с Бензин, а сега като го докараха тук едва тръгва и иска яко настъпване за да се движи поне прилично. Динамиката му стана по-зле от на Диското, че поне на 200тди му е по-лесно да преглътне разни бълвочи от един нов dci и поне малко именно тоз филтър помага сякаш/стига да се източва пориодично/... Идеята му е да улавя предимно водата сякаш, а такава имаме налична бол... Справка темата за замръзващите нафти от зимата...

                Коментар


                • #38
                  До: Обслужване на седиментен филтър

                  Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                  Ами не съм сигурен. В България нафтата е трагична. Точно писах в една друга тема, във Франция сбърках едно дизелово рено с Бензин, а сега като го докараха тук едва тръгва и иска яко настъпване за да се движи поне прилично. Динамиката му стана по-зле от на Диското, че поне на 200тди му е по-лесно да преглътне разни бълвочи от един нов dci и поне малко именно тоз филтър помага сякаш/стига да се източва пориодично/... Идеята му е да улавя предимно водата сякаш, а такава имаме налична бол... Справка темата за замръзващите нафти от зимата...
                  Принципно си прав, но: старите автомобили - от времето на седиментните филтри са с друг "елементен" горивен филтър - такъв беше моя на Дифендъра, а нови те горивни филтри имат отдолу пластмасова пробка за източване на водата - това са ми аргументите. При желание равиваш от време на време пробката на горивния филтър и източваш събралата се вода. Ако водата е повече - няма спасение (защото имаше и такъв случай - налива колега от бензиностанцията нафта и като усеща, че нещо става с мотора - източва резервоара и какво мислиш източва - 10 л нафта и 10 вода... е при такъв случай и седиментния филтър не те спасява).
                  "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                  Коментар


                  • #39
                    До: Обслужване на седиментен филтър

                    Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
                    Махайте ги изобщо тези седиментни филтри - нали си сменяте горивните филтри на всяка смяна на маслото? Байпас на филтъра и толкова - на Дискавърито го направихме и не съм имал проблеми 70-80000 км, сега го махнахме и на Деифендъра. Че не ни е супер горивото - ясно, ама тези седиментни филтри са технология от средата на миналия век и са слагани за всеки случай, ако отидете в Африка или някъде, където не знаете точно какво зареждате в резервоара. За 2009 година аз поне считам, че са ненужни.
                    Трябваше да видиш тинята в моя. А днес с кикдауна лепнах неусетно 3500оборота, че и ги мина. Преди не успявах - максимум 3000 с известен зор.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Обслужване на седиментен филтър

                      Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                      И аз така. Скъса се и не потече. Още не съм го и чистил. Предвкусвам удоволствието де. Бих си купил оригинална от Падок, но незнам дали има, а аз нещо не намирам...
                      Туг го има:

                      http://www.famousfour.co.uk/new_part...-sec-fuel.html
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 22-04-09, 17:45.
                      [SIGPIC][/SIGPIC]
                      RR Classic

                      Коментар


                      • #41
                        До: Обслужване на седиментен филтър

                        Аз моя седиментен филтър като го отворих, беше почти нацяло пълен с тиня. А колата от 1994 година е карана само в Италия. Каквито и да са горивата в наше време, по-добре да си седи този филтър. Двойното подсигуряване не пречи.
                        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                        www.ADV-Bulgaria.com

                        Коментар


                        • #42
                          До: Обслужване на седиментен филтър

                          моя днес ми го изчистиха, само нa дъното имаше малко боклуци и утайки, въобще не сме пробвали с пробката, директно развихме филтъра, а майстора се учуди защо като откачи маркуча от горната част на филтъра и от него не течеше нафта, така ли трябва да е?
                          Discovery I, 300 TDI

                          Коментар


                          • #43
                            До: Обслужване на седиментен филтър

                            Първоначално публикуван от alexstoilov Преглед на мнение
                            така ли трябва да е?
                            Точно така трябва да е.Нали самия центробежен-седиментен филтър е по-високо от резервоара!Днес свалих моя и при мен имаше тиня, но не много, повечерто беше вода.

                            ПП:Това е полезна, не сложна, но задължителна задача!
                            <Land Rover Discovery 300 tdi> <Bearmach/Pro Comp 2"> <Extreme Evolution 32">http://arhangel.run-bg.com/bg/index.pl

                            Коментар


                            • #44
                              До: Обслужване на седиментен филтър

                              Преди два дни на една зелена поляна намерих време и най-важното намерих въпросния седиментен филтър. Пластмасовата пробка се отвъртя на ръка без големи усилия и катаклизми, но от нея нищо не изтече. Ама НИЩО ! След проведени телефонни консултации с ЛАЗАР и РАДО /главните букви не се случайни/ се оказа че съм на прав път, ама без подходящ инструмент от рода на голям водопроводен ключ или верига като тази за маслените филтри няма да се справя. Отлагам събитието за неизвестно време.
                              А че филтъра трябва да се почиства понякога в годините, колкото и качествена нафта да караме е абсолютно в наша полза - не живеем в стерилна среда все пак !
                              Тази земя, по която тъпча сега,
                              тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                              тази земя – не е моя земя,
                              тази земя, простете, е чужда.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Обслужване на седиментен филтър

                                Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
                                ...ама без подходящ инструмент от рода на голям водопроводен ключ или верига като тази за маслените филтри няма да се справя. Отлагам събитието за неизвестно време.
                                А че филтъра трябва да се почиства понякога в годините, колкото и качествена нафта да караме е абсолютно в наша полза - не живеем в стерилна среда все пак !
                                Това не разбрах за какво ти е... Утаителят се сваля като се развие болт, който е в горната му част (нещо от порядъка на 10-13 мм, не помня вече), за какво ти е верига като за маслен филтър?
                                Развърташ болта (на много гадно място е), разклащаш утаителя, той се отделя внезапно и изливаш около 200-300 мл нафта в ръкава си, щото си легнал под колата и няма къде да бягаш, при мен поне така стана...
                                A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X