От: И аз вече в отбора на Land Rover Discovery 1
Ако Диското е със стандартно окачване и се кара основно по асфалт няма проблем карето да е гумено, но ако има малко лифт и се ползва и извън пътя, предпочитам да е желязно. Не вярвам желязното каре да навреди толкова много на трансмисията, освен ако имаш навика да пускаш рязко съединителя. Ето как изглеждаше моето след около 2000км и подложки 35мм на пружините:
Ако Диското е със стандартно окачване и се кара основно по асфалт няма проблем карето да е гумено, но ако има малко лифт и се ползва и извън пътя, предпочитам да е желязно. Не вярвам желязното каре да навреди толкова много на трансмисията, освен ако имаш навика да пускаш рязко съединителя. Ето как изглеждаше моето след около 2000км и подложки 35мм на пружините:
Коментар