Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

    Колега гледам снимката на задните щанги и не мога да ги позная. Имаш много странен модел задни щанги. На всички Дискота са доста по дебели от тези които са на снимката. Може ли да кажеш колко им е диаметъра.
    Land Rover Defender 110SW 300tdi

    Коментар


    • #32
      От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

      На моя Класик бяха такива тънки.След като ги гънах два пъти по неволя си реших проблема като вземах щанги от Диско и им направих лек тунинг

      сега вече не се гънат.

      Коментар


      • #33
        От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

        Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
        Колега гледам снимката на задните щанги и не мога да ги позная. Имаш много странен модел задни щанги. На всички Дискота са доста по дебели от тези които са на снимката. Може ли да кажеш колко им е диаметъра.
        На един приятел Диското е октомври 93-а и е с такива тънки задни щанги. Моето е ноември 93-а и е с дебели. Мисля, че последните бройки 200 ТДИ, от ноември нататък, са с леки разлики, май от тях се въвеждат дебелите щанги, както и 24-те шлица на полуосите, щото на това другото са 10. То и в падока, като търсиш за диско 1, 200 ТДИ, ти дава различни номера за едни и същи части и май границата е точно някъде ноември 93-а.
        Land Rover Discovery 200TDI

        Коментар


        • #34
          От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

          Колата е 93та 12 ти месец - първа регистрация, по вин излиза модел 90 та година. Предполагам, че до някакъв период са се монтирали тънките щанги, защото имам приятел с рейндж класик и той е със същите щанги ( поне същият диаметър - 25мм )

          Вероятно първите дискавърита са били с по тънки щанги, но бих казал. че проблема е решен кардинално. Надявам се следващата седмица да успея да събера колата и да направя тест драйв и ще пусна клипчета. Щях да съм готов вече, но имам и едно бмв да подготвям за събота на Калояново и ми дойде в повечко работата по колите.

          Коментар


          • #35
            От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

            Tсцъ, не е така ! Бали го как е ? До миналата година имах две Диско и двете 91 г. Едното с тънките щанги, другото с дебелите. Едното с един модел датчик за температура, другото с друг и на друго място поставен. И двете с три врати, с климатик, но на едното обтегача на климатика е един, на другото съвсем различен. За друго в момента се несещам. А едното има едно железно търкало при кормилния демпфер, другото няма. Англичанска им работа.
            Тази земя, по която тъпча сега,
            тази земя, която пролетен вятър пробужда,
            тази земя – не е моя земя,
            тази земя, простете, е чужда.

            Коментар


            • #36
              От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

              Здравейте колеги, в момента съм в сервиза и доста сглупих, източих маслото на двата деферинциала и на раздатката без да премеря колко е можете ши да ми кжете колко литра взимат и какво да е маслото предполагам деферинциалите са 80w90 а раздатката ? Извинявам се за правописа, но пиша от телефон.

              Коментар


              • #37
                От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                Пълниш докато протече от отвора за пълнене.
                По спомен дифовете събират 1,5л а раздатката май 1,8-2.0л (може и да бъркам)
                80w90 в дифове и раздатка а в скоростите АТФ
                Аз мисля да пълня раздатката с такова за скоростни кутии, което ако не се лъжа е 75w80 дали ще има проблем?
                Bugatti on off road :-D

                Коментар


                • #38
                  От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                  Дано да си парав, аз отивам на пазар .
                  Последно редактирано от Elrond; 09-05-11, 15:01.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                    Днес се работи здраво по задното окачване, повечето тампони бяха сменени, задните щанги бяха сложени в тръби от неръждавейка (фи32 мм. дебелина 2.5 мм.) след разговор с колегата
                    SIMOCOREх , разбрах, че е било добре да ги огъна малко с цел компенсация на натоварването на тампоните след лифта ( да ме извинява колегата ако не съм го разбрал добре ) и вероятно ще ги модифицирам скоро .


                    Ето и малко снимки : Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0323.jpg
Прегледи:1
Размер:125.2 КБ
ID:5277480Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0332.jpg
Прегледи:1
Размер:112.4 КБ
ID:5277482Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0329.jpg
Прегледи:1
Размер:99.6 КБ
ID:5277483Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0331.jpg
Прегледи:1
Размер:114.1 КБ
ID:5277484


                    Днес си купих и булбар, отказах се от идеята сам да си го правя, не че имах проблем с това, но при положение, че намерих такъв, който ми харесва и е от неръждаема стомана на разумна цена:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0328.jpg
Прегледи:1
Размер:105.6 КБ
ID:5277487Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0326.jpg
Прегледи:1
Размер:102.9 КБ
ID:5277488Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0327.jpg
Прегледи:1
Размер:94.9 КБ
ID:5277489Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0335.jpg
Прегледи:1
Размер:134.3 КБ
ID:5277490 Булбара е от мицубиши паджеро и ще стане за ровър без почти никакви преправяния, а именно на втората снимка се виждат планките за монтаж те са на едно и също разстояние ( външната им част ) както е рамата на диското така, че единствената модификация която ще се наложи е заваряне на планки от външната част на планките на булбара и разпробиването на дупки за захващане към рамата ( може би не става ясно от обяснението ми ), но снимковия материал който ще приложа след завършване на работата ще даде добра идея на колегите с бъдещи подобни проекти. Най- важното откритие в случая е че ланд ровър и мицубиши са доста лесно заменяеми с минимални модификации . Самия булбар ще бъде захванат и с две тръби към защитата на кормилната щанга.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0333.jpg
Прегледи:1
Размер:122.2 КБ
ID:5277491Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0334.jpg
Прегледи:1
Размер:107.5 КБ
ID:5277492

                    Купих си 80w90 масло за дифовете и раздатката 6 литра общо - Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0337.jpg
Прегледи:1
Размер:110.7 КБ
ID:5277493 и 3 литра АТФ масло за скоростната кутия колегата
                    SIMOCOREX каза, че МТФ е по добре и вероятно ще го сменя с такова .

                    Много се надявам скоро да го подкарам джипа, че то колкото повече го правя толкова повече неща излизат на хоризонта .
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #40
                      От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                      Аз карам с ATF и не мисля, че МТF е по-добре, пробвах!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                        Като огънеш задните щанги ще станат малко по-къси, обаче А рамото ще остане със същата дължина. Така моста ще се завърти, пиньона ще се вдигне в посока към раздатката и ще се замаеш да сменяш горното каре. Не беше ли много по-лесно да си направиш нови щанги?
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                          То нямаше ли готови китове щанги с изменение?

                          Коментар


                          • #43
                            От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                            Има, но не са нищо особенно, за да си струва да се купуват.На събора в Приморско, с къс Дифендър, седнах на едно дърво и тунинговата щанга се изкриви. Могат да се изработят за дребни пари и да бъдат много по-здрави от усилени оригинални.
                            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                              Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                              Като огънеш задните щанги ще станат малко по-къси, обаче А рамото ще остане със същата дължина. Така моста ще се завърти, пиньона ще се вдигне в посока към раздатката и ще се замаеш да сменяш горното каре. Не беше ли много по-лесно да си направиш нови щанги?
                              Тази дължина може да се компенсира с подлагане на още една дистанционна шайба между тампона и щангата

                              Не се вижда много,но аз съм така и не съм имал никакви проблеми.
                              Дори предните щанги могат да се коригират без особени проблеми.
                              Последно редактирано от djidjo; 10-05-11, 09:00. Причина: добавяне на снимки

                              Коментар


                              • #45
                                От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                                Сега се сблъсквам с нов проблем, а именно според мен диското е било побългарено от стария собственик, а именно - още докато си поправях климатика се сблъсках с идиотското раположение на ремъците ( колата както може да се рабрали е диско 200тди модел 91г.). Въпроса ми е - димамото и помпата на хидравликата ми са свързани с едих конусовиден ремък, след доста четене и допитване оставам с впечатление, че това е аблосютно грешно и че помпата на хидравликата и динамото са с отделни ремъци. Моля колегите с диско 1 200Тди да кажат как е при тях, а ако има мераклии и дори да направят снимки. Благодаря ви предварително. Вин а на колата е SALLJGBF8GA402288.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X