Нов член и то доста объркан :-)
Здравейте настоящи и бъдещи приятели. Казвам се Ивайло Георгиев на 30г. от София и ми е приятно да се запознаем със всички Вас.
Определено съм фен на 4х4 но в момента разполагам само с автомобил. Бих искал да ми дадете съвет какъв Джип да си купя до 12 000 лева? Дискавари,РР, или да се ориентирам към друга марка? Моля ви, кажете ми защото сам не мога да взема това решение. Много четох тук и тотално се обърках. Трявба ми дизелов 4х4 да вози меко, дълга база и да се държи стабилно
Това е. Благодаря Ви предварително.
Здравейте настоящи и бъдещи приятели. Казвам се Ивайло Георгиев на 30г. от София и ми е приятно да се запознаем със всички Вас.
Определено съм фен на 4х4 но в момента разполагам само с автомобил. Бих искал да ми дадете съвет какъв Джип да си купя до 12 000 лева? Дискавари,РР, или да се ориентирам към друга марка? Моля ви, кажете ми защото сам не мога да взема това решение. Много четох тук и тотално се обърках. Трявба ми дизелов 4х4 да вози меко, дълга база и да се държи стабилно
Това е. Благодаря Ви предварително.
Иначе мекотата на окачването се определя от няколко основни параметъра - твърдост на ресорите/пружините, характеристики на демпфиращите елементи (амортисьори) и разбира се съотношението на подресорена към неподресорена маса. Вярно че мостовете са по-тежки и това съотношение обикновено не е в тяхна полза ама това е вярно за сравнително леки автомобили. Ако е някой американски крайцер няма и да разбереш какво има отдолу. Хубавото на Диското са големите ходове на окачването, както и това че е достатъчно енергоемко - при движение по лош път трудно "пробива" до удар в ограничителите.
А и е доста модернизиран вътре. 70% съм го взел
Коментар