Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още един Рейндж Ровър П38

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Още един Рейндж Ровър П38

    Здравейте,

    след тази тема и тази пост 310, се стигна до закупуването на това:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0267582218011.jpg
Прегледи:1
Размер:45.1 КБ
ID:6084122Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0267582218009.jpg
Прегледи:1
Размер:38.2 КБ
ID:6084123Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0267582218008.jpg
Прегледи:1
Размер:40.6 КБ
ID:6084124Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0267582218005.jpg
Прегледи:1
Размер:52.8 КБ
ID:6084125Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0267582218004.jpg
Прегледи:1
Размер:42.4 КБ
ID:6084126Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0267582218002.jpg
Прегледи:1
Размер:57.3 КБ
ID:6084127

    Сега по подробно 02.2001г регистрация но от това което четох за модела, оборудването и всичко е 2000. 4.6 HSE с TUV (AU/HU)... на малко под 180к.км.

    Между другото го чакам да пристигне в БГ тая седмица.

    На първо четене няма следи от оффроуд, смърди на куче множество следи от автоматични автомивки (четките) и най-големия проблем, хармън/кордона не работи по точно работи но "гъгне нещо".

    Другите неща УЖ са в ред поне от огледа който направи един френд набързо по мой инструктаж (да живее Вайбър и скайп).

    Предвид че имам условия за работа по "сувчето" имам и познания (някакви ) имам няколко въпроса към хората с опит при П38.

    1. Nanocom evolution или Faultmate MSV-2 ?

    2. Тампони по окачването полиуретан или заводска гума. Може и микс от двете за съжаление нямам наблюдения върху 4х4

    3. Понеже в "пътната карата" са записани Арнот 3-то поколение възглавници за +2 инча лифт, амове какви? Ясно е че ще са комплект 4 предни, но се чудя между Terrafirma HD All-Terrain и Terrafirma Pro Sport +2, другата опция е Билщайн но не знам от къде и какъв. Имам дългогодишни наблюдения от Кони при колите но при джиповете как са?

    4. Всеки BeCM ли може да се програмира за дневни светлини и някой правил ли го е?

    5. Първоначално то сервизиране нещо особено на което да наблегна?

    И много други въпроси но те натам.

    "Лорда" ще се ползва като ежедневна кола за мен и семеен СУВ от семейството при разходки и пътувания ( с две думи републиканска пътна мрежа). И ходене на гости на gimax в гората

    П.С. срам и позор че съм от ВТ и нямам отговор на въпроса Къде в БГ може да се намери тороидална бутилка 80+ литра (80,94 литра 680/270 720/270).

  • #2
    От: Още един П38

    Честито ! Изглежда много добре . Чак ти завидях,честно. Винаги съм искал такъв Рейдж . Милион безаварийни !
    Виден столичен ихтиолог

    Коментар


    • #3
      От: Още един П38

      Не е Опел ама е добро , честито и много да те слуша
      2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
      ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

      Коментар


      • #4
        От: Още един П38

        Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
        Не е Опел ама е добро , честито и много да те слуша
        Павка аз се отказах само от "новите" (след 90-та ) опели бре... ония преди 80-та си ги множа дори

        Иначе мерси мисля че е добра база за закачки

        Ще видим как ще се разберем с духчето, дано да е както беше с Ягуара (предния "лорд") само бензин (по много) и гаааазззз....

        Коментар


        • #5
          От: Още един П38

          Ако не те устроива бензина(по много) сложи газ Тороидална бутилка ако не можеш да намериш в Търново (където се намират 90% от производителите ) не знам къде ще намериш
          2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
          ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

          Коментар


          • #6
            От: Още един П38

            Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
            Ако не те устроива бензина(по много) сложи газ Тороидална бутилка ако не можеш да намериш в Търново (където се намират 90% от производителите ) не знам къде ще намериш
            E точно де

            Първоначално публикуван от Manta2005;
            П.С. срам и позор че съм от ВТ и нямам отговор на въпроса Къде в БГ може да се намери тороидална бутилка 80+ литра (80,94 литра 680/270 720/270).
            Едните ще обмислят дали да ми напарвят една "извън всякакви стандарти" най-големите са 70л 650/280 на Колос това е най-голямото, МСМ са 66 литра Олимпика още по-зле.

            Аз за това съм пуснал всички контакти да издирват внос имали или ще се взима втора злоупотреба.

            Коментар


            • #7
              От: Още един П38

              Тук се появяват турски Атикер с големи литражи от време на време , ако искаш пусни ми на телефона размер на легена и литраж на шишето и днес ще питам един голям консуматор на бутилки какво може да се направи
              2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
              ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

              Коментар


              • #8
                От: Още един П38

                1. Nanocom evolution или Faultmate MSV-2 ?

                Ако те интересува само EAS-а : предполагам, че и ти като мен не мърдаш никъде без PC - ако е така, нито едното. Софтуера ще ти го дам, че вече го няма за свободно сваляне, кабела струва 10 лв и 10 мин запояване.

                Ако искаш да бараш и други неща ( не се сещам за какво би ти трябвало, освен за HEVAC-а ) вече не мога да ти дам съвет. Аз си ходя в MotoPhoe за него.


                2. Тампони по окачването полиуретан или заводска гума. Може и микс от двете за съжаление нямам наблюдения върху 4х4

                Ако не ходех на офроуд, никога нямаше да сложа полиуретани . Определено влоших едно от сериозните предимства на p38-цата - возията.

                3. ....

                Не слагай билщайн. Вж т.2 .

                5. Първоначално то сервизиране нещо особено на което да наблегна?

                Аз бих ребилднал целия EAS за да не разбереш някой ден на пътя, че нещо струващо 5 ст и 10 мин работа е трябвало да се смени

                Коментар


                • #9
                  От: Още един П38

                  Първоначално публикуван от j1v Преглед на мнение
                  1. Nanocom evolution или Faultmate MSV-2 ?

                  Ако те интересува само EAS-а : предполагам, че и ти като мен не мърдаш никъде без PC - ако е така, нито едното. Софтуера ще ти го дам, че вече го няма за свободно сваляне, кабела струва 10 лв и 10 мин запояване.

                  Ако искаш да бараш и други неща ( не се сещам за какво би ти трябвало, освен за HEVAC-а ) вече не мога да ти дам съвет. Аз си ходя в MotoPhoe за него.


                  2. Тампони по окачването полиуретан или заводска гума. Може и микс от двете за съжаление нямам наблюдения върху 4х4

                  Ако не ходех на офроуд, никога нямаше да сложа полиуретани . Определено влоших едно от сериозните предимства на p38-цата - возията.

                  3. ....

                  Не слагай билщайн. Вж т.2 .

                  5. Първоначално то сервизиране нещо особено на което да наблегна?

                  Аз бих ребилднал целия EAS за да не разбереш някой ден на пътя, че нещо струващо 5 ст и 10 мин работа е трябвало да се смени
                  Мерси Чиче и без това имаш сериозен пръст във вземането на решението (нали си знаеш аз си питам наред)

                  по точка едно автомобилния Тинкпад X32 не слизал от колите ми вече 7 години така че не те знам къде се разхождаш из моя край а още не си ми пратил софта ако нямаш нет да ти дам една кофа а

                  по точка 2 Мерси явно ще сменям само с гумени въпроса е като качество от УК мнения бритпартс, бритишпартс, П38спеарс?

                  точка 3 терафирма ? модел ?

                  за 5 има пълна "пътна карта" но на следващото ми връщане май месец, сега април мисля да си видя семейството не да сменям възглавници.. и о-пръстени. (за въздуха пак мерси за съветите)

                  Коментар


                  • #10
                    От: Още един П38

                    Първоначално публикуван от j1v Преглед на мнение
                    Не слагай билщайн. Вж т.2 .
                    Обясни за билщайна какво имаш предвид.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Още един П38

                      Първоначално публикуван от P2P Преглед на мнение
                      Обясни за билщайна какво имаш предвид.

                      Предполагам Живко имаше предвид че са ОК за оффроуд но поради "твърдостта" си са влошили комфорта на П38-цата.

                      тук са и моите притеснения от Кони, те се регулират само на разпъване а на сгъване не. Сгъват се супер лесно но когато са натегнати повече им трябва време да се разгънат. При преминаване на серия от неравности при лека кола се наблюдава слизане на колата във височина и оставането и в това положение няколко секунди, което не съм сигурен как ще е в офроуд.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Още един П38

                        Първоначално публикуван от manta2005 Преглед на мнение
                        Предполагам Живко имаше предвид че са ОК за оффроуд но поради "твърдостта" си са влошили комфорта на П38-цата.

                        тук са и моите притеснения от Кони, те се регулират само на разпъване а на сгъване не. Сгъват се супер лесно но когато са натегнати повече им трябва време да се разгънат. При преминаване на серия от неравности при лека кола се наблюдава слизане на колата във височина и оставането и в това положение няколко секунди, което не съм сигурен как ще е в офроуд.
                        Koni имат много модели, ти описваш поведението на двойнотръбни амортисьори без газ или с газ под ниско налягане. Koni Heavy track, които ползваме на по-старите Ровъри, са монотръбни с газ под високо налягане, сгъват се супер трудно, разгъват се веднага. Страхотни амосртисьори за цената си. Пробвани във всякакви условия.

                        За билщайна съм чувал добри отзиви, затова ми стана интересно.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Още един П38

                          Красавец, черните Р38 не ми харесват толкова колкото светлите ама си е красавец.

                          1- Nanocom evolution-а си е автономен и май малко по- добрия избор.
                          2-...
                          3-Имай предвид, че като има +2инча по- високи възглавници, не е задължително да слагаш по-дълги амове. Аз като разучавах разбрах, че най- доброто е Билщайн Б4, ама аз ще си взема газово Монро. Терафирма го дават малко за извън пътя, англичаните пишат, че много люлеели на асфалт. Имай предвид, че сложиш ли по- дълги амортисьори ще люлее повече.
                          4- Твоя май да.
                          5- Май колоните са позакъсани и заради това ще жужи.

                          ПП- Ако ще се разделяш с ОЕМ- радиото, съм кандидат.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Още един П38

                            Не мога да не се похваля с няколко снимки от отпътуването,
                            за сефте сега можеше да се снима отдолу сравнително лесно.
                            Аз си мисля че не е зле като за кола от Германия

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0e7b27d6ae489cd5b4b4d0feb69428433ce302914b845e60533b552ff0fbefee.jpg
Прегледи:1
Размер:90.3 КБ
ID:5650703Натиснете снимката за да я уголемите

Име:671f29f4b86f8412e2cd792c7eddbb50d3affe35acd22cf1c943d752deac1406.jpg
Прегледи:1
Размер:72.5 КБ
ID:5650704Натиснете снимката за да я уголемите

Име:420476687e1141dd6cdfb368c135049839a8ffe9dd096688dc08d68fa810464f.jpg
Прегледи:1
Размер:73.6 КБ
ID:5650705Натиснете снимката за да я уголемите

Име:91ad827cf412f2f3ebb3a3277173454cb9c05daf46d05ef0105a7cc86a04a9f1.jpg
Прегледи:1
Размер:80.3 КБ
ID:5650706Натиснете снимката за да я уголемите

Име:96353ba8a9fe7bceae0d777253dfe7e771050f6698b050c1a00a436fd018155d.jpg
Прегледи:1
Размер:53.4 КБ
ID:5650707Натиснете снимката за да я уголемите

Име:b5852286db97a20dc78c08857991a1838860faf655a3b76743cf249d8b1d7192.jpg
Прегледи:1
Размер:59.6 КБ
ID:5650708Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ff690602820177526ea723af9455ccbc9ca740b3a81b9718f41e98261822b431.jpg
Прегледи:1
Размер:69.8 КБ
ID:5650709Натиснете снимката за да я уголемите

Име:c54bb31efd516d0012ef64364e4f2818c1d307859165fe3bed8eeb3128567956.jpg
Прегледи:1
Размер:70.8 КБ
ID:5650710Натиснете снимката за да я уголемите

Име:b7fc3963106208789bfd06f02c64c35d193479f048e63de47c22ebc3e2cab07b.jpg
Прегледи:1
Размер:60.0 КБ
ID:5650711

                            Коментар


                            • #15
                              От: Още един П38

                              От това което виждам двигателя е с прилични течове на масло надявам се да са от капаците на главите...

                              Очаквах повече ръжда но тука положението е спасимо

                              Въпрос защо имам два ключа-дистанционно за аларма (сгъваеми) и два нормални?

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8019a0ad4d1a3125d08da7d9cd11f9b57c68c195aed5caf4fc69626b5a6eb330.jpg
Прегледи:1
Размер:44.8 КБ
ID:5650712Натиснете снимката за да я уголемите

Име:a8d9cfad92a169a60ebdc59aa8373f3c03339754e4a6e7b851a6a20a39f53127.jpg
Прегледи:1
Размер:126.6 КБ
ID:5650713

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X