От: И аз вече в отбора на Land Rover Discovery 1
Ако Диското е със стандартно окачване и се кара основно по асфалт няма проблем карето да е гумено, но ако има малко лифт и се ползва и извън пътя, предпочитам да е желязно. Не вярвам желязното каре да навреди толкова много на трансмисията, освен ако имаш навика да пускаш рязко съединителя. Ето как изглеждаше моето след около 2000км и подложки 35мм на пружините:
 
							
						
					Ако Диското е със стандартно окачване и се кара основно по асфалт няма проблем карето да е гумено, но ако има малко лифт и се ползва и извън пътя, предпочитам да е желязно. Не вярвам желязното каре да навреди толкова много на трансмисията, освен ако имаш навика да пускаш рязко съединителя. Ето как изглеждаше моето след около 2000км и подложки 35мм на пружините:


 .Даже ми се струва че са пробивани нови дупки в гумата защото са пилени главите на болтовете
.Даже ми се струва че са пробивани нови дупки в гумата защото са пилени главите на болтовете м....им джамбазка.За сега съм със стандартно окачване,едно по едно
 м....им джамбазка.За сега съм със стандартно окачване,едно по едно
 ...
...
							
						
 .26,5/каре/+15/доставка/=41,5+8,3 ДДС=49,8Х2,3888=118,96ЛВ
.26,5/каре/+15/доставка/=41,5+8,3 ДДС=49,8Х2,3888=118,96ЛВ -за 130лв го взимам още утре от тук.Или аз нещо бъркам.
-за 130лв го взимам още утре от тук.Или аз нещо бъркам.


 .
.



Коментар