Първоначално публикуван от Тихомир Севов
Надеждата е, че предприемчивите между нас могат да променят това..
Надеждата е, че предприемчивите между нас могат да променят това..

Преди влизането на 2.5tdi ("200tdi" и после "300tdi" на Ленд Ровър) в производство англичаните са си извоювали каквото са си извоювали със следните мотори (надявам се да не пропусна) :

Има Диско с акцизен мотор - и ако е особено преди фейс-лифта (94г.) е далеч под 15-20К лв. с митата и всичко.. Погледни Рейндж-овете с този двигател на какви цени са. Друг е въпроса, че от 5 Рейндж-а на пазара с бензиновия осмак - 6 са за ремонт. При VM-а е почти същото. Но пък бензина веднъж като си го направиш... ееех, после остава само да се прежалиш с разхода..

) за повдигане на мощността на 200 и 300 tdi двигателите хората слагат по-големи интеркулери. Има подобрение, но е макс 15-20%. Не е това, за което явно става дума тук (200 к.с. и нагоре), но е пак доста приятно за каране. Късия Дифендър с 200/300 тди става ~ 135к.с.

Ама като почнат с номерата е кофти ...
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар