Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Или това, или сервиз.
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

    Коментар


    • #47
      Гумите вече са за смяна. Търся препоръка за марка и модел. Приоритет е "достатъчно добро качество на минимална цена". Размерът е 255/55 R18. Ще ги карам целогодишно, най-малко през зимата, 8-10к км/год. Има ли някой с личен опит?
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • Кристиян Костадинов
        Кристиян Костадинов коментира
        Редактиране на коментар
        И аз съм на същата тема, почти същите изисквания със същия размер, 4та години затварям сега септември с DUNLOP SP WINTER SPORT 3D. И сега гледам нещо, май ще слагам кордиан за 175лв.

      • бат'Марто
        бат'Марто коментира
        Редактиране на коментар
        Дуратрак. Не бъркаш ли размера ? Аз бях с 255/55/R19...

    • #48
      Здравейте. От скоро и аз съм собственик на Range Rover Sport 2.7tdv6. Дали има ръководство за ремонт да си сваля от някъде. Търсих но без успех.
      DISCO 1 300TDI

      Коментар


    • #49
      След една година каране с нафта от Марешки ми светна DPF. Предишните години филтърът се задръстваше 3-4 пъти годишно. Вероятно има значение и правилното масло, втора година карам с Wolf 5w30 с ниско съдържание на сяра.
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • bullet_pk
        bullet_pk коментира
        Редактиране на коментар
        Абе ще ревем за Марешки ние, ама вече е късно

    • #50
      Въпрос към знаещите: този Range Rover sport 2.7 tdv6 има ли маслен филтър на скоростната кутия?
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • #51
        Пак въпрос. Клемите на R. Rover са с по-голям вътрешен отвор (диаметър) от тези (+/-) на препоръчания акумулатор и дори стегнати до край може да не е достатъчно сигурно. Те са много масивни и здрави, и не може да се затворят повече. Ако изпиля местата, които стягат болтовете, вероятно ще стигна до мед и ще оксидира. Сещам се да ги калайдисам отвътре, но имам само стар поялник.
        Та - дайте съвети какво да правя?
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • #52
          Това не мисля че е от колата, а от това какво менте е акумулатора. Сменил съм 4/5 акумулатора на дъртия РР Р38 и всеки път клемата стяга по различен начин, миналата седмица сложих поредни. Бош мисля серията е РР и много добре стегнаха клемите, докато преди това винаги е бил със скъп акумулатор бош С3/С4, Варта и клемите са стигали лимита си, но не са стягали както трябва.

          ПП- аз не бих правил побългарявания по клемите, ами бих сложил едни хубави качествени клеми, обиращи несъвършенството

          Коментар


          • #53
            Днес, 1 авг'23, смених маслото на мотора с Wolf 5W-30 , спецификация WSS-M2C934-В. Миналата година смяната беше на 1 авг'22. Само за 1 ден закъснение колата влезе в сервизен режим! След смяната се самооправи. Датчикът е на пропката за източване. Контролът е енерго-независим... "нема лабаво".
            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

            Коментар


            • trapper
              trapper коментира
              Редактиране на коментар
              Старото масло беше чисто, прозрачно, без никаква утайка. Магнитът на болта е чист.

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X