Обява

Свий
Няма добавени обяви.

По-голям интеркулър или вдигане на мощността на 300Tdi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: По-голям интеркулър или вдигане на мощността на 300Tdi

    Па ако 'фанеш да му насадиш един осмак от Камаз, ше е най-добре
    Ама проблема е , че нЕма майстори...Достатъчно.

    Коментар


    • #32
      До: По-голям интеркулър или вдигане на мощността на 300Tdi

      Моя кулър на 200к км. си беше слънце. Почистването се оказа само козметика.

      Коментар


      • #33
        До: По-голям интеркулър или вдигане на мощността на 300Tdi

        Мисля да направя това упражнение с премахването на ЕГР-ТД5. Има ли нужда да се пипа аванса?

        Коментар


        • #34
          До: По-голям интеркулър или вдигане на мощността на 300Tdi

          Първоначално публикуван от vlado_mir Преглед на мнение
          Мисля да направя това упражнение с премахването на ЕГР-ТД5. Има ли нужда да се пипа аванса?
          Не бъркай едното с другото. Както точно ще пипнеш аванса на Td5, като там всичко се оправлява от CPU-та? В тази тема става дума за 300tdi, който е принципно друг двигател.

          Коментар


          • #35
            До: По-голям интеркулър или вдигане на мощността на 300Tdi

            Аванса на 300tdi се управлява от електронния блок. Поради това запалването имаше 11 или 13 датчика / не помня точно/ които влизат в електронния блок. Не знам дали може да се нарече CPU. Помпата на 200tdi е механична /не се управлява от електронен блок/.

            Коментар


            • #36
              До: По-голям интеркулър или вдигане на мощността на 300Tdi

              Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
              Аванса на 300tdi се управлява от електронния блок. Поради това запалването имаше 11 или 13 датчика / не помня точно/ които влизат в електронния блок. Не знам дали може да се нарече CPU. Помпата на 200tdi е механична /не се управлява от електронен блок/.
              Така де,ама има и 300Tdi с механична помпа.
              Иначе за другите си трябва чип-тунинг(включително и за Td5,ако има кой да го направи).
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #37
                До: По-голям интеркулър или вдигане на мощността на 300Tdi

                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                Така де,ама има и 300Tdi с механична помпа.
                Иначе за другите си трябва чип-тунинг(включително и за Td5,ако има кой да го направи).
                Точно така, за 300тди.
                Точно това ми беше и моята идея.
                Да тръгнеш да се занимаваш с аванс и махане на egr при Td5 си е как да кажа... Оптимистичен авантюризъм. Td5-а се чипосва лесно, има по-големи кулери за него и т.н. Според мераците и джоба.

                Коментар


                • #38
                  До: По-голям интеркулър или вдигане на мощността на 300Tdi

                  Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
                  Аванса на 300tdi се управлява от електронния блок. Поради това запалването имаше 11 или 13 датчика / не помня точно/ които влизат в електронния блок. Не знам дали може да се нарече CPU. Помпата на 200tdi е механична /не се управлява от електронен блок/.
                  С електронно управление са автоматиците и само най-последните с ръчни (98-ма година).

                  TD5 се чипосва под път и над път, за 300 тди с EDC е по-трудно да се намери къде... Китовете, които продават по интернет, са безумно скъпи. Аз уж съм открил кой може да го направи, но още не съм се занимавал. Като имам резултат, ще пиша впечатления.

                  Между другото по-големият интеркулер, който се предлага за 200 и 300 тди, може да се сложи само на Дискавърита без климатик. За тези, които имат такъв и не искат да го махнат, или просто не искат да увеличават турбо лага, има вариант, който е със същия размер и съответно обем, но с друг тип радиатор, по-голяма повърхност и съответно охлаждащи по-добре. Обаче и подобрението от тях е по-малко.
                  Последно редактирано от Тодор (Zaarin); 22-04-10, 11:21.
                  Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                  Коментар


                  • #39
                    До: По-голям интеркулър или вдигане на мощността на 300Tdi

                    300 Tdi си е 300Tdi.Голям кулер,голяма турбина,генерация,глава и резултата е 150к.с.(ако има и толкова) и 280-300 нютона.
                    Ако трябва мощност хората са измислили V8.
                    А с малко доработки (разбирай по-малко пари от колкото да ъпгрейдваш 300ТДи) спокойно се прави 200+ к.с. и 350+ нютона.
                    Дизела си е работна кола.За кеф има бензин.
                    Не говорим за по-новите дизели,помпи-дюзи,комънрейли и др.

                    За всичко останало си има М.....кард.
                    M.P.

                    Коментар


                    • #40
                      До: По-голям интеркулър или вдигане на мощността на 300Tdi

                      Имам въпрос, решил съм да махна ЕГР-а, да центровам помпата и да се пипне аванса. Има проверен човек за това. Та да питам реално с колко ще се увеличи мощноста. Има ли представа някой. След отстраняването на ЕГР-а казват още около 5 коня, с разни центровки и прочие пак около 5. Руси е правил това на неговия триврат Рейндж с 200 ТДИ и казва, че резултата като динамика е осезаем и горещо го препоръчва. Може някой да е попаднал на чужди данни, нека сподели. Пък и е интересно това как удря разхода.
                      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                      www.ADV-Bulgaria.com

                      Коментар


                      • #41
                        До: По-голям интеркулър или вдигане на мощността на 300Tdi

                        Преди всякакви настройки, пробвайте първо да смените бензиностанцията, щото например моето с нафта от ОМВ се спъва доста яко и пуши като за световно.

                        Коментар


                        • #42
                          До: По-голям интеркулър или вдигане на мощността на 300Tdi

                          Не знам ама в Варна ако заредя другаде освен ОМВ умира Диското. Най-добре е като, че ли в Ромпетрол.
                          Land Rover Defender 110SW 300tdi

                          Коментар


                          • #43
                            До: По-голям интеркулър или вдигане на мощността на 300Tdi

                            Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                            Имам въпрос, решил съм да махна ЕГР-а, да центровам помпата и да се пипне аванса. Има проверен човек за това. Та да питам реално с колко ще се увеличи мощноста. Има ли представа някой. След отстраняването на ЕГР-а казват още около 5 коня, с разни центровки и прочие пак около 5. Руси е правил това на неговия триврат Рейндж с 200 ТДИ и казва, че резултата като динамика е осезаем и горещо го препоръчва. Може някой да е попаднал на чужди данни, нека сподели. Пък и е интересно това как удря разхода.
                            Не гледай само конете. 300 тди не върви чак толкова зле, когато е успял да поразвъти обороти. Проблемът е, че ги вдига много бавно... Единственото, което ми липсва на мен (все пак говорим за дизел, вярно си е, че за кеф са измислени V8 ), е малко повече динамика при старт.

                            Колкото до EGR-то, подобрението зависи от това дали е било изправно или не (при коли на нашите години, най-вероятно не е, което обаче не е непременно да е лошо ). Както и ако не е било изправно, дали е блокирало в отворено или в затворено състояние. Затова има и противоречиви мнения. Блокиралото в затворено е все едно си го махнал и да го махнеш напълно, няма да усетиш разлика от преди. Седи ли само в отворено положение ще има осезателен ефект. Ако е било изправно, ще има малко подобрение при старта, а при високи обороти няма да има разлика. Принципно то седи отворено, когато си на празен ход или подаваш малко газ, а когато настъпиш по-яко, би трябвало да затваря и все едно го няма. Е, двигателя и най-вече въздушната система ще се пълнят с по-малко сажди, така че в дългосрочен аспек ще бъде запазен повече. Съответно има и междинни вариант при които не отваря или не затваря до край, а от там и по-малко или по-голяма разлика. Иначе добра идея е, ако се маха, да се смени и тръбата от интеркулера към която се включва, така се спестява малко турболаг (вероятно незабележим, ама..), пък и от гадостите, които бълва в нея, тя и без това вероятно е позадръстена.

                            При пипане на аванса на механичната помпа на 300 тди, доколкото съм чел, разхода се вдига леко (1-2 литра, зависи колко се пипне). При чип тунинг на такъв с EDC, уж пада... ама докато не го видя, не вярвам
                            Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                            Коментар


                            • #44
                              До: По-голям интеркулър или вдигане на мощността на 300Tdi

                              Всеки много лесно може да си врътне помпата. При мен се наложи, поради глупоста ми при смяна на ангренажа, от бързане не си блокирах помпата и това доведе до промяна :- нестабилни ниски обороти, гадни миризливи пушилки, турбо лаг, но мощността се повиши. На капака на ангренажа има капак, зад него е шаибата на помпата, разхлабват се три болта и така. Сега ми работи добре, но не съм засичал разход , а трябва

                              Коментар


                              • #45
                                До: По-голям интеркулър или вдигане на мощността на 300Tdi

                                Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                                Имам въпрос...
                                Само с по голям интеркулер нишо няма да направим. Даже от кулера най малко зависи веригата.
                                Трябва да се регулира турбината за по високо налягане.После се пуска повече гориво от помпата. Накрая се играе с аванса за по добро изгаряне.
                                Накрая ще получим повече мощност, по голям разход и скъсяване живота на турбото и мотора.
                                Ама "кеф цена няма".

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X