Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване
Свий
X
-
От: Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване
Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнениеГасне, но след време пак се появява. Тоя номер е от днес. Проверих казанчетата - пълни са.
Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнениеВиж разхода от яз.Искър до Сф:Виден столичен ихтиолог
Коментар
-
Последно редактирано от trapper; 27-08-19, 15:50.ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
От: Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване
Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнениеПредполагам колата не стои на една страна? Първо си виж налягането в четирите гуми...ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
От: Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване
Клеги, къде да дам моето Дискавъри 3 2.7 TDV6 за ремонт на двигателя? От Бургас съм, но не е проблем да го закарам и в друг град. Както карах с около 80, двигателят се разтрака. Чуваше се да трака отчетливо отгоре лявата глава. Загасих, издърпахме го, свалихме инжекторите - бяха наред. Пуснахме маслото - жълти стружки. Казаха превъртял биелен лагер.
Къде ще му обърнат необходимото внимание, без да претупват работата?
Коментар
-
От: Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване
Първоначално публикуван от incubus13 Преглед на мнениеКлеги, къде да дам моето Дискавъри 3 2.7 TDV6 за ремонт на двигателя? От Бургас съм, но не е проблем да го закарам и в друг град. Както карах с около 80, двигателят се разтрака. Чуваше се да трака отчетливо отгоре лявата глава. Загасих, издърпахме го, свалихме инжекторите - бяха наред. Пуснахме маслото - жълти стружки. Казаха превъртял биелен лагер.
Къде ще му обърнат необходимото внимание, без да претупват работата?Последно редактирано от бат'Марто; 03-09-19, 20:13.Виден столичен ихтиолог
Коментар
-
От: Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване
Благодаря!
В английският ибей има лагери 0.25 и 0.50 (даже май видях 0.75), коляновите валове започват от 500 паунда... Части има. Моторът, предполагам, е като другите - не е специална разработка на НАСА.
Относно шорт блока: Не съм проверявал, но преди време ми бяха казали, че в М. Пф. е ок. 11000лв., в Пежо е 6900лв., а в Ситроен бил 4000лв. Непотвърдена информация!
Уредил съм репатрак "извънградско". Въпросът е КЪДЕ да го закарам! В нета намерих специализирани за Л.Р. в София - Мапо и Терминатор Тунинг. Някой да има впечатления за тях... Или за други, без значение къде.
Ще съм благодарен, ако някой ми препоръча добър сервиз!
Коментар
-
От: Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване
Първоначално публикуван от Жоро Танев Преглед на мнениеМапо го ползвам редовно и спокойноо го препоръчвам.
В понеделник имам ходене до София, дано да ми остане време да мина през двата сервиза да поговорим. Сигурно ще е един от тях, никой нищо не предложи...
Коментар
-
От: Range Rover Sport 2.7 TDV6 - ремонт и обслужване
След 2000 км в Гърция, на 2 км от дома чухме драскане в предно дясно колело. След 300 м почна да стърже и да тропа яко. Оказа се строшен лагер. Сменя се заедно с главината. Ето го:
.
В Падок е 64.80 паунда с ДДС. Някой опитвал ли е да смени само лагера или заигравката не си заслужава?ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
Когато купих колата, често се ядосвах на задръстен DPF. 1-2 пъти месечно врътках безсмислени киломентри по магистрала за чистене. Мислех, че причината е в градското каране, но се оказа, че вината е в маслото и нафтата. Лани най-сетне намерих масло със спецификация WSS-M2C934-В и от тогава - никакви проблеми.ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
Днес - смяна на моторно масло Волф 5W-30 със спецификация WSS-M2C934-В и филтър Mann. При смяната лани бях поръчал комплект филтри от Падок. Пратиха и болт за пробката. Той е с набит гумен пръстен за уплътнение. За 1 година се беше разкиснал от маслото. Навих стария оригинален, който нямаше и следи от употреба.ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
Смяна на гума/колело на РР спорт - лесно е: https://www.google.com/search?q=how+...hrome&ie=UTF-8
(за да не се чудите на пътя)ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
Шегаджия...Да не говорим, че оригиналния крик за нищо не става, както и оригиналния ключ...
-
Аз не знаех дори къде е болтът за сваляне на резервната гума. В упътването пише, че колата трябва да е в режим "off-road"; от сервиза ми казаха, че първо трябва да се заключи окачването, за да не увисва колелото...
Ако Марто е сменял гума, моля да обясни от първа ръка как се прави.
-
Смяната на гума не е наука.На Д3 в комплектация с пълноценна резерва (че повечето са с ,,патерица") и РР, първо се вдига колата ,не че и иначе не става , ма не е правилно.Както и при всяко качване на подемник .Заключва се окачването. Отвива се крепежната гайка и резервата се спуска с ,,лебедката"На земята се олабва крепежния механизъм. Сменя се гумата, спуканата или в багажника(ако има място) или за крепежа, вЪрти манивелата на ,,лебедката" и те така...не е сложно,но може и да ти скъса нервите.
-
-
Да не говорим че ориг. ключ е нещо около 22+1мм и е за оригиналните гайки с неръждаемите шапки.
Всички гумаджии не го знаят и блъскат с чука докато не съсипят шапките....в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI
Коментар
-
Здравейте, колеги.
Някой дали се е сблъсквал с проблем с печката за антифриза? Застуди се времето и забелязах, че не работи, когато паднат температурите под 5-6 градуса. Имам четец и излизат всеки път различни грешки, като всички имат обща евентуална причина: липса на нафта, блокиран изход за изгорелите газове или блокиран вход на въздух. Преди година си работеше без проблем и на място мотора загряваше бързо след като го запаля. Проверих входа на въздуха и изхода на ауспуха му и всичко изглежда добре. Ресетнах я чрез махане на бушона му за минута и зачистване на грешките, но няма промяна. Следваща стъпка би била ходене на майстор.
Моля, ако някой е имал такъв или подобен проблем, или има предложение, нека сподели.
Благодаря предварително!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар