Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

    Ето малко снимки досега :

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0246.jpg
Прегледи:1
Размер:169.0 КБ
ID:5273549 -

    това са новите маркучи на спирачките с оплетка от неръждавейка.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0250.jpg
Прегледи:1
Размер:110.6 КБ
ID:5273550

    задни пружини.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0251.jpg
Прегледи:1
Размер:122.7 КБ
ID:5273551

    гуми - регенерат - когато ги изкарам ще ги сменя с нещо по добро ама сега и паричките ми намаляха

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0252.jpg
Прегледи:1
Размер:123.5 КБ
ID:5273552

    това е протектора предния.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0253.jpg
Прегледи:1
Размер:128.1 КБ
ID:5273553

    тампончета ( старите много трудно излизат чак с горелка трябваше да ги стапяме )

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0254.jpg
Прегледи:1
Размер:130.2 КБ
ID:5273554 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0260.jpg
Прегледи:1
Размер:83.6 КБ
ID:5273555 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0257.jpg
Прегледи:1
Размер:141.8 КБ
ID:5273556 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0258.jpg
Прегледи:1
Размер:110.0 КБ
ID:5273557 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0263.jpg
Прегледи:1
Размер:76.4 КБ
ID:5273558Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0259.jpg
Прегледи:1
Размер:99.8 КБ
ID:5273559 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0266.jpg
Прегледи:1
Размер:122.0 КБ
ID:5273560 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0256.jpg
Прегледи:1
Размер:131.7 КБ
ID:5273561 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0255.jpg
Прегледи:1
Размер:126.4 КБ
ID:5273562 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0262.jpg
Прегледи:1
Размер:124.8 КБ
ID:5273563

    на последната снимка се вижда протектора на дифа. и тампоните на рамата

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0268.jpg
Прегледи:1
Размер:135.6 КБ
ID:5273564 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0267.jpg
Прегледи:1
Размер:75.1 КБ
ID:5273565

    шнорхела ми е ръчна моя изработка по модел на един приятел - тръбата е за кабели - най - голям размер влиза точно в отвора на филтъра скобите са неръждавейка а кюнеца най- отгоре е филтър за твърди частици.

    Само една от поръчаните ми части не е правилната и то доста неочаквано - това са предните ми дискове, колата ми е с 4 бутални апарати с вентилирани дискове - без абс . При поръчката гледах да е диско 1 - без абс и ми доидоха, не вентилирани дискове с накладки за едно-бутални апарати. Някой да има идея защо се получи така и въпросът с булбар а все още седи някой да има чертежче с рамери, ще съм доста благодарен. С напредъка на ремонта ще пратя още снимки.
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 28-04-11, 18:02.

    Коментар


    • #17
      От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

      Тампоните за окачването (жълтите на бритпарт) колко са надежни?
      Жълтите пружини по-високи ли са 2" от оригиналните, наложени едни до други?

      Иначе добре започва да изглежда (малко шнорхела ме притеснява но, важното е теб да те радва!)
      Поздравления за ентусиязма!

      П.П може ли да му направиш по една снимка от всички страни на равно с новото окачване (искам да видя дали проблема с приклекналата задница се оправя с това окачване, че и аз се оглеждам за същото)
      Bugatti on off road :-D

      Коментар


      • #18
        От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

        Купих си ги тези тампони, защото когато сравних в паддок кит а на бритпарт с другите комплекти на Deflex, SuperPro. Tози комплект е 1-во на най-добра цена и 2-ро включва много повече тампони от другите, а пък колко са добри, все ще са по добре от моите дето, не са сменяни никога. Задните пружини ще ги монтирам утре, но проблена с приклекналата задница трябва да се оправи все пак всичко е ново .

        Коментар


        • #19
          От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

          Колега предните спирачни апарати имат разлика дали с два кръга или един,всичките са с 4 бутала.Ако накладките са по малки да неса задните?
          Предните са два вида и слеко пасване са заимозаменяеми.
          А разликата дали е с винтелирани дискове или не е един фланец на спирачния апарат.

          Диското ще стане супер , малко по-твърдо ще вози но пък в завоите ще седи много по-добре.

          Тампоните съм ги карал около 500км (трофи и рали) на състезание, и около 5000км разходки и тренировки и все още нияма признаци за разбиването им.
          [SIGPIC][/SIGPIC]
          RR Classic

          Коментар


          • #20
            От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

            Дам... сега гледам, че съм поръчал солидни дискове, а не вентилирани. Някой ако има нужда да казва, аз ще ги пусна за продаване тея дни.
            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 29-04-11, 07:06.

            Коментар


            • #21
              От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

              Здравейте, бавно, но славно диското почва да се връща към живота - сменени са лагери на главините, уплътнения на сферите, разглобихме и изчистихме спирачните апарати като се провериха уплътненията и всичко се смаза ( без новите накладки де ) - и ето тук идва едно въпросче - има едни гумени уплътнениица около буталата - които не бяха в добро състояние - на пръв поглед нямат никаква функция, може би да предпазват от влизане на прах и вода , но не са основни уплътнения - дали се продават по отделно от целия ремонтен комплект за какво служат ?

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0304.jpg
Прегледи:1
Размер:115.0 КБ
ID:5274394 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0292.jpg
Прегледи:1
Размер:120.4 КБ
ID:5274395 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0299.jpg
Прегледи:1
Размер:131.4 КБ
ID:5274396 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0289.jpg
Прегледи:1
Размер:129.9 КБ
ID:5274397 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0305.jpg
Прегледи:1
Размер:117.0 КБ
ID:5274398Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0287.jpg
Прегледи:1
Размер:106.4 КБ
ID:5274399 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0283.jpg
Прегледи:1
Размер:125.7 КБ
ID:5274400

              Има като цяло голям напредък в слагането на тампоните, доста съм изненадан, че нито едно тампонче не беше сменено и изглежда, че всичките си бяха оргиналните и макар в лошо състояние повечето си вършеха работата, а колата по километраж е на 204 000 км, релани вероятно е поне двойно. Остна задното окачване и тампони и вероятно пак ще се играе с горелката за да свалям старите.

              Един от основните ми проблеми е с хидравликата на волана, кажи речи я няма - помпата е хвата с трапецовиден ремък, който върти и динамото и ми се струва, че не си върш работата добре, защото не е много обтегнат по ролката на помпата - ще помоля колегите с дисавърита ако имат възможност да направят снимка на помпата на хидравликата си за да мога да сравня.

              Взел съм и ремонтен комплект за кормилната кутия ( съвсем малко масло губи, обаче мен си ме дразни ) моята е от тези с 4 ри болта отгоре ако някой има опит с разглобяването им нека каже ако има някакви тънкости или просто може да си се отвори и да се сненят уплътненията

              Това е ремонтният комплект за кутията :

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0291.jpg
Прегледи:1
Размер:87.6 КБ
ID:5274432 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0290.jpg
Прегледи:1
Размер:83.6 КБ
ID:5274433

              Реших да не взимам на приятелката нова дамска чанта и си взех мъжка :

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0301.jpg
Прегледи:1
Размер:144.2 КБ
ID:5274434

              Това е за сега надявам се до края на следващата седмица да го подкарам и да го вкарам в калта за да пратя и малко екшън снимки

              За спирачките и хидравликата ще съм много благодарен на всички колеги за съвет и още нещо - къде си държите криковете аз си взех 5 футов и сега мисля къде да го закрепя .
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 04-05-11, 14:59.

              Коментар


              • #22
                От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                Напълни ли сферите с грес? Намажи сферите и отвън с малко грес Иначе оригиналните тампони са много корави- името им е METALASTIK и както си забелязал представляват сандвич от стоманени пръстени с гума между тях. Даже много от англичаните не се кефят на полиуретановите. И там дават съвет, че ако колата се поддържа за ежедневна е по-здраво да се сложат оригинални навсякъде (и само на панхарда отпред полиуретанови, за да се сменят по лесно). Що се отнася до кутията и моята течеше леко и и сложих една добавка и спря. Иначе и аз имам същия комплект, но след смяната му не съм чул някой да е изкарал много...Поздрави
                Land Rover Defender 110SW 300tdi

                Коментар


                • #23
                  От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                  Да напълних ги дори бях много приятно изненадан, че едната беше суха от вода, в другата греста се беше милсификирала ( вода ). Като корабен механик мога да дам съвет ако знаете или подозирате, че имате вода в някой взел на колата който има гресйорка, купете примерно : шел алвания еп2 - и гресирайте докато не напълните възела - тогава водата ще почне да излиза от уплътненията. Това не е ремонт те все още ще са за смяна, но определено давате шанс на автомобила си .

                  Коментар


                  • #24
                    От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                    В моите сфери съм сложил масло, не грес. Като отворя пробката по това, какво потича, разбирам дали е пълно с масло или има и вода. Смяната на маслото става по-лесно отколкото на греста. Количеството също се контролира лесно. Чудя се - кое е правилното

                    Коментар


                    • #25
                      От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                      Здравей, колега, да се включа и аз със скромния си опит по твоите ремонти, понеже някои от нещата съм ги правил и да ти кажа как е било при мен. Първо - за булбара - направи си тръбен, няма да сгрешиш, само че му прави заварките възможно най-здрави, че моите отначало бяха само козметични и това ми струваше двата мигача. Иначе, като ги направихме както трябва, т.е. телоподаващото прогори цялата дебелина на тръбата, на два пъти се удрям в дърво и булбара ме спасява. Ето как изглежда моят:
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:disco.jpg
Прегледи:1
Размер:264.4 КБ
ID:5274465

                      Второ - за кормилната кутия - правих й ремонт с ремонтния комплект на бритпарт, но изкара 4-5 месеца и пак протече. В последните седмици стана толкова зле, че доливам по шише МДФ на около две седмици. Затова днес купих една втора употреба без видими течове, а тази моята ще пробвам да я рециклирам, да си имам резервна. А за тампоните - и аз като теб бях решил да сменявам всичките, поръчах си ги от Англия, само че не полиуретанови, а обикновени. Не че на оригиналните им имаше нещо, просто бях ентусиазиран. Обаче като свалихме първата щанга и тръгнахме да избиваме единия от тампоните й на хидравлична преса - познай! Пресата изби, скъса се маркуч и опръска цялата работилница с масло, а тампона не мръдна. реших да не ги сменям, докато наистина не стане нужда. Оригиналните, поне при мен, са много здрави. Вече 15 000 км съм навъртял на джипа предимно по черни пътища, на моменти с доста зверско каране, нито един от оригиналните тампони не е тръгнал да се разбива. Новите така си ми стоят в пликчетата в кашона. Смених само онези на задните щанги, големите, дето се стягат с по три болта, щото само те не трябва да се избиват. Така че не знам колко по-добри ще са полиуретановите на бритпарт, като се има предвид, че вероятно са китайско производство.

                      Иначе много добре си решил да стегнеш джипа. Давай смело, но с едно наум - да знаеш, че наливаш в бездънна яма. Аз по моя съм дал досега над 6000 лв отгоре над онези 4500 лв, за които съм го купил, а не му личи по нищо на пръв поглед.
                      Land Rover Discovery 200TDI

                      Коментар


                      • #26
                        От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                        Към колегата с въпроса дали в сферите може да се сипе масло - отговорът е не, трябва да се сложи графитна грес.

                        За кормилната кутия сега съм в застой искам да оправя всичко останало и да анулирам помпата като причина.

                        Днес реших да направя малко подобрение по задното окачване а именно, задните щанги, които са доста тънички и имат навика да се огъват като спагети ще ги усиля, като ги сложа в тръби от неръждаема стомана. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0310.jpg
Прегледи:1
Размер:113.5 КБ
ID:5274492Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0311.jpg
Прегледи:1
Размер:121.0 КБ
ID:5274493Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0312.jpg
Прегледи:1
Размер:124.0 КБ
ID:5274494

                        Незнам дали има колеги решили проблема със задните щанги по този начин, може и да съм новатор, но поради леснотата на изпълнението ми се струва супер удачно и практично решение.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                          Аз по този начин съм решил да си усиля предната кормилна щанга, че ми писна да я кривя и да ми се мени геометрията
                          Land Rover Discovery 200TDI

                          Коментар


                          • #28
                            От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                            И на мен ми писна и смятам да си направя от торсиони на Паджеро. Да видим как ще се изкривят.
                            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                              Първоначално публикуван от Elrond Преглед на мнение
                              Към колегата с въпроса дали в сферите може да се сипе масло - отговорът е не, трябва да се сложи графитна грес.

                              .
                              Отговорът според книжките е грес или диференциално масло
                              Аз съм избрал масло, но още имам колебания кое е по-правилно.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                                Най-правилно е третото, смесват се...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X