ако на вас ви стигат 120 к.с. по документи значи LR е вашия автомобил, на мен не ми стигат и затова според мен двигателите са маломощни
от еднастрана 2.5ТД е възможно най-стандартния двигател за такъв клас 4х4, така че не може да се говори, че е много слаб...
от друга страна, наистина "хубавите мотори" за офроуд са от 4000сс нагоре ама хич не са разпространени в Европа и на всичкото отгоре, митата стават големи... а над 163кс говориме за суми от 15-20000лв за акциз и мито...
Малко се отнесох... то Диско май няма с "акцизен" мотор
от еднастрана 2.5ТД е възможно най-стандартния двигател за такъв клас 4х4, така че не може да се говори, че е много слаб...
Има различни разбирания по този въпрос, какво да кажем за ТЛК 70, 2.4тд с 86к.с. Говорили сме и друг път.. Преди влизането на 2.5tdi ("200tdi" и после "300tdi" на Ленд Ровър) в производство англичаните са си извоювали каквото са си извоювали със следните мотори (надявам се да не пропусна) :
- 2.25 бензин (между 60+к.с. до 74к.с.)
- 2.25 дизел (между 50+к.с. до 64к.с.)
- 2.5 бензин (до 74к.с.)
- 2.5 дизел (63-65к.с. - "военния" без турбо) и 2.5тд (с турбо от 68к.с. до могъщите 84к.с.)
- 3.5 V8 карбуратор - в много ранни версии на Рейндж Ровър Класик и Ленд Ровър Серия 3 (бащата на Дифендъра) между 130к.с. и 144к.с., в по-късните 163к.с. до 177к.с.
- 3.9 V8 инжекция и 4.0 V8 карбуратор, които са деривати на предходния мотор, като втория (карбураторен 4.0 литра) в Европа не се намира..
Много близки са кубатурите и конете и на всички останали качествени джипки от онези години..
Първоначално публикуван от LJ73
...от друга страна, наистина "хубавите мотори" за офроуд са от 4000сс нагоре ама хич не са разпространени в Европа и на всичкото отгоре, митата стават големи... а над 163кс говориме за суми от 15-20000лв за акциз и мито...
Малко се отнесох... то Диско май няма с "акцизен" мотор
И аз малко се отнесох по-горе с моторите.. Има Диско с акцизен мотор - и ако е особено преди фейс-лифта (94г.) е далеч под 15-20К лв. с митата и всичко.. Погледни Рейндж-овете с този двигател на какви цени са. Друг е въпроса, че от 5 Рейндж-а на пазара с бензиновия осмак - 6 са за ремонт. При VM-а е почти същото. Но пък бензина веднъж като си го направиш... ееех, после остава само да се прежалиш с разхода..
вече седем месеца карам такова Диско и съм много доволен - даже все повече ми харесва. купих го случайно - без много да го мисля и да го оглеждам - просто ми хареса. само двигателя и според мен е наистина малко, ама наистина малко слаб - не му достигат 20-30 к.с. Смених му няколко дреболии - частите изобщо не бяха скъпи. мисля, че за тези пари няма нищо по-добро на пазара и ако преди да го купиш някой който разбира го огледа ще го караш дълго и безпроблемно.
също така си мисля че диското е и достатъчно яко и става за офроуд. понеже от доста време посещавам този форум съм се убедил, че тук има много маняци (нищо лошо, в добрия смисъл го казвам), за които ако с един автомобил не можеш да минеш по коритото на реката от равнината до извора значи има още кво да се желае от него.
също си мисля, че като купуваш автомобил - трябва да ти харесва на външен вид, даже и да е грозен - пак трябва да ти харесва. все пак почти всеки ден ще го виждаш, а и теб ще те виждат с него. така че ако ти харесва - купувай - това е автомобил на старо, останалото е късмет, квото ти е писано - това и ще стане.
още - в този форум е писано доста по въпроса ти (даже си мисля, че и въпроса беше същия), така че порови се, аз лично открих доста интересни неща.
От всичко , което съм чувал от автоджамбазите знам едно - гледай внимателно колите от Италия . Годините им задължително са с 2-3 нагоре , но пък точно за Диско няма как да те излъжат . Във Варна се продаваха 4 броя , всичките италиански , всичките 95-97 год. и всичките 200 TDI (за тези които не знаят - до 94 г.)
Аз имам мое 200 TDI , 94 и не го продавам , но пък ВНИМАНИЕ :
имам и друг за продаване (пускам обявата тук за пръв път):
1998 , 4 врати , 7 места , клима , автоматик , ДДС фактура , темпомат , еърбег 2 бр. + другите ел. екстри . Цена само за форума 18500 с вкл. ДДС (2200 ЛВ.)
Щях да забравя : нов внос от Холандия. Телефонът ми е 0888-626-856 Ивайло .
А относно 19L - това са началните цифри от номера на двигателя на 300тди , при 200тди започвали с 12L . Това го научих вчера докато сверявахме номерата на двигателя на моя.
скоро зададох въпрос в един чуждоземски форум, как може най - лесно да се овеличи мощността на един двигател и отговора беше " да се замени с друг, по - мощен двигател "
все си мисля, и че подмяната на турбото би свършила частична работа
По принцип (писах вече тук в друга тема ) за повдигане на мощността на 200 и 300 tdi двигателите хората слагат по-големи интеркулери. Има подобрение, но е макс 15-20%. Не е това, за което явно става дума тук (200 к.с. и нагоре), но е пак доста приятно за каране. Късия Дифендър с 200/300 тди става ~ 135к.с.
2.5 дизел (63-65к.с. - "военния" без турбо) и 2.5тд (с турбо от 68к.с. до могъщите 84к.с.)
2.5 дизел не е ли 113 к.с.!?
"2.5 дизел" е твърде широко понятие когато говорим за период от 30+ години. Зависи на кой модел и за коя модификация, но да, най-общо "2.5 tdi" е 113к.с. Ако прегледаш внимателно това, което съм написал, ще видиш, че става дума за моторите преди 200/300 tdi.
Може ли да се смята за нормална цена 14,400 лв с ДДС за Диско анонсирано за 1997 на 130,000 и изглеждащо добре на картинки ?!?
За мен е нормална. Из Европата ги има колкото щеш от 2000 евра нагоре, като за 5.000 са предполагам чудни. Това е най-разпространения ЛР (като изключим Фрийлендър от последните години). Аз бих търсил дори и под тази цена.
Из Европата ги има колкото щеш от 2000 евра нагоре, като за 5.000 са предполагам чудни. Това е най-разпространения ЛР (като изключим Фрийлендър от последните години). Аз бих търсил дори и под тази цена.
Нямам представа как е из Европа, но предполагам, че за който знае къде и при кого да търси - сигурно е така.
Ама като гледам мобиле.де "Дискавъри" с тия параметри се анонсират на над 5,500 евро ...
То няма лошо да е и на по-тънка лайсна, ама нали човек се чуди като е по-тънка цената, за сметка на какво е и дали по-евтиното в крайна сметка няма да му излезе по-скъпо.
...То няма лошо да е и на по-тънка лайсна, ама нали човек се чуди като е по-тънка цената, за сметка на какво е и дали по-евтиното в крайна сметка няма да му излезе по-скъпо.
Съгласен съм с тебе, но и така (като е висока цената и колата е "със стойка") пак нямаш гаранция. Така или иначе търговците гледат да вземат възможно най-евтино там и да продадат възможно най-скъпо тук. И това май е обяснимо. Дори и да попаднат на сделка там, тук няма да я обявят като такава.
Така или иначе търговците гледат да вземат възможно най-евтино там и да продадат възможно най-скъпо тук. И това май е обяснимо. Дори и да попаднат на сделка там, тук няма да я обявят като такава.
Ами нормално. Нали всички гледаме това да направим. Ама като почнат с номерата е кофти ...
Коментар