Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване

    Виж разхода от яз.Искър до Сф:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Разход 8,2.jpg
Прегледи:1
Размер:233.7 КБ
ID:5820435
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

    Коментар


    • #32
      От: Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване

      Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
      Гасне, но след време пак се появява. Тоя номер е от днес. Проверих казанчетата - пълни са.
      Предполагам колата не стои на една страна? Първо си виж налягането в четирите гуми. После във възходящ ред следват-височинни датчици,клапанен блок ,компресор.
      Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
      Виж разхода от яз.Искър до Сф:
      Шампион, аз под 8,6 не съм падал и то по неволя .
      Виден столичен ихтиолог

      Коментар


      • #33
        От: Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване

        Вчера ходих до Пловдив. Разходът постоянно намаляваше, като спря на 7,5/100 при скорости 110-130 км/ч. Успях да снимам само до 7,6 л/100:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7,6.jpg
Прегледи:1
Размер:187.0 КБ
ID:5820513

        Това едва ли е верно, но радва окото.
        Последно редактирано от trapper; 27-08-19, 14:50.
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • #34
          От: Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване

          Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
          Предполагам колата не стои на една страна? Първо си виж налягането в четирите гуми...
          Колата стои водоравно. А ламбето светна, след като напомпих гумите до 2,2 атм. Вчера врътнах 500 км и угасна.
          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

          Коментар


          • #35
            От: Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване

            Клеги, къде да дам моето Дискавъри 3 2.7 TDV6 за ремонт на двигателя? От Бургас съм, но не е проблем да го закарам и в друг град. Както карах с около 80, двигателят се разтрака. Чуваше се да трака отчетливо отгоре лявата глава. Загасих, издърпахме го, свалихме инжекторите - бяха наред. Пуснахме маслото - жълти стружки. Казаха превъртял биелен лагер.
            Къде ще му обърнат необходимото внимание, без да претупват работата?
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:104D1F64-4737-443F-9527-921ED5631A12.jpg
Прегледи:1
Размер:420.1 КБ
ID:5820656Натиснете снимката за да я уголемите

Име:23DE363E-3E84-4B9E-9033-98D57F9FFEC6.jpg
Прегледи:1
Размер:341.8 КБ
ID:5820657

            Коментар


            • #36
              От: Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване

              Първоначално публикуван от incubus13 Преглед на мнение
              Клеги, къде да дам моето Дискавъри 3 2.7 TDV6 за ремонт на двигателя? От Бургас съм, но не е проблем да го закарам и в друг град. Както карах с около 80, двигателят се разтрака. Чуваше се да трака отчетливо отгоре лявата глава. Загасих, издърпахме го, свалихме инжекторите - бяха наред. Пуснахме маслото - жълти стружки. Казаха превъртял биелен лагер.
              Къде ще му обърнат необходимото внимание, без да претупват работата?
              Съболезнования... Някъде твърдят,че могат да ремонтират този двигател.Имало вече алтернативни части. Но до скоро ремонта се състоеше в замяна на блока в комплект с буталата ( шорт блок )
              Последно редактирано от бат'Марто; 03-09-19, 19:13.
              Виден столичен ихтиолог

              Коментар


              • #37
                От: Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване

                Благодаря!

                В английският ибей има лагери 0.25 и 0.50 (даже май видях 0.75), коляновите валове започват от 500 паунда... Части има. Моторът, предполагам, е като другите - не е специална разработка на НАСА.
                Относно шорт блока: Не съм проверявал, но преди време ми бяха казали, че в М. Пф. е ок. 11000лв., в Пежо е 6900лв., а в Ситроен бил 4000лв. Непотвърдена информация!
                Уредил съм репатрак "извънградско". Въпросът е КЪДЕ да го закарам! В нета намерих специализирани за Л.Р. в София - Мапо и Терминатор Тунинг. Някой да има впечатления за тях... Или за други, без значение къде.
                Ще съм благодарен, ако някой ми препоръча добър сервиз!

                Коментар


                • #38
                  От: Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване

                  Мапо го ползвам редовно и спокойноо го препоръчвам.
                  Георги Танев (0+)
                  Land Rover Discovery 1 300 TDi
                  Land Rover Club Bulgaria
                  0887 930 238, 0878 797 768

                  Коментар


                  • #39
                    От: Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване

                    Първоначално публикуван от Жоро Танев Преглед на мнение
                    Мапо го ползвам редовно и спокойноо го препоръчвам.
                    Благодаря за мнението, колега! Ще го взема предвид.
                    В понеделник имам ходене до София, дано да ми остане време да мина през двата сервиза да поговорим. Сигурно ще е един от тях, никой нищо не предложи...

                    Коментар


                    • #40
                      От: Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване

                      След 2000 км в Гърция, на 2 км от дома чухме драскане в предно дясно колело. След 300 м почна да стърже и да тропа яко. Оказа се строшен лагер. Сменя се заедно с главината. Ето го:

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Преден лагер с главина RFM500010.jpg
Прегледи:1
Размер:30.8 КБ
ID:5820930.

                      В Падок е 64.80 паунда с ДДС. Някой опитвал ли е да смени само лагера или заигравката не си заслужава?
                      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                      Коментар


                      • #41
                        Когато купих колата, често се ядосвах на задръстен DPF. 1-2 пъти месечно врътках безсмислени киломентри по магистрала за чистене. Мислех, че причината е в градското каране, но се оказа, че вината е в маслото и нафтата. Лани най-сетне намерих масло със спецификация WSS-M2C934-В и от тогава - никакви проблеми.
                        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                        Коментар


                        • #42
                          Днес - смяна на моторно масло Волф 5W-30 със спецификация WSS-M2C934-В и филтър Mann. При смяната лани бях поръчал комплект филтри от Падок. Пратиха и болт за пробката. Той е с набит гумен пръстен за уплътнение. За 1 година се беше разкиснал от маслото. Навих стария оригинален, който нямаше и следи от употреба.
                          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                          Коментар


                          • #43
                            Смяна на гума/колело на РР спорт - лесно е: https://www.google.com/search?q=how+...hrome&ie=UTF-8
                            (за да не се чудите на пътя)
                            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                            Коментар


                            • бат'Марто
                              бат'Марто коментира
                              Редактиране на коментар
                              Шегаджия...Да не говорим, че оригиналния крик за нищо не става, както и оригиналния ключ...

                            • trapper
                              trapper коментира
                              Редактиране на коментар
                              Аз не знаех дори къде е болтът за сваляне на резервната гума. В упътването пише, че колата трябва да е в режим "off-road"; от сервиза ми казаха, че първо трябва да се заключи окачването, за да не увисва колелото...
                              Ако Марто е сменял гума, моля да обясни от първа ръка как се прави.

                            • бат'Марто
                              бат'Марто коментира
                              Редактиране на коментар
                              Смяната на гума не е наука.На Д3 в комплектация с пълноценна резерва (че повечето са с ,,патерица") и РР, първо се вдига колата ,не че и иначе не става , ма не е правилно.Както и при всяко качване на подемник .Заключва се окачването. Отвива се крепежната гайка и резервата се спуска с ,,лебедката"На земята се олабва крепежния механизъм. Сменя се гумата, спуканата или в багажника(ако има място) или за крепежа, вЪрти манивелата на ,,лебедката" и те така...не е сложно,но може и да ти скъса нервите.

                          • #44
                            Да не говорим че ориг. ключ е нещо около 22+1мм и е за оригиналните гайки с неръждаемите шапки.
                            Всички гумаджии не го знаят и блъскат с чука докато не съсипят шапките....
                            в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
                            Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

                            Коментар


                            • бат'Марто
                              бат'Марто коментира
                              Редактиране на коментар
                              О, това беше първото, което ми съсипаха...майсторите

                          • #45
                            Здравейте, колеги.
                            Някой дали се е сблъсквал с проблем с печката за антифриза? Застуди се времето и забелязах, че не работи, когато паднат температурите под 5-6 градуса. Имам четец и излизат всеки път различни грешки, като всички имат обща евентуална причина: липса на нафта, блокиран изход за изгорелите газове или блокиран вход на въздух. Преди година си работеше без проблем и на място мотора загряваше бързо след като го запаля. Проверих входа на въздуха и изхода на ауспуха му и всичко изглежда добре. Ресетнах я чрез махане на бушона му за минута и зачистване на грешките, но няма промяна. Следваща стъпка би била ходене на майстор.
                            Моля, ако някой е имал такъв или подобен проблем, или има предложение, нека сподели.
                            Благодаря предварително!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X