Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
    Tоя Ровър го сцепихте от ремонти! Той ли е калпав или собственика е с много претенции?
    Явно си е просто за реставрация.
    Всеки трети е шести

    Коментар


    • От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

      Просто става изключително перфектен, това е

      Коментар


      • От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

        Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
        Tоя Ровър го сцепихте от ремонти! Той ли е калпав или собственика е с много претенции?
        Бил е метанов и е сцепен от каране, а е поддържан от някой като Стиви Уондър
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

          Просто качвам тази снимка тук защото адски ме кефи
          На колега от Финландия май, производство 79-та, 30-тина години офроудър.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:48912127_738588429835393_1049645605770493952_n.jpg
Прегледи:1
Размер:60.3 КБ
ID:5805499

          Коментар


          • От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

            На това половината части не са оригинални. Даже повече от половината. Впечатлитени са 30-годишни стокови джипове, особени ако са без КВР
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

              И кое не му е оригинално?
              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

              Коментар


              • От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

                Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                И кое не му е оригинално?
                Окачването? Уширителите? Сигурно нема и един оригинален тампон, всичките са супер дупер? Карантиите по раздатка и дифове почти сигурно са афтърмаркет-усилени-извънземни. Скоростната кутия вероятно и тя е усилена. Брони? Ти по-добре ги знаеш тия неща.
                Всеки трети е шести

                Коментар


                • От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

                  Абе машината е яка, друго не знам Човека е написал:
                  37" MT Bajaclaws, 4,7 Ashcroft r&p on ARB locks and 24 spline halfshafts. Toyo winch in rear output and electric winch in front. Suspension is 2"lift springs w Bilstein shox. Been in offroad use some 2-30 years.
                  Иначе по същество - вече съм с R380, покарах малко днес, добре е - не вие като LT77-цата на 2ра.
                  Иначе не ми харесва хода на лоста - по-дълъг е странично, на LT77-цата беше доста готино усещането.
                  Дали се регулира нещо там, чалъм нещо?
                  Още един въпрос - на новата кутия съм имал (в момента нямам но ще проимам пак) датчик за ел. скоростомер.
                  Има ли някакви други големи различия между таблата, мога ли да си сложа ел. датчика и новия прибор с електронния скоростомер без да влизам във филми?

                  А тука го обучавам на поведение в градска среда, започваме с крайни квартали да не му дойде нанагорно:
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20181226_175658.jpg
Прегледи:1
Размер:181.9 КБ
ID:5805700
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20181226_175724.jpg
Прегледи:1
Размер:324.2 КБ
ID:5805701

                  Коментар


                  • От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

                    Можеш ли да изскопчиш още инфо или пък някоя фотка за тази задна Тойо лебедка и нейния монтаж?
                    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                    Коментар


                    • От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

                      Пробвал съм да сменя таблото (тази част със скоростомера и лампичките) с такова от Д1 - 300 тди - тотална разлика в жиците. Някъде бях започнал да ги приравнявам (в смисъл да описвам коя за какво е на единият и другият) но се отказах след няколко часа. Имах цял донор под ръка - важна бележка... Бях стигнал до извода, че може, но с много работа, а и оценката ми беше субективна - не стигнах до тестове.
                      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                      Коментар


                      • От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

                        Стоян - някой го беше питал точно за това, ето отговора:

                        Driveshaft from PTO to winch. Cable is feed to a pare of rollers thru plastic pipe to rear bumper, over the gastank. PTO is that oily bit in center of pic with the lever on it.
                        Winch is from Land Cruiser from -70 or -80's. And it is so called true drive axle model. Some have drive in rear side only, cos its in front bumper in Cruisers.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:49015716_738733129820923_603971267669786624_o.jpg
Прегледи:1
Размер:111.2 КБ
ID:5805735

                        PinMaster: говорих си с Чоко и ми обясни същото. Няма смисъл, ще притегна там наличното, и ще кара Реално ми е все тая с кво табло е, на този етап.

                        Сега това което ме дразни е че не пали на студено - май нещо бензиновата помпа се прецаква, щото е над нивото на резервоара (което трябва да се коригира така или иначе). Или нещо по тоците.
                        Трябва да му обърна внимание уикенда.

                        Коментар


                        • От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

                          С тая тръба (ако е фиксирана) не е много умно - не се реди правилно
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

                            Сега попаднах на темата и като гледам датите и делата не мога да се сдържа да питам - Колега да не работиш в Реанимацията
                            Браво за труда и дано за напред да има повече каране от колкото правене
                            Успех

                            Коментар


                            • От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

                              Радвам се, че ми отговори еднаж поне - иначе се чувствах като тъща - само нареждам какво-как
                              Карай си го както е - аз след 5 години разбрах какво точно ми харесва, след още 3 си взех втори, ма точно какъвто искам, след още 2 знам какво им е бъдещето и на двата
                              Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                              Коментар


                              • От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

                                Не с лошо де Благодаря за съветите и на теб и на всички които писаха и помагаха дотук.
                                Като го закрепя тоя и го покарам, ще видим за втори, не бързам
                                Сега много снегове студове, и липса на условия и време - нито имам време да го разбутам и да видя защо няма бензин, нито да го подкарам.
                                Принципно му е време за смяна на първото масло, приготвил съм, само да тръгне и ще го подменя (3-400км мина след ремонта, голям пробег знам).
                                Трябва да му оправя газта да пълни бутилките догоре, сега сондите не са изкривени (поплавъци или какво са) - и двете бутилки общо събират към 30л което значи че съм на тръни нон стоп, а и нивомер/показания нямам никакви.
                                Като се закрепят тези неща, идва интересната част. Взел съм назъбено колело, датчик за положение на КВ, монтажна планка, и още няколко неща с които дистрибутора ще отиде в историята.
                                Също в историята ще отидат и фабричното ECU, прекрасния flapper дебитомер, и любимите ми инжектори от 70-те на bosch.
                                Повече подробности като прибутам малко нещата, засега имам чаркове, концепции и желание

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X