Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Още един Рейндж Ровър П38
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Още един Рейндж Ровър П38
 
 И въпрос към хората имащи и поддържащи РР.
 
 Още съм в УК какви инчови инструменти е хубвао да си взема за това нещо.
 Имам доооста добре оборудван гараж но са метрични, а това Ингилийско чудо със сигурност не е чувало за метричната система.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Още един Рейндж Ровър П38
 
 Това е направено вечеПървоначално публикуван от krisalesk Преглед на мнениеАз се сещам единствено 14мм за карданите, ама най- добре е оригиналния инструмент от ЛР не е скъп.
 Щом си на острова си на пазари ремонтен комплект за компресор и клапанен блок, малко щипки за корите на вратите има и още такива дребни нещица, ама не се сещам. както и 3то поколение възглавници както и 3то поколение възглавници 
 
 Без маслата, основните консумативи са поръчани/доставени.
 
 Доставена е и газовата инжекция.
 
 Сега след внимателен оглед ще се поръчват и другите щуротии (тампончета манпончета).
 
 Между другото имали поленов филтър с активен въглен за това нещо че не откривам никаде, поръчах/доставих нормални но все пак....
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Още един Рейндж Ровър П38
 
 Не намираш да поръчаш или не намираш дупките. Филтрите се намират под челното стъкло, има 2 капака в ляво и дясно с по 2 винта, и се издърпват. Ако не намираш филтри има на доста места, тук по нашите магазини с активен въглен са към 50-60лв.
 
 ПП- Да добавя за дребните неща по- горе, ремонтни комплекти за спирачките.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Още един Рейндж Ровър П38
 
 Не намирам да поръчам но на следващата смяна ще съм по усърден в търсенетоПървоначално публикуван от krisalesk Преглед на мнениеНе намираш да поръчаш или не намираш дупките. Филтрите се намират под челното стъкло, има 2 капака в ляво и дясно с по 2 винта, и се издърпват. Ако не намираш филтри има на доста места, тук по нашите магазини с активен въглен са към 50-60лв.
 
 ПП- Да добавя за дребните неща по- горе, ремонтни комплекти за спирачките. 
 
 Това за спирачките ще го погледна, стандартна болка ли е или просто за превенция го препоръчваш.
 
 Аз кажи речи всеки месец съм в УК за по седмица две понякога и повече, та не са ми проблем частите.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Още един Рейндж Ровър П38
 
 Тая кола проблеми няма  
 Не просто са евтини и е добре да се сменят, нали знаеш да избягваш Бритпарт (Шитпарт, им се вика по тези места), Бермахт и Аллмейкс 4х4. Не че са проблемни ама се използват евтини производители за някой неща и разлика от няколко Паунда не си струва.
 
 ПП- Към възглавниците имаш и шплентове нали? Ако си купи.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Още един Рейндж Ровър П38
 
 Пълен комплект шплентове и пластини за монтаж си взех.Първоначално публикуван от krisalesk Преглед на мнениеТая кола проблеми няма  
 Не просто са евтини и е добре да се сменят, нали знаеш да избягваш Бритпарт (Шитпарт, им се вика по тези места), Бермахт и Аллмейкс 4х4. Не че са проблемни ама се използват евтини производители за някой неща и разлика от няколко Паунда не си струва.
 
 ПП- Към възглавниците имаш и шплентове нали? Ако си купи.
 
 иначе ползвам този сайт http://p38spares.co.uk/commerce/prod...epair_Kit.html
 
 и БритишПарт http://britishparts.co.uk
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Още един Рейндж Ровър П38
 
 На карданите не е 14мм, а 9/16, както и гайките на дифовете. За карданите "специалният" инструмент е просто тънкостенен. Друго инчово не се сещам да има.Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Още един Рейндж Ровър П38
 
 Здравейте отново,
 
 След изминати едни 400км. и малко разходки по полянки, дойде времето за обслужване.
 
 В момента главния въпрос е какви масла за дифовете и раздатката препоръчвате. Tова което намерих в текдока е раздатка дектрсон III, дифове 70/90 стандартно глупаво масло за дифф.
 
 Но от вашия опит със марки и модели кое е удачното решение?
 
 Кутията с какво масло (освен че е декстрон III)
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Още един Рейндж Ровър П38
 
 Здравейте,
 
 Един дразнещ проблем се появи.
 
 Имам проблем със отводняването на конденза от климатика.
 
 В началото когато го взех и карах погледнах под него и видях че прави една локвичка, и викам супер всичко е ОК, след една седмица ми се изля МНОГО вода върху ЛЕВИЯ крак който си стои на стъпчицата до ръчката за отваряне на предния капак.
 
 Това стана след поредица бързи завои и го отдадох на тях. Но за всеки случай погледнах под джипката и видях че има два кондензни отвора.
 
 Тогава отпуших и левия, нямаше тиня или боклуци но го разръчках доволно със метална спирала. След тази случка джипката почна да си прави по две локвички под нея и аз бях отново щастлив.
 
 Този уикенд направих малка разходка из нашата страна и въпреки че дипката прави по две локвички, правеше и трета във мойте крака.
 
 Някой имали опит с кондензните отвори на П38-цата да дава съвет или трябва да разглабям всичко и да се надявам че ще се оправи?
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Още един Рейндж Ровър П38
 
 Непрестанни 37-38 градуса беше тея дниПървоначално публикуван от edoors Преглед на мнениеДа не е от запушени канали на шибидаха? Дъжд валял ли те е?  
 
 Определено е то конденза на климатика но е странно че лее със страшна сила и по корите стига чак до левия крак водата е сериозно количество, почвам да си мисля че дренажа не е добре измислен.
 
 Но ако е проблем основно при мен значи може би трябва да разпилея джипката и да чистя цялото парно.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

 
			
			
		


Коментар