Или това, или сервиз.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване
Свий
X
-
Гумите вече са за смяна. Търся препоръка за марка и модел. Приоритет е "достатъчно добро качество на минимална цена". Размерът е 255/55 R18. Ще ги карам целогодишно, най-малко през зимата, 8-10к км/год. Има ли някой с личен опит?ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
Здравейте. От скоро и аз съм собственик на Range Rover Sport 2.7tdv6. Дали има ръководство за ремонт да си сваля от някъде. Търсих но без успех.DISCO 1 300TDI
Коментар
-
След една година каране с нафта от Марешки ми светна DPF. Предишните години филтърът се задръстваше 3-4 пъти годишно. Вероятно има значение и правилното масло, втора година карам с Wolf 5w30 с ниско съдържание на сяра.ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
Пак въпрос. Клемите на R. Rover са с по-голям вътрешен отвор (диаметър) от тези (+/-) на препоръчания акумулатор и дори стегнати до край може да не е достатъчно сигурно. Те са много масивни и здрави, и не може да се затворят повече. Ако изпиля местата, които стягат болтовете, вероятно ще стигна до мед и ще оксидира. Сещам се да ги калайдисам отвътре, но имам само стар поялник.
Та - дайте съвети какво да правя?ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
Това не мисля че е от колата, а от това какво менте е акумулатора. Сменил съм 4/5 акумулатора на дъртия РР Р38 и всеки път клемата стяга по различен начин, миналата седмица сложих поредни. Бош мисля серията е РР и много добре стегнаха клемите, докато преди това винаги е бил със скъп акумулатор бош С3/С4, Варта и клемите са стигали лимита си, но не са стягали както трябва.
ПП- аз не бих правил побългарявания по клемите, ами бих сложил едни хубави качествени клеми, обиращи несъвършенството
Коментар
-
Днес, 1 авг'23, смених маслото на мотора с Wolf 5W-30 , спецификация WSS-M2C934-В. Миналата година смяната беше на 1 авг'22. Само за 1 ден закъснение колата влезе в сервизен режим! След смяната се самооправи. Датчикът е на пропката за източване. Контролът е енерго-независим... "нема лабаво".ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар