Здравейте!
Някой знае ли какъв е принципа на действие на ключа за запалване на Freelander Явно има някакъв блокиращ механизъм (имобилайзер
 Явно има някакъв блокиращ механизъм (имобилайзер ) защото при използване на неоригинален ключ не е възможно запалване (иначе отключва централното с ключалката на вратата). Възможно ли е да се направи ключ с който да може и да се пали без да се компрометира защитната система (имобилайзера?)
) защото при използване на неоригинален ключ не е възможно запалване (иначе отключва централното с ключалката на вратата). Възможно ли е да се направи ключ с който да може и да се пали без да се компрометира защитната система (имобилайзера?)
Предварително се извинявам ако не използвам правилното понятие за защитната система 
							
						
					Някой знае ли какъв е принципа на действие на ключа за запалване на Freelander
 Явно има някакъв блокиращ механизъм (имобилайзер
 Явно има някакъв блокиращ механизъм (имобилайзер ) защото при използване на неоригинален ключ не е възможно запалване (иначе отключва централното с ключалката на вратата). Възможно ли е да се направи ключ с който да може и да се пали без да се компрометира защитната система (имобилайзера?)
) защото при използване на неоригинален ключ не е възможно запалване (иначе отключва централното с ключалката на вратата). Възможно ли е да се направи ключ с който да може и да се пали без да се компрометира защитната система (имобилайзера?)
Предварително се извинявам ако не използвам правилното понятие за защитната система
 
							
						




 Имам един оригинален ключ и един дубликат с който не мога да запаля. Искам да мога ако ми се наложи някога (ако изгубя оригиналния например). От информацията която получавам до момента ми се оформят следните по-конкретни въпроси:
 Имам един оригинален ключ и един дубликат с който не мога да запаля. Искам да мога ако ми се наложи някога (ако изгубя оригиналния например). От информацията която получавам до момента ми се оформят следните по-конкретни въпроси: 
							
						 
							
						
Коментар