Въпросът ми е породен от изказване на мой приятел който караше дизел и сега премина на бензин("с това нещо в по-дълбока локва от праговете не влизам").Има ли смисъл въобще да си държа шнорхела,при положение,че при първата по-голяма локва първо ще се намокри,делкото,бобината и всички кабели.За да не голословя ще ви дам пример с приятел който кара 3.5 карбуратор на Диско1,като се намокри,сериозно почва да плете обороти и то притеснително много.Като отвори капачката се вижда конденз на дебело а той не знам как може да се предотврати?Има ли защити за запалителната система или ВД-40 на дебело и да се молим,че няма да останем на средата на някоя голяма локва?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?
Свий
X
-
От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?
Има много варианти по темата, но почти всички те изключват явлението "делко" от решението. Но това, което в случая разказваш, не е нормално. Смяната на някой и друг детайл (капачка, свещи, кабели, бобина) трябва да подобри нещата. Запалителната уредба не би трябвало да страда от пръски.
Делкото също подлежи на херметизация, но вентилацията му е по-интересна и не толкова лесна. Затова джипките за сериозна вода ползват запалителни системи без разпределител.
-
От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?
Представете си следната картина.Проливни пролетни дъждове в града,вода по улиците до фаровете вие си карате уверенно,изведнъж в една по голяма локва на най-натовареното кръстовище почва да плете и угасвате редом до всички таксита. Разликата с такситата е,че сте два пъти по-високи,гуми 32",експедиционен багажник,лебедка,хайджак на задната врата, и когато ви се присмиват трябва да гледат нагоре и да им влиза дъжда в очите.Будя се вечер облян в студена пот при тези сънища.Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнениеАко ти се случва да газиш из дълбоки води шнорхела няма да навреди в никакъв случай, по добре да намокриш само кабелите и да спреш, отколкото да е в комбинация с воден удар !
Коментар
-
От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?
Аз високо колкото Краз имам,въпроса беше да е също толкова сигурно.Искам като измия двигателния отсек на автомивка да врътна ключа и да си тръгна,не да бърша половин час делка кабели и други чаркалаци.Какъв е смисъла да си местя компютъра на тавана при положение,че и под седалката е на 70 санта от земята.Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнениеЩом проблема е само в очите на околните, огледай се за нещо по-високо от КрАЗ.
Коментар
-
От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?
Ясене, самарата ми не правеше проблеми дори при миене на двигател с пароструйката (всяка пролет), навсякъде и без да се пази нищо. Та, начин има. И за вентилацията начин има. Колко му е да я вкараш в тялото на въздушния филтър, или да направиш като аз с фаровете - дълъг маркуч, завършващ на високо. Иначе, естествено че е по-добре да го няма.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеИма много варианти по темата, но почти всички те изключват явлението "делко" от решението. Но това, което в случая разказваш, не е нормално. Смяната на някой и друг детайл (капачка, свещи, кабели, бобина) трябва да подобри нещата. Запалителната уредба не би трябвало да страда от пръски.
Делкото също подлежи на херметизация, но вентилацията му е по-интересна и не толкова лесна. Затова джипките за сериозна вода ползват запалителни системи без разпределител.
Отделно, вентилацията може да се състои от маркуче, влизащо в плик или торбичка (примерно като от кръвна банка), пълна със силикагел. Така хем има място за топлинно разширение, хем изсушава каквото трябва.
Смяната на кабели и прочие се подразбира.
Относно дизелите - на по-новите такива водата също е проблем.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?
На дъртата руска техника с бензинови мотори съм виждал т.нар. екранирана запалителна уредба.Делкото е херметизирано в един алуминиев корпус, от който излизат(завиват се с резби) едни като маркучи с оплетка, в които минават кабелите. После и свещите са специални едни дълги с резби за тези маркучи на края.
Баш на V8 съм я виждал в ЗиЛ 131 и на Урал(там май е стандартно така). Дори преправях един 131 от екранирана в обикновена запалителна уредба.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?
Отблизо няма къде. Дистрибуторната капачка изглежда като да си е обикновена. Само дето е с 3 болта. Защо тя не прави конденз, а другите правят?Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнениеКолеги, препоръчам също така да погледнете отблизо двигател 3fE на Тойота 80. Също няма проблем с водата... никакъв...За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?
При мен при Трупъра, категорично няма какъвто и да е проблем с водата, миене и т.н. Само дето, прекъсвач-разпределителят, освен че е херметичен има два щуцера за маркучи - единят е в кутията на възд. филтър - другият към всмукателния колектор. (Това, което Венци вероятно има предвид за Тойотата) По този начин в капачката винаги има въздушен поток и кондензът няма шанс. При Паджерото обаче, определено има какво да се желае... Освен, че е с малоумен прекъсвач-разпределител, той е така сложен, че вентилаторът качва всичката вода от по-дълбока локва право върху него.
WD40 не пръскайте върху кабелите, защото ще трябват нови след това (разгражда изолацията) Аз ползвам паравинов кавитиращ и антикорозионен спрей body 900 за извънбордовия двигател на лодката. Кабелите се мокрят понякога, но водата не се задържа, а парафинът за разлика от керосина WD40 е безвреден за тях. С WD успешно убих комплект кабели за паджеро.
Иначе бензиновият двигател и да угасне във вода в редки случаи има повреда, докато дизелът, дори малко водица да глътне умира... Всеки си има своите предимства и недостатъци.Последно редактирано от Scrapheap; 25-12-11, 22:59."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?
На моята бабка (няма споменавам напразно името и ) делкото е херметизирано с уплътнители и има вентилационен отвор в капачката с гумена тапа-серпентина , мил съм си двигателя общо взето след всеки кален оффроуд а и на там където съм минавал през вода и никога не съм имал проблеми . Нито един път не ми се е случвало това което всеки път се случва на твоя приятел с Диско 3.5 , мисля си , че проблема е в неговия телевизор
а не в бензиновите мотори , естествено несравнимо е с предкамерен дизел от войната но решение си има , а в шнорхела ти е чара , как така ше го махаш , дори и да не е вързан за филтъра там си му е мястото
2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
Коментар
-
От: Може ли бензинов двигател да стане сигурен колкото дизелов?
Пусни малко снимки на тази тапа и серпентината.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
не го мисли тоя сън
Коментар