Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Принцип на действие на ключа за запалване на Freelander

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Принцип на действие на ключа за запалване на Freelander

    Първоначално публикуван от братчеда Преглед на мнение
    Само имам един въпрос.Защо първо не потърсиш професионална помощ от фирмения сервиз?После,ако ти е много скъпо мисли за други варианти.Защото сега се занимаваш със събиране на инфо и търсене на ключари на сляпо без да знаеш какво точно ти трябва.
    Представете си, че по някаква случайност имам ключ-копие с "девствен" чип и програмирането му е свързано с някаква елементарна последователност от действия по типа "направи си сам" Затова разпитвам и събирам мнения...
    Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
    „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
    LZ1EMS

    Коментар


    • #17
      До: Принцип на действие на ключа за запалване на Freelander

      Аз мога да си представя.Ама защо не започнеш с това,а се налага да гадаем какви са ви подбудите.Много се съмнявам дали някой може да има подобно инфо.Освен евентуално Asen Dezki.
      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

      Коментар


      • #18
        До: Принцип на действие на ключа за запалване на Freelander

        На 1-во време защо не вземеш да си прочетеш документацията.!

        На моето диско 2'99 има дистанционно на ключа но няма чип. Колата има аларма има и имобилайзер.

        Направих си за всеки ключ резервен ключ за 6 лв. но с него освен да си отворя вратите и да разпищя алармата не мога да направя нищо.

        Процедурата е следната: Отиваш в МП пускаш заявка за 2-ри ключ. По VIN ти се доставя ключ. (на моето диско струва 270 лв - ключ не нарязан и дистанционно) Влизаш в сервиза и ти програмират ключа за колата.

        Имобилайзера работи по спесифичен начин заедно с алармата.. но още не съм схванал как. по някога успявам да запаля с правения ключ а по някога почва да пиши на умряло.

        Ignition key е записан на картонче което се движи с документацията. Immobilizer key също. По принцип не се държат в колата. Не се препоръчва честата им употреба.!

        и пак ти казвам.. вземи да прочетеш малко документацията си. много неща ще ти се изяснят. Елементарно е..
        LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
        LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
        [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

        Коментар


        • #19
          До: Принцип на действие на ключа за запалване на Freelander

          Не съм специалист, но гледайки формата и конструкцията на оригиналните ровърски ключове (тези с пантата), едва ли в тях има вграден чип. Просто няма място в пласмасовата им част. Може да има нещо в дистанционното, но не знам. При мен като отключа колата (с дистанционното на алармата) и отворя вратата започва един прекъснат звуков сигнал, който след около 5 секунди спира.
          Как работи имобилайзера нямам никъква идея и наскоро мислех да попитам тук, във форума но прецених, че не е много удачно подобна информация да се обсъжда по такъв начин. Не, че "лошите" не ги знаят тези неща, ама...

          Коментар


          • #20
            До: Принцип на действие на ключа за запалване на Freelander

            Сега ако ни обясните и как може да има фабричен имобилайзер без нещо под форма на чип в ключа?
            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

            Коментар


            • #21
              До: Принцип на действие на ключа за запалване на Freelander

              В ключа има транспондер(една много малка ампулка).Тя се кодира.Вмесо да се чудиш дали има чип или няма.свали пластмасите около ключалката и виж дали има антена(едно пластмасово кръгче около самата ключалка.Ако има-ключа трябва да се кодира а ако няма-имобилаизера тй се управлява от алармата.

              Коментар


              • #22
                До: Принцип на действие на ключа за запалване на Freelander

                Сканирах страница за кодиране на ключ, но не мога да я кача ще се опитам да го опиша накратко, но трябва да има 2 оригинални ключа с тях могат да се кодират до 8 бр. за автомобил.
                За 10 секунди трябва да се поставят и завъртят до положение 2 двата ключа и системата се активира, тогава се поставя ключа, който ще се синхронизира и пак до положение 2 след 20 секунди трябва да е готов.

                Коментар


                • #23
                  До: Принцип на действие на ключа за запалване на Freelander

                  Първоначално публикуван от YOSIF Преглед на мнение
                  Сканирах страница за кодиране на ключ, но не мога да я кача ще се опитам да го опиша накратко, но трябва да има 2 оригинални ключа с тях могат да се кодират до 8 бр. за автомобил.
                  За 10 секунди трябва да се поставят и завъртят до положение 2 двата ключа и системата се активира, тогава се поставя ключа, който ще се синхронизира и пак до положение 2 след 20 секунди трябва да е готов.
                  Дай линк за страницата ако ти е възможно. А дали ако се вкара на два пъти един и същ ключ и след това се вкара този с "девствения" чип няма пак да се получи по така описаната технология
                  Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                  „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                  LZ1EMS

                  Коментар


                  • #24
                    До: Принцип на действие на ключа за запалване на Freelander

                    Така момчета аз писах пост одеве на пожар, но при мен се оправиха нещата/дано не е временно/. Моят Фрилендър е с ключ и дистанционно и в упътването си пише, че към самата аларма има система за сигурност и имобилайзер. В ключа няма чип. Моя е 1998 година 1.8 бензин. Така че си отключвам, но не мога да запаля и се скапа дистанционното след като натисках там и двете копчета едно след друго. В книгата пише, при забиване на дистанционното или при смяна на батерия да се махне старата, при извадена батерия натискаш всяко копче за поне 5 сек. за да се махне останал евентуален заряд, после слагаш новата батерия, вкарваш ключа в контакта и даваш на позиция 2 или пълен контак да светнат лампите и така се ресетва дистанционното. Варинта да се запали само с ключа е както писа някой горе уникален код, който се въвежда много първобитно, като отключваш, чакаш 6 минути после ако първата цифра е 2 да речем отключваш 2 пъти, после ако втората цифра е 3 заключваш 3 пъти, 3тата цифра пак въртиш посока отключване толкова пъти колкото е и четвъртата посока заключване и накрая ако всичко е наред отключваш колата и алармата и имобилайзера се деактивират. При всяко движение на ключа трябва да отиде до край и после да се върне във вертикално положение. Аз моя код го нямам и да ви кажа извода е. Прецака ли ви се дистанционното сте загубени, няма палене. Сега заключих с ключа и ще пробвам после да отключа и да запаля, алармата се пусна само като заключих и мисля, че без дистанционното няма палене, което според мен е супер първобитно решение да сложат имобилайзера към алармата. Извода е хубаво е да има резервно дистанционно макар, че ква ми е гаранцията, че ако то ми е в Пловдив да речем и аз съм в Силистра ще стане нещо. Тряя някой да ми го прати. И след всички тези мисли аз имам въпрос, може ли да се изключи тоя имобилайзер и да се ползва дистанционното само за отключване, щото 300 кинта за резервно и ако забива от време на време, по-добре за Каско да ги дадаеш и да го дезактивираш тва, че уж за хубаво направено ама много може да се прецакаш някой път, както мен. И още нещо. В упътването пише използвайте само батерии Ланд Ровър и Панасоник, но аз сложих същата на Рената и говорих с един механик, каза няма никва разлика след като е същия номер, но все пак слагайте хубави батерии. Аз моето дистанционно 5 пъти го отварят и ресетвам, докато взема нова батерия, щото са хващаше от делеч до последно и само от отваряне ще го скапя. Това е дано сега с новата батерия нямам пробс.
                    http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                    Коментар


                    • #25
                      До: Принцип на действие на ключа за запалване на Freelander

                      Мноооого неудачно наистина. Ако някой знае начин за палене без дистанционното да пише. Предполагам, че принципа е същия и при останалите LR.
                      Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                      „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                      LZ1EMS

                      Коментар


                      • #26
                        До: Принцип на действие на ключа за запалване на Freelander

                        По-новите Фрилендри (от както се монтира ТД4) имат по-нова система за имобилизация. Взета е от БМВ и се казва EWS. В ключа има магнитен чип - някакъв набор от магнитни диполи, подредени по определен начин. При пъхане на ключа в контакта, системата изпраща ЕМВ от антена на волана и следи как ще се промени сигнала- представете си бобина, на която сърцевината е ключа - променят се индуктивности.
                        Та тази система е отговорна за паленето. ДУ за централното, вградено в ключа е др. бира- там може да се програмира в полеви условия.
                        Та ако искашнов ключ - най оправно- Дару/МП - казваш искам още 1 ей такъв ключ
                        Алтернатива - Ключарите дето правят ключове с чипове ако стане- ще ти коства 80 лв.

                        На стария фрилендър имобилизацията беше по-проста - само от дистанционните.

                        За колите със сгъваем ключ - там е на радиосигнал.
                        Сега се сетих - възможно е системата да променя записа в/у чипа (както е при старата 5-ца)
                        http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                        Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                        Коментар


                        • #27
                          До: Принцип на действие на ключа за запалване на Freelander

                          Добре, конкретно в моя случай:
                          - ключа е ,,сгъваем"
                          - върви с дистанционното, не съм пробвал да отключа без него...
                          - модела е Free 1998 TDI
                          Та, въпрос имам един - къде ще ми излезе ,,най-тънко" да имам втори ключ с който да мога да паля - на второ дистанционно не държа освен ако не е критично необходимо (ако системата работи през него).
                          Благодаря предварително
                          Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                          „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                          LZ1EMS

                          Коментар


                          • #28
                            До: Принцип на действие на ключа за запалване на Freelander

                            Нещо не съм наясно- на ТД4 по спомен не бяха сгъваеми, на старите съшо. Я цъкни 1 снимкана ключа.
                            http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                            Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                            Коментар


                            • #29
                              До: Принцип на действие на ключа за запалване на Freelander

                              На първата страница има снимка на ключа.

                              Oт Асен: Тази снимка е на фалшивия ключ.
                              Последно редактирано от Asen - Dezki; 12-06-08, 19:37.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Принцип на действие на ключа за запалване на Freelander

                                Ето снимка на оригиналния ключ заедно с дистанционното.
                                Прикачени файлове
                                Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                                „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                                LZ1EMS

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X