Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Ланд Ровър дискавъри двигател хонда 136к.с. 16V мнение ?

    Това е най-малкия мотор слаган на Диско ....
    За лек автомобил е добре ...... но на това огромно купе??
    Мотора "дърпа" само на високи обороти ... тоест след като си се окопал ..вече ..??
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • До: Ланд Ровър дискавъри двигател хонда 136к.с. 16V мнение ?

      Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
      .. но на това огромно купе??...
      Мотора може и да е добър, но за това камионче е слаб. Пробвал съм лично две такива Дискота - просто не върви. Не знам какъв му въртящия момент, но TDi-то определено се справя много по-добре.

      Коментар


      • До: Ланд Ровър дискавъри двигател хонда 136к.с. 16V мнение ?

        МНОУ груба грешка. Мотора е на Ровър. Готин е ама за лека кола, на джипа е малко странен.
        Последно редактирано от Lazar; 14-01-08, 19:20. Причина: Асене, позволих си да удебеля шрифта :)
        http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
        Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

        Коментар


        • До: Ланд Ровър дискавъри двигател хонда 136к.с. 16V мнение ?

          Първоначално публикуван от Asen - Dezki Преглед на мнение
          МНОУ груба грешка. Мотора е на Ровър. Готин е ама за лека кола, на джипа е малко странен.
          Еми незнам !
          На мен собственика ми каза , че е на Хонда !
          LZ5ZI qth HASKOVO
          Pajero II GLS 3000 V6

          Коментар


          • На косъм съм от Дискавъри!

            Здравейте колеги!


            От доста време се ровя из този чуден форум, но засега само като читател. Благодаря на всички за тоновете (или по-точно томовете) изчерпателна информация!


            Карал съм какво ли не, последно SAAB, но реших, че ми е крайно време да се обзаведа с джип. Колебаех се м/у Mitsubishi Pajero ІІ и Land Rover Discovery, но моя приятелка, която е карала и старото Pajero и двойката, ме отказа абсолютно, защото имали големи проблеми със скоростите. И тази неделя След кратка разходка из Горубляне се лепнах на едно чудно дискавъри 2.5TDi 10.98-ма г. Макар и внесено от Италия, но с подробна сервизна книжка, която показва, че 2004-та е било на 134000км, сега показва 164000, но не ми се вярва... Въпреки, че и отвътре, и отвън изглежда като току-що излезнал от завода, няма грам кит или разминавания в луфтовете по ламарините (или поне не видях, въпреки, че го разгледах см по см), педалите и волана не бяха протрити.
            Покарах колата 2-3км (като развих максимум 50-60км/ч за жалост), пробвах бавните скорости, минах през най-големите дупки- джипа се държа перфектно! Не издаваше съмнителни звуци, ходовата част не тропна изобщо, дори купето нито скръцна, нито издаде какъвто и да било звук, за разлика от 80% от джиповете, които съм гледал и дърпаше доста добре!
            Студен, двигателя запали от 2-рия оборот, като изпуши съвсем леко, първите 5-10 секунди се тресеше малко, но после заработи перфектно на 500об/мин на празен ход, без никакви колебания. Докато работеше извадих пръчката на маслото, от там не духаше изобщо, махнах и капачката за доливане на масло и от там не духаше, бръкнах в ауспуха- едва успях да се изцапам малко (странно за дизел), което значи, че двигателя трябва да е читав,
            НО когато настъпих газта докрай на празен ход оборотите се качиха само до 4500-4800! Възможно ли е това да се дължи на недобре загрял двигател? Също така съединителя отделя много високо, почти накрая и когато го пусна на празен ход се долавя съвсем леко жужене, но според мен това е нормално... Някъде из форума четох, че колкото по износен е съединителя, толкова по ниско отделя, значи в този случай, трябва да е нов...
            За жалост двигателя е мит, но въпреки това ми се струва, че диференциалите са били омаслени. След карането на джипа не забелязах да е избило масло никъде, въпреки, че добре го изръчках. Нормално ли е да се омасляват диференциалите на тази все пак 10-годишна машина?

            Ще съм ви безкрайно благодарен ако ми кажете какво съм пропуснал да огледам, тъй като не мога да го закарам в сервиз, защото няма номера, а незнам кой по-вещ в огледите ще се съгласи да дойде с мен да погледне джипа, ако сред вас има съгласни пишете ми на ЛС, ще платя колкото трябва и ще почерпя стабилно!

            Извинявам се за глупостите, които питам, но не ми се иска да дам 13 000 лв за паметник на културата. Малко се постреснах от писанията, че ЛР се чупят повече от японските машини. Нали уж са дедите на джиповете!
            Предварително благодаря!

            Коментар


            • Питане относно Discovery, което искам да купя

              Здравейте колеги!


              От доста време се ровя из този чуден форум, но засега само като читател. Благодаря на всички за тоновете (или по-точно томовете) изчерпателна информация!


              Карал съм какво ли не, последно SAAB, но реших, че ми е крайно време да се обзаведа с джип. Колебаех се м/у Mitsubishi Pajero ІІ и Land Rover Discovery, но моя приятелка, която е карала и старото Pajero и двойката, ме отказа абсолютно, защото имали големи проблеми със скоростите, Някой чувал ли е такова нещо, или се случват само на нея тези работи? И тази неделя След кратка разходка из Горубляне се лепнах на едно чудно дискавъри 2.5TDi 10.98-ма г. Макар и внесено от Италия, но с подробна сервизна книжка, която показва, че 2004-та е било на 134000км, сега показва 164000, но не ми се вярва... Въпреки, че и отвътре, и отвън изглежда като току-що излезнал от завода, няма грам кит или разминавания в луфтовете по ламарините (или поне не видях, въпреки, че го разгледах см по см), педалите и волана не бяха протрити.
              Покарах колата 2-3км (като развих максимум 50-60км/ч за жалост), пробвах бавните скорости, минах през най-големите дупки- джипа се държа перфектно! Не издаваше съмнителни звуци, ходовата част не тропна изобщо, дори купето нито скръцна, нито издаде какъвто и да било звук, за разлика от 80% от джиповете, които съм гледал и дърпаше доста добре!
              Студен, двигателя запали от 2-рия оборот, като изпуши съвсем леко, първите 5-10 секунди се тресеше малко, но после заработи перфектно на 500об/мин на празен ход, без никакви колебания. Докато работеше извадих пръчката на маслото, от там не духаше изобщо, махнах и капачката за доливане на масло и от там не духаше, бръкнах в ауспуха- едва успях да се изцапам малко (странно за дизел), което значи, че двигателя трябва да е читав,

              НО когато настъпих газта докрай на празен ход оборотите се качиха само до 4500-4800! Възможно ли е това да се дължи на недобре загрял двигател? Също така съединителя отделя много високо, почти накрая и когато го пусна на празен ход се долавя съвсем леко жужене, но според мен това е нормално... Някъде из форума четох, че колкото по износен е съединителя, толкова по ниско отделя, значи в този случай, трябва да е нов...

              И сега най- страшното- днес отидох да доогледам машината (естествено главно отдолу и УЖАС! Няма го винта на пропката за източване на масло в скоростите (демек точно отдолу в центъра на скоростната кутия има дупка с резба ,но няма нищо завинтено в резбата), иначе нямаше никакъв проблем със скоростите, но явно нямат масло! Освен това от кормилната кутия тече бая, под предния диференциал беше станала локвичка и си покапваше стабилно! Поне задния диференциал е изглежда добре.

              Ще съм ви безкрайно благодарен ако ми кажете какво съм пропуснал да огледам, тъй като не мога да го закарам в сервиз, защото няма номера, а незнам кой по-вещ в огледите ще се съгласи да дойде с мен да погледне джипа, ако сред вас има съгласни пишете ми на ЛС, ще платя колкото трябва и ще почерпя стабилно!

              Малко се постреснах от писанията, че ЛР се чупят повече от японските машини. Нали уж са дедите на джиповете!

              Предварително благодаря!

              Коментар


              • До: Питане относно Discovery, което искам да купя

                Внимавай с добавките, за съжаление не е възможно да смениш маслото поне два пъти и да разбереш за какво наистина става въпрос. Според мен задели средства за ремонт и вземи това което ти харесва. Добре е "рисковите" компоненти да се видят от специалист - по възможност собственик на същия модел автомобил...
                Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                LZ1EMS

                Коментар


                • До: Питане относно Discovery, което искам да купя

                  Тва най-страшното дето си го видял,да не те плаши.И аз си мислех,че е пробка за източване,ама не е...В МП ми казаха че е някакъв отдушник ...Ако греша някой да ме поправи.За теча,сигурен ли си че е от кормилната кутия?При мен беше семеринга на коляновия вал.Смяна-около 1100 лв(по спомени)
                  Виден столичен ихтиолог

                  Коментар


                  • До: Питане относно Discovery, което искам да купя

                    Тече ли, лошо не бих се занимава, кутията не е пот дифа, поне при предишните двигатели, но пак, пада се отстрани на гредата на шасито. Ако махнат 2к от цената, може и да е приемливо, но предполагам ако се стигне до ремот и той е сериозен, това ще е добра цена, може и 1000 да е може и 100, но може и над 2000 да скочи. Основните агрегати се ремонтират соленко, особено щом е по-нов и с тд5. Дано бъркам, но дори и да звучи пресилено, аз не бих си купил нещо с теч...

                    Коментар


                    • До: Питане относно Discovery, което искам да купя

                      Прав е бат Марто. Ето ти извадка от ръководството, което скоро ще кача. Утре или вдругиден ще кача и картинка.
                      Прегазване на вода

                      Предупреждение!
                      Има един избор на дълбочина, препоръчван за преодоляване от 0,5м. Може да се получат тежки повреди на електрическата система, когато колата престои дълго време във вода така, че рамките на вратите да са потопени.

                      В случай, че дълбочината на водата изглежда да е повече от 0,5м се предприемат следните предпазни мерки:
                      Закрепете парче пластмасово фолио на решетката на радиатора, за да се предпази охлаждащия блок от навлизане на мръсотия и мотора от заливане.
                      Поставете затварящия болт на отвора за отичане облицовката на скоростната кутия при дизелов мотор /при автоматична скоростна кутия няма такъв отвор – б. пр./. Виж раздела “обслужване от шофьора”.
                      Демонтирайте CD обменника /ако е доставен/.
                      Уверете се, че дъното на брода е достатъчно здраво и предлага на колата достатъчна опора за движение.
                      Уверете се със сигурност, че въздухоприемникът на мотора е разположен над водната повърхност.
                      Включете блокажа на диференциала и бавния диапазон и ниска предавка и дайте достатъчно газ, за да предпазите мотора от задавяне. Това е особено важно, ако ауспуха е под водата.
                      Влезте бавно във водата и ускорете до скорост, при която се образува вълна пред колата. Съхранете тази скорост. Всички врати дръжте напълно затворени.

                      Относно оборотите - аз на моето, което е автоматик повече от 3500 не съм вдигал. Кутията ми е 4 степенна, скоростта беше 130км/ч. По книжка му дават максимална скорост 147км/ч.
                      И моя единия диференциал сълзи, както и раздатката. Но наистина "сълзят". Притеснения за загуби на течност от тях нямам. Провери доколко са им затегнати пробките и дали не е унищожена резбата.

                      Също ми сълзят маркучите на хидравликата от казанчето на сервото. На 2-3 месеца доливам по 30-40 грама максимум.

                      И аз съм чел, че "ЛР се чупят повече от японските". Ако някой може да го обясни - да обяснява! Чужда японка мога да строша за 10 км в рамките на Сф. Диското си, обаче, така никога няма да карам.
                      Последно редактирано от velio; 20-02-08, 22:25.

                      Коментар


                      • До: Питане относно Discovery, което искам да купя

                        Не се притеснявай за дупката с резба, не е пробката на скоростната кутия, има същия дренаж и под агренажния ремък. До колкото до кормилната кутия, отремонтират се (във Бургас един майстор ги прави за 200 лв.) а има и друго в http://www.paddockspares.com продават кит (семеринги) за кутията. Успех и дано скоро се похвалиш с ново Диско.
                        Станимир Атанасов (Стамбата)0888 361 301

                        Коментар


                        • До: Питане относно Discovery, което искам да купя

                          Мнооооого, мноооооого благодарности! Направо сте златни!!! А аз колко си блъсках главата как може да не сложат винта на пропката и какви са простаци! Вече се бях отчаял и търсех друга машина! Камък ми падна от сърцето!
                          Кормилната кутия мисля, че е по-скоро силно омаслена, но не капе ако мога така да се изразя, макар че е все тая де, иначе като въртя волана не се чуват странни звучи и виене... А от предния диференциал така тече, че при положение, че е каран по-малко от 5км за 2 дни е направил локвичка! Там вече ми изглежда сериозно, щом така капе... Въпреки, че може и да не е от диференциала, а някъде от двигателя и просто да го облива и да изглежда все едно капе от него. Важното е, че щом капе масло, значи има! Даже в излишък!

                          Абе явно наистина най-добре да го погледне някой, който знае за какво става дума! Ако някой от вас е съгласен да отдели половин- един час за да хвърли едно око на звяра, когато му е одобно с мой транспорт естествено, ще съм жестоко задължен и ще почерпя както подобава!

                          Коментар


                          • До: Питане относно Discovery, което искам да купя

                            Аз за оглед не ставам. Въобще не разбирам на такова ниво. Помоли Асен-Дезки или Лазар.

                            Коментар


                            • До: Питане относно Discovery, което искам да купя

                              Само да вметна , колегата е казал че иска диско2 , но това от 98г дали е такова (тд5)? А и нали знаете за италианското ''летоброене''? Мисля си че става дума за 300тди.

                              Коментар


                              • До: Питане относно Discovery, което искам да купя

                                Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение
                                Само да вметна , колегата е казал че иска диско2 , но това от 98г дали е такова (тд5)? А и нали знаете за италианското ''летоброене''? Мисля си че става дума за 300тди.
                                Никъде не е писал за Диско 2.
                                Колебаех се м/у Mitsubishi Pajero ІІ и Land Rover Discovery
                                Според мен също става дума за 300ТДИ
                                Виден столичен ихтиолог

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X