Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Или това, или сервиз.
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

    Коментар


    • #47
      Гумите вече са за смяна. Търся препоръка за марка и модел. Приоритет е "достатъчно добро качество на минимална цена". Размерът е 255/55 R18. Ще ги карам целогодишно, най-малко през зимата, 8-10к км/год. Има ли някой с личен опит?
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • Кристиян Костадинов
        Кристиян Костадинов коментира
        Редактиране на коментар
        И аз съм на същата тема, почти същите изисквания със същия размер, 4та години затварям сега септември с DUNLOP SP WINTER SPORT 3D. И сега гледам нещо, май ще слагам кордиан за 175лв.

      • бат'Марто
        бат'Марто коментира
        Редактиране на коментар
        Дуратрак. Не бъркаш ли размера ? Аз бях с 255/55/R19...

    • #48
      Здравейте. От скоро и аз съм собственик на Range Rover Sport 2.7tdv6. Дали има ръководство за ремонт да си сваля от някъде. Търсих но без успех.
      DISCO 1 300TDI

      Коментар


    • #49
      След една година каране с нафта от Марешки ми светна DPF. Предишните години филтърът се задръстваше 3-4 пъти годишно. Вероятно има значение и правилното масло, втора година карам с Wolf 5w30 с ниско съдържание на сяра.
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • bullet_pk
        bullet_pk коментира
        Редактиране на коментар
        Абе ще ревем за Марешки ние, ама вече е късно

    • #50
      Въпрос към знаещите: този Range Rover sport 2.7 tdv6 има ли маслен филтър на скоростната кутия?
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • #51
        Пак въпрос. Клемите на R. Rover са с по-голям вътрешен отвор (диаметър) от тези (+/-) на препоръчания акумулатор и дори стегнати до край може да не е достатъчно сигурно. Те са много масивни и здрави, и не може да се затворят повече. Ако изпиля местата, които стягат болтовете, вероятно ще стигна до мед и ще оксидира. Сещам се да ги калайдисам отвътре, но имам само стар поялник.
        Та - дайте съвети какво да правя?
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • #52
          Това не мисля че е от колата, а от това какво менте е акумулатора. Сменил съм 4/5 акумулатора на дъртия РР Р38 и всеки път клемата стяга по различен начин, миналата седмица сложих поредни. Бош мисля серията е РР и много добре стегнаха клемите, докато преди това винаги е бил със скъп акумулатор бош С3/С4, Варта и клемите са стигали лимита си, но не са стягали както трябва.

          ПП- аз не бих правил побългарявания по клемите, ами бих сложил едни хубави качествени клеми, обиращи несъвършенството

          Коментар


          • #53
            Днес, 1 авг'23, смених маслото на мотора с Wolf 5W-30 , спецификация WSS-M2C934-В. Миналата година смяната беше на 1 авг'22. Само за 1 ден закъснение колата влезе в сервизен режим! След смяната се самооправи. Датчикът е на пропката за източване. Контролът е енерго-независим... "нема лабаво".
            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

            Коментар


            • trapper
              trapper коментира
              Редактиране на коментар
              Старото масло беше чисто, прозрачно, без никаква утайка. Магнитът на болта е чист.

          • #54
            Ремонт на модула на ръчна спирачка на Range Rover Sport 2005 – 2009 и на Land Rover Discovery 3 2005 – 2009.
            Първият признак, че нещо не е наред с ръчната спирачка е звук и мигане на символа на таблото, после стържене и системата блокира в авариен режим – ръчната не работи, но колата е в движение.
            Първото, което ще ви кажат в сервиза е „смяна модул“, което значи „олекване“ с 1000-4000 лв., затова не бързайте.
            Модулът се намира върху задния мост. Първо проверете дали не е задействал аварийният механизъм, който изключва системата. Трябва да натикате въжетата от колелата силно към кутията, докато при едно от тях чуете отчетливо щракване. Ако при даване на контакт аварийният сигнал продължи, изключете минуса на акумулатора за 15-20 мин. Ако ръчната не сработи и аварийните сигнали продължават, демонтирайте кутията заедно с трите жила.
            Механичната част на модула се ремонтира лесно. Ще ви трябват гаечни ключове 8, 27 мм и ¼“, и отвертки OWIM T10 и T20. Първо отворете кутията и отвийте двете дебели жила. По-натам е видно какво да правите.
            Основното правило е да работите внимателно, да не нараните частите! Снимайте след всяко действие, за да можете после да сглобите правилно!
            Проверете валът (Х) дали се върти.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:вал.jpg
Прегледи:95
Размер:523.9 КБ
ID:7008861

            Най-малкият ремонтен кит са 4 зъбни колела от синтетика. За да ги смените, демонтирайте бялата кутия. Отворете я над мека постелка, за не загубите едно от колелата. Огледайте за стружки и щети по зъбите, дали си пасват и въртят плавно. Ако са изправни - не е нужно да ги сменяте.
            Електрическите части – платка и т.н., най-лесно се сменят целите.
            Триещите части смазвам със спрей Хенкел.
            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

            Коментар


            • #55
              Днес смених моторното масло и филтъра на Рейндж Ровъра, 268665 km. Малко забавяне поради ремонта на ръчната. Масло Wolf Officinal Tech 5W30C1, WSS-M2C934 – B (ACEA C1, C2) и филтър Machle. Да е хаирлия.
              Последно редактирано от trapper; 09-09-25, 17:14.
              ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X