От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея
Малко новини и в тази тема - първо подкарване на джипа, задния мост показва характер и загатва борба за независимост.
Имаше и лек инцидент колкото за против уроки но няма да навлизаме в подробности тук
Сместа е изключително богата, сипах един флакон добавка за почистване на дюзи на Бардал, като поработи и позагря като че ли се подобри малко положението.
Махнахме останките от метана (плочка, кихалка) и почистихме дебитомера и вярвам че това не се отрази зле.
Има допълнителна ел. перка - може би тази за климатика, която работеше през цялото време, а иначе виското май е позаминало.
Ще сваляме бутилките на метана - няма ли някой мераклия преди да идат в Надин?
Ориентираме се към монтаж на газта, в началото на идната седмица ще взема изпарител и бутилки, ще видим как ще потръгне.
Хода на съединителя е около 1мм от пода - чисто нов съедините и всякви джвъчки по механизма, нови и 2те помпи - въздух ли ще е, какво ще е, всякакви предположения и препоръки са добре дошли.
Поздрави!
Малко новини и в тази тема - първо подкарване на джипа, задния мост показва характер и загатва борба за независимост.
Имаше и лек инцидент колкото за против уроки но няма да навлизаме в подробности тук
Сместа е изключително богата, сипах един флакон добавка за почистване на дюзи на Бардал, като поработи и позагря като че ли се подобри малко положението.
Махнахме останките от метана (плочка, кихалка) и почистихме дебитомера и вярвам че това не се отрази зле.
Има допълнителна ел. перка - може би тази за климатика, която работеше през цялото време, а иначе виското май е позаминало.
Ще сваляме бутилките на метана - няма ли някой мераклия преди да идат в Надин?
Ориентираме се към монтаж на газта, в началото на идната седмица ще взема изпарител и бутилки, ще видим как ще потръгне.
Хода на съединителя е около 1мм от пода - чисто нов съедините и всякви джвъчки по механизма, нови и 2те помпи - въздух ли ще е, какво ще е, всякакви предположения и препоръки са добре дошли.
Поздрави!
Коментар