Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ARB или ASHCROFT ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ARB или ASHCROFT ???

    И кво, счупи ли се?
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • От: ARB или ASHCROFT ???

      Не е, да го оставя ли и сега без луфт...
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • От: ARB или ASHCROFT ???

        Прекаляваш. При положение че лагерите са нови остави го на 0,05-0,08 макс.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • От: ARB или ASHCROFT ???

          Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
          Точно тази двойка няма да се строши. Ако си "пипал" Ланд Ровър щеше да знаеш.
          Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
          Не знам защо оставяте оригиналните пиньон/корона , но надявам се скоро да науча.
          Ти ли се обърка или аз нещо не разбрах ???
          rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
          0898 51 31 46

          Коментар


          • От: ARB или ASHCROFT ???

            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
            Не е разтегливо. Както казва Младен, обикновено парчета от касетата чупят корона и пиньон. Ако не е регулиран правилно, също може да се счупи. Нали се сещаш, че почва да работи с удари.
            Касетите са си здрави ...
            rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
            0898 51 31 46

            Коментар


            • От: ARB или ASHCROFT ???

              Значи си особен случай. Русев на Шумен преди години успя да скъса монтажния фланец на ARB, а главното остана здраво. Бях потресен направо. Ти чупиш главното а касетата е здрава. Предавам се.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • От: ARB или ASHCROFT ???

                Първоначално публикуван от edin_lyd Преглед на мнение
                Ти ли се обърка или аз нещо не разбрах ???
                Лудия, решил си да откриваш топлата вода. Ами успех.

                Сменяме оригиналното главно предаване не защото е слабо, а заради предавателно число. Аз някога започнах с 4,11. Тогава карахме с 265/75R16 или 235/85R16. 4,11 компенсираше идеално.
                Сега не ви знам с какъв размер гуми карате. Но Ашкрофт прави всичко нужно. И вече има 4,12 вместо 4,11.
                Колето с тия Сузучки е станал спец по дебелини на зъби, но трябваше да ти каже , че пак ще разглобявате.

                Аз лично, бих сложил макс 33' с всичко по мостовете Ашкрофт. Без усилки по гредите, само сферите. Ако съм пипнат 3,9 и Борг Уорнър 4,11 е "тамън". Радиатора не бих го местил-муцуната се прибира назад достатъчно, ако се оттървеш от перката. И разбери, че без окачване няма да стане.

                Компресорчето на АРБ си го сложи на аквариума.
                Когато позагрее диференциала, което се случва бързо ако подаваш както трябва, О пръстена вътре започва да изпуска и нямаш блокаж. Затова ти трябва компресор с ресивър При бат Санде и при Явор ги има. Има ли повечко въздух ще изкара маслото през отдушника, но ще включи блокажа. Като си сложиш такъв компресор нека само Колето да ти смени пресостата с такъв на 7,5 бара.
                Отделния бонус от компресорната система ще го разбереш на Варненското трофи когато Тенев ви набие на плажа на Шкорпиловци...

                П.П. Счупения блокаж на Шумен някога беше изненада дори и за АРБ. Поискаха да им го изпратя до Австралия. И разбира се изпратиха нов.
                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                Коментар


                • От: ARB или ASHCROFT ???

                  Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                  Лудия, решил си да откриваш топлата вода. Ами успех.

                  Сменяме оригиналното главно предаване не защото е слабо, а заради предавателно число. Аз някога започнах с 4,11. Тогава карахме с 265/75R16 или 235/85R16. 4,11 компенсираше идеално.
                  Сега не ви знам с какъв размер гуми карате. Но Ашкрофт прави всичко нужно. И вече има 4,12 вместо 4,11.
                  Колето с тия Сузучки е станал спец по дебелини на зъби, но трябваше да ти каже , че пак ще разглобявате.

                  Аз лично, бих сложил макс 33' с всичко по мостовете Ашкрофт. Без усилки по гредите, само сферите. Ако съм пипнат 3,9 и Борг Уорнър 4,11 е "тамън". Радиатора не бих го местил-муцуната се прибира назад достатъчно, ако се оттървеш от перката. И разбери, че без окачване няма да стане.

                  Компресорчето на АРБ си го сложи на аквариума.
                  Когато позагрее диференциала, което се случва бързо ако подаваш както трябва, О пръстена вътре започва да изпуска и нямаш блокаж. Затова ти трябва компресор с ресивър При бат Санде и при Явор ги има. Има ли повечко въздух ще изкара маслото през отдушника, но ще включи блокажа. Като си сложиш такъв компресор нека само Колето да ти смени пресостата с такъв на 7,5 бара.
                  Отделния бонус от компресорната система ще го разбереш на Варненското трофи когато Тенев ви набие на плажа на Шкорпиловци...

                  П.П. Счупения блокаж на Шумен някога беше изненада дори и за АРБ. Поискаха да им го изпратя до Австралия. И разбира се изпратиха нов.
                  Нямам никакво намерение да откривам топлата вода втори път ,а да мина по утъпкана пътека и да постигна това което вие сте направили с някои машини ,но без да опитвам метода проба-грешка.Джипа от тази тема си го правя за разходки с жената и детето и да ми помага в работата.В момента съм със Силвърстоун МТ 117 Extreme - 33/10,5/16 .Борг Уорнър .... няма да сложа .
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG3288.jpg
Прегледи:2
Размер:186.2 КБ
ID:5630438
                  Сега и аквариум трябва да си купувам .. и даже няма сменям пресостата ... той си е на 7,5 бара.
                  Всичко по двата моста ще бъде Ашкрофт но засега поръчах за този джип само за задния мост за да видя дали има наченки на това което търся.
                  Машината която ще се ползва като база за съсетзателна трофи машина ще пристигне в БГ, средата на януари освен ако преди това не си харесам някоя тукашна.
                  Ако успея за Варна Трофи ... надали ще успеят да ме стигнат и да ме нашляпат .
                  За окачването ми е ясно че без адекватно такова нищо не правим .
                  Че пак ще се разглобява е повече от ясно.Имах голямо желание да събера всичко нужно и тогава да се монтира ама пусти мерак .....

                  П.П:На блокажа има гравиран номер 3596 мисля че беше.От Ашкрофт се кълнат че нямат досега нито един счупен .Дано наистина да са толкова здрави тия железа че да не изненадвам евреина с претенции по гаранцията
                  rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
                  0898 51 31 46

                  Коментар


                  • От: ARB или ASHCROFT ???

                    Първоначално публикуван от P2P Преглед на мнение
                    .... виж ATB касетата на Ашкрофт, доста по-евтина е. И няма да купуваш кръстачки, търкала (зъбни) и подложни шайби, като теглиш чертата разликата в цената не е огромна.

                    Не знам дали точно за тук ми е въпроса,но аз да си питам

                    Вече няколко пъти ми се случва 2-те десни колела да застанат на лед/кал и с пуснат блокаж джипката си седи в баира и не мърда(другите две гуми са на сняг неотъпкан примерно). Слизам, вадя си чувалчето с пясък ръся пред едната гума и малко зад нея и джипа тръгва едвам едвам. Твърдият блокаж ми изглежда скъпичко удоволствие.АТБ-то на Ашкрофт гледам излиза 300 паунда. При него не знам дали е необходимо, да се сменят полуоските и дали трябва други модификации. За сега идеята ми е да е само за заден дифф. Джипката я ползвам да си правя лек кеф и да си влача караваната по калищата, но с тия спирания на леда се спрявя по зле от субито ми(с което почнах вече да си ходя по ските че с 2т камион ми писна да ръся пясък аз по пътя )


                    Ако е така излзиа че срещу 300 паунда мога да подобря малко джипката, защото 1000 паунда идват малко множко. Има ли някой във форума с АТБ на Диско ? Ако може и да сподели впечатления
                    LR Discovery 300Tdi 1996
                    Subaru Outback 2.5 1998
                    Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                    Коментар


                    • От: ARB или ASHCROFT ???

                      Къде видя 1000 - аз виждам под 500: http://www.ashcroft-transmissions.co...ft-locker.html
                      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                      Коментар


                      • От: ARB или ASHCROFT ???

                        +HD полуоски(260) + компресор (130/220) = 860/960

                        +лагери ~30/50 (предполагам и за 2-та вида блокажи)
                        LR Discovery 300Tdi 1996
                        Subaru Outback 2.5 1998
                        Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                        Коментар


                        • От: ARB или ASHCROFT ???

                          Първоначално публикуван от bestbg Преглед на мнение
                          +HD полуоски(260) + компресор (110/220)
                          ХД полуоските мислиш, че можеш да ги замениш с АТБ???
                          И защо сметна, че те са нужни? Те имат смисъл ако караш с агресивни гуми над 32' и не си добре с контрола на нервите (педала)
                          Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                          Коментар


                          • От: ARB или ASHCROFT ???

                            Значи мнението ти е твърд блокаж на стойност около 630 паунда (без полуоски) вместо 300 за АТБ. Когато пак увисна на баира трябва да спра да цъкна компресора, да заключа диффа и да продължа докато не издрапал леденият участък, като мога да си движа без да спирам и то да си включва колелата. Това с ремарке/каравана на 2-6км баир с лек наклон и утъпкано заледен сняг.

                            И в крайна сметка разликата пак е 2-на.

                            А относно това полуоските да са заменени с АТБ, не съм го мислил. Просто както чета и оставам с такова впечатление, че един вид е задължително като сложа такъв блокаж да е с HD полуоски иначе при заключен диф, голям байр и багаж (или караваната отзад) ще заминат....

                            Съдейки и от няколко такива поста:

                            60/40 torque split only, not 100% as with a fill locker, means no need to upgrade halfshafts etc
                            First of all, an ATB does not "lock" and not "at once" it transfers TORQUE (not movement, speed or force) smoothly and only in a 60/40 balance AND this means the slipping wheel still needs to have some friction to create torque which can be transferred. (spinning on pure ice you'll have 10% of torque compared to tarmac, of which only 40% will go to the non-spinning wheel, as the spinning wheel regains traction more and more torque will transfer. This is what makes the ATB so smooth)
                            Никога не съм имал на возило 100% блокаж и не знам как е, но сравнямам старата ми кола как се справяше по същите пътища, джипката как се справя и тъпия автоматик на баща ми... джипа с неговото 4х4 е най зле и затова искам нещо което да му подпомага. Аз по състезания не ходя. Питам дали някой си е монтирал такова чудо на неговата "кралска гордост"
                            LR Discovery 300Tdi 1996
                            Subaru Outback 2.5 1998
                            Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                            Коментар


                            • От: ARB или ASHCROFT ???

                              Първо трябва да отговориш на себе си - "там, където сега закъсвам - ако САМО въртеше И двете задни колела - ще мина ли?".
                              Щот блокажа (монтиран отзад) на прави нищо друго, освен това - осигурява въртенето и на двете колела.
                              Ако отговора е "Не" - спести си парите за какъвто и да е блокаж.


                              За полуоските беше реторичен въпроса - дали ти трябват (с или без блокаж) има смисъл да се запиташ чак след счупването на повече от една.
                              Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                              Коментар


                              • От: ARB или ASHCROFT ???

                                Отговора е ДА, защото в момента слизам и сипвам бясък на едното задно колело (или предно) и тръгвам известно време и после пак спира, пак пясък и така... Просто си има нужда още едно колело да го бута. Реално 2 от гуметките ми като забоксуват и умира отведнъж... и спирачки да натискам да спре боксуващото колело - пак нищо не се случва... боксува пуши и прави снега черен Което за джип 4х4 с блокаж на средния очаквам да се справя по-добре. Да, в коловози няма нищо общо с лекия автомобил 4х4.
                                LR Discovery 300Tdi 1996
                                Subaru Outback 2.5 1998
                                Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X