От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1
Няма да е състезателен, но ще ходя по състезания
с темпо на разходка с Ончо ( който е от Бургас знае, какво означава това). Просто без особени амбиции, а за кеф и банкети, лека-полека, ще го усъвършенствам:
- светлини
- експедиционен багажник
- шкафове
- блокажи
- много малки проблеми, който ме дразнят, като да си оправя парното
Иначе няма да слагам повече задните седалки (без това съм анти социален и няма кой да дойде с мен докато шофирам), а ще се направят шкафове с равна плоскост отгоре за инструменти и палатка, ще сложа компресор и т.н. Ролкеиджа е само за моята лична сигурност, защото диското, не е особено стабилна кола.
Двигателя ще го оставя 200 тди ( особено след 2200 ремонт и всичко сменено по него пее като нов и го усещам почти като 3.5 ца та), разхода дори с тези гуми е повече от приемлив 9-12л/100км. Мисля, че правилната оценка на джипа до момента е в процес на подготовка за хард разходки, но далеч от спортни и състезателни амбиции с запазване на глезотиите, като климатика.
Няма да е състезателен, но ще ходя по състезания

- светлини
- експедиционен багажник
- шкафове
- блокажи
- много малки проблеми, който ме дразнят, като да си оправя парното
Иначе няма да слагам повече задните седалки (без това съм анти социален и няма кой да дойде с мен докато шофирам), а ще се направят шкафове с равна плоскост отгоре за инструменти и палатка, ще сложа компресор и т.н. Ролкеиджа е само за моята лична сигурност, защото диското, не е особено стабилна кола.
Двигателя ще го оставя 200 тди ( особено след 2200 ремонт и всичко сменено по него пее като нов и го усещам почти като 3.5 ца та), разхода дори с тези гуми е повече от приемлив 9-12л/100км. Мисля, че правилната оценка на джипа до момента е в процес на подготовка за хард разходки, но далеч от спортни и състезателни амбиции с запазване на глезотиите, като климатика.
Коментар