Въпросът ми е породен от изказване на мой приятел който караше дизел и сега премина на бензин("с това нещо в по-дълбока локва от праговете не влизам").Има ли смисъл въобще да си държа шнорхела,при положение,че при първата по-голяма локва първо ще се намокри,делкото,бобината и всички кабели.За да не голословя ще ви дам пример с приятел който кара 3.5 карбуратор на Диско1,като се намокри,сериозно почва да плете обороти и то притеснително много.Като отвори капачката се вижда конденз на дебело а той не знам как може да се предотврати?Има ли защити за запалителната система или ВД-40 на дебело и да се молим,че няма да останем на средата на някоя голяма локва?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?
Свий
X
-
От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?
Има много варианти по темата, но почти всички те изключват явлението "делко" от решението. Но това, което в случая разказваш, не е нормално. Смяната на някой и друг детайл (капачка, свещи, кабели, бобина) трябва да подобри нещата. Запалителната уредба не би трябвало да страда от пръски.
Делкото също подлежи на херметизация, но вентилацията му е по-интересна и не толкова лесна. Затова джипките за сериозна вода ползват запалителни системи без разпределител.
-
От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?
Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнениеАко ти се случва да газиш из дълбоки води шнорхела няма да навреди в никакъв случай, по добре да намокриш само кабелите и да спреш, отколкото да е в комбинация с воден удар !
Коментар
-
От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?
Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнениеЩом проблема е само в очите на околните, огледай се за нещо по-високо от КрАЗ.
Коментар
-
От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеИма много варианти по темата, но почти всички те изключват явлението "делко" от решението. Но това, което в случая разказваш, не е нормално. Смяната на някой и друг детайл (капачка, свещи, кабели, бобина) трябва да подобри нещата. Запалителната уредба не би трябвало да страда от пръски.
Делкото също подлежи на херметизация, но вентилацията му е по-интересна и не толкова лесна. Затова джипките за сериозна вода ползват запалителни системи без разпределител.
Отделно, вентилацията може да се състои от маркуче, влизащо в плик или торбичка (примерно като от кръвна банка), пълна със силикагел. Така хем има място за топлинно разширение, хем изсушава каквото трябва.
Смяната на кабели и прочие се подразбира.
Относно дизелите - на по-новите такива водата също е проблем.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?
На дъртата руска техника с бензинови мотори съм виждал т.нар. екранирана запалителна уредба.Делкото е херметизирано в един алуминиев корпус, от който излизат(завиват се с резби) едни като маркучи с оплетка, в които минават кабелите. После и свещите са специални едни дълги с резби за тези маркучи на края.
Баш на V8 съм я виждал в ЗиЛ 131 и на Урал(там май е стандартно така). Дори преправях един 131 от екранирана в обикновена запалителна уредба.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?
Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнениеКолеги, препоръчам също така да погледнете отблизо двигател 3fE на Тойота 80. Също няма проблем с водата... никакъв...За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?
При мен при Трупъра, категорично няма какъвто и да е проблем с водата, миене и т.н. Само дето, прекъсвач-разпределителят, освен че е херметичен има два щуцера за маркучи - единят е в кутията на възд. филтър - другият към всмукателния колектор. (Това, което Венци вероятно има предвид за Тойотата) По този начин в капачката винаги има въздушен поток и кондензът няма шанс. При Паджерото обаче, определено има какво да се желае... Освен, че е с малоумен прекъсвач-разпределител, той е така сложен, че вентилаторът качва всичката вода от по-дълбока локва право върху него.
WD40 не пръскайте върху кабелите, защото ще трябват нови след това (разгражда изолацията) Аз ползвам паравинов кавитиращ и антикорозионен спрей body 900 за извънбордовия двигател на лодката. Кабелите се мокрят понякога, но водата не се задържа, а парафинът за разлика от керосина WD40 е безвреден за тях. С WD успешно убих комплект кабели за паджеро.
Иначе бензиновият двигател и да угасне във вода в редки случаи има повреда, докато дизелът, дори малко водица да глътне умира... Всеки си има своите предимства и недостатъци.Последно редактирано от Scrapheap; 25-12-11, 21:59."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?
На моята бабка (няма споменавам напразно името и ) делкото е херметизирано с уплътнители и има вентилационен отвор в капачката с гумена тапа-серпентина , мил съм си двигателя общо взето след всеки кален оффроуд а и на там където съм минавал през вода и никога не съм имал проблеми . Нито един път не ми се е случвало това което всеки път се случва на твоя приятел с Диско 3.5 , мисля си , че проблема е в неговия телевизора не в бензиновите мотори , естествено несравнимо е с предкамерен дизел от войната но решение си има , а в шнорхела ти е чара , как така ше го махаш , дори и да не е вързан за филтъра там си му е мястото
2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
Коментар
-
От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?
Пусни малко снимки на тази тапа и серпентината.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар