До: Проблем с раздатка на LR Freelander
	
		
			
			
				
	
Най после някой от старите кучета да се обади . Емануилис исках да кажа, че при спечено виско колата си тръгва почти нормално, а не както са казали майсторите, че нямала да тръгне. Инерцията за която говрим Приап го каза много точно и при мен беше така - засилваш пускаш по инерция и тя започва да спира все едно някой я дърпа.
. Емануилис исках да кажа, че при спечено виско колата си тръгва почти нормално, а не както са казали майсторите, че нямала да тръгне. Инерцията за която говрим Приап го каза много точно и при мен беше така - засилваш пускаш по инерция и тя започва да спира все едно някой я дърпа.
emanuilis: "Хората са работят във фирмен сервиз на Rover все пак"
Аз лично не се доверявам на такива, по простата причина, че точно в повечето фирмени сервизи има голямо текучество на млади момчета, които отиват там за малко опит и после отиват да изкарват пари някъде дръгаде. Но това е мое мнение и сигурно не е във всички така 
 
	
		
			
			
				
	
Наистина само така може да се разбере точно. И аз така като я свалих, хванахме единия край на менгеме а другия със здрав водопроводен ключ неможахме да я мръднем въобще двама човека! Иначе на усет надали ще се разбере като я завъртиш колко трябва наистина да затяга нормално и колко затяга сега.
							
						
					
					Първоначално публикуван от kinex
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		 . Емануилис исках да кажа, че при спечено виско колата си тръгва почти нормално, а не както са казали майсторите, че нямала да тръгне. Инерцията за която говрим Приап го каза много точно и при мен беше така - засилваш пускаш по инерция и тя започва да спира все едно някой я дърпа.
. Емануилис исках да кажа, че при спечено виско колата си тръгва почти нормално, а не както са казали майсторите, че нямала да тръгне. Инерцията за която говрим Приап го каза много точно и при мен беше така - засилваш пускаш по инерция и тя започва да спира все едно някой я дърпа.emanuilis: "Хората са работят във фирмен сервиз на Rover все пак"
Аз лично не се доверявам на такива, по простата причина, че точно в повечето фирмени сервизи има голямо текучество на млади момчета, които отиват там за малко опит и после отиват да изкарват пари някъде дръгаде. Но това е мое мнение и сигурно не е във всички така
 
 
					Първоначално публикуван от kinex
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		



 
							
						

 . Например с динамометричен ключ. Щото с това се сещам и това имам. Ама как точно да го захвана в момента не ми идва на акъла
. Например с динамометричен ключ. Щото с това се сещам и това имам. Ама как точно да го захвана в момента не ми идва на акъла
Коментар