Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

    Мерси за съвета, за сега ще внимавам, утре ще са първите тестове и ще гледам да направя снимки ако има калничко тук таме . Иначе почти ми се иска да счупя някой диференциал, че най - сетне да си взема, усилен и с блокаж . В момента съм на вълна мислене (трудна работа) за различни видове калобрани, но все още не мога да взема окончателно решение на какви да се спра.

    Коментар


    • #77
      От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

      Първоначално публикуван от Elrond Преглед на мнение
      Мерси за съвета, за сега ще внимавам, утре ще са първите тестове и ще гледам да направя снимки ако има калничко тук таме . Иначе почти ми се иска да счупя някой диференциал, че най - сетне да си взема, усилен и с блокаж . В момента съм на вълна мислене (трудна работа) за различни видове калобрани, но все още не мога да взема окончателно решение на какви да се спра.
      Хич не се свени да споделяш дори и частичните си (недовършени) мисли за калобраните, че и на мен ми ги отрязаха както на теб (грешно) и сега се чудя какво да правя...
      Основният проблем при такова рязане е отворената дупка между калника и вътрешната пластмаса. И да го напълниш с пяна според мен няма да помогне.
      Ще покараш малко и пак се отваря...
      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

      Коментар


      • #78
        От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

        Първоначално публикуван от Elrond Преглед на мнение
        Мерси за съвета, за сега ще внимавам, утре ще са първите тестове и ще гледам да направя снимки ако има калничко тук таме . Иначе почти ми се иска да счупя някой диференциал, че най - сетне да си взема, усилен и с блокаж . В момента съм на вълна мислене (трудна работа) за различни видове калобрани, но все още не мога да взема окончателно решение на какви да се спра.
        Че ти ако си решил да вземаш касета с блокаж - направо вземай, не чакай да се счупи първо, щото счупи ли се в движение, заминава всичко в дифа, и пиньон и корона, освен касетата и прилежащите й зъбни колела. А ако свалиш здрава касета, за да я сменяш - аз я купувам Отсега си я заплювам
        Land Rover Discovery 200TDI

        Коментар


        • #79
          От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

          Размисли и страсти : ) - За калобраните днес гледах калници на ремарке на тир и бих казал, че пластмасата е отлична - огъва се много и не се сцепва, доста са големи и дори когато ги разрежа на две ще искат приспособяване към под калника, но аз съм доста упорит човек и ще успея, а най-важното е че ще опиша и как става работата, за други хора с подобен проблем. За колегата, който си е отрязал калниците по този начин, според мен не е грешен, но е просто стъпка в правилната посока, защото днес тествах в много леки условия джипа и пак имах проблем с калниците, така че допълнително рязане е наложително, а за проблема с набиването на кал, то поне може да се изчисти с водно-струиката, а иначе тъй или иначе си е набито с кал, а нямаш достъп. Колегата, който си заплю дифовете , за момента колата се кара много леко и е малко вероятно да аварира точно тази част, следващият път като се върна от рейс ( аз работя по корабите ) ще мисля по сериозно за нови дифове и т.н. , но за мен е много важно първо да изкърпя пода, да направя защита на резервоара, да сложа рол-кейдж и спортни седалки с многоточкови колани, заото моята сигурност е на 1во място а диското е просто една купчина желязо ( която знае как да ми достави удоволствие ). До скоро и се надявам скоро да имам по-интересни снимки които да покажа.

          Коментар


          • #80
            От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

            И така много неща се случиха в последни 24 часа:
            1.Тези хубавици пристигнаха : Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0606.jpg
Прегледи:1
Размер:98.7 КБ
ID:5329720Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0607.jpg
Прегледи:1
Размер:138.6 КБ
ID:5329721Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0608.jpg
Прегледи:1
Размер:125.8 КБ
ID:5329722Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0611.jpg
Прегледи:1
Размер:173.0 КБ
ID:5329723Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0613.jpg
Прегледи:1
Размер:125.8 КБ
ID:5329724Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0614.jpg
Прегледи:1
Размер:132.8 КБ
ID:5329725

            С новите джанти колата се разкрачи с 70мм, така че реално погледнато са по добра инвестиция от закупуването на фланци от паддок, който са по скъпи, а ще добавят 60мм. С пробването на джантите, колкото и да не ми се вярваше, че само 70мм ще окаже кой знае какво влияние, джипа определено се чувства по стабилен. Въпреки всичко като се добавя малко ресурси към сметката (особено след багера, а да след малко ще видите и багера) ще си взема и фланци.

            2. С един приятел с много добре направено исузу трупер отидохме да пробваме джиповете в приятната Бургаска кал и бях изключително добре изненадан от възможностите на колата в дълбоки коловози и мочурища, качваше разкаляни баири като на шега.

            3. Взех се на сериозно, вече притъмняваше и реших да мина през един канал, който не беше точно това което очаквах, още със спускането по наклона, колата просто пропадна и водата беше до глезените ми (вътре в купето имам предвид), Исузуто се опита да ме дръпне няколко пъти, но нямаше никакъв шанс, защото си изкопах коловоз, от тук на татък, почна търсенето на трактор, но всички трактористи в 4 часа на обяд вече бяха видимо нетрезви ( не желая да обидя хората с тази професия, ама от 4 ма трактористи 1 не контактен, 1 мъртво пиян и двама порядъчно пийнали ). Викнах един приятел с дефендър и двамата исузуто се пробваха да ме изтеглят, но вече на преден ход, в началото изглеждаше доста обещаващо, използвахме дефендъра, като котва и лебедкат на исузуто ме дръпна през повечето от канала, но брега се оказа твърде стръмен и лебедката се откачи захващането на въжето към барабана, пробвахме със сдвоено дърпане, но наклона беше изключително стръмен. Към 8 часа вечерта се отказахме и с подвита опашка се завърнах вкъщи и оставих джипчето да нощува в канала, още вечерта доста голяма част от багажника се понапълни с вода.
            Ето снимки от следващият ден : Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0623.jpg
Прегледи:2
Размер:67.2 КБ
ID:5329728Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0618.jpg
Прегледи:1
Размер:138.4 КБ
ID:5329729Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0620.jpg
Прегледи:2
Размер:123.5 КБ
ID:5329730Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0621.jpg
Прегледи:2
Размер:136.7 КБ
ID:5329731Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0624.jpg
Прегледи:1
Размер:96.0 КБ
ID:5329732Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0625.jpg
Прегледи:2
Размер:98.4 КБ
ID:5329733Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0626.jpg
Прегледи:2
Размер:81.5 КБ
ID:5329734Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0627.jpg
Прегледи:1
Размер:113.2 КБ
ID:5329735Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0628.jpg
Прегледи:2
Размер:122.4 КБ
ID:5329736Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0630.jpg
Прегледи:1
Размер:120.3 КБ
ID:5329737Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0631.jpg
Прегледи:1
Размер:81.0 КБ
ID:5329738Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0632.jpg
Прегледи:1
Размер:53.0 КБ
ID:5329739

            За да извадим джипа изкопахме доста от дигата, след това багера повдигна предницата над стръмния ръб и вече извади моето бебче.
            На последната снимка се вижда, какво правят багерите като затънат, пускат си кофата и се прибутват с нея.

            За 20 км изминати след изваждането до автомивката ( където ще е цял ден ), не констатирах никакви проблем с колата. Щетите ми са :
            -мокър интериор ( но предимно багажника ) и оставих на автомивката да го изперат и подсушат от вътре, пробвах всички токове и светлини и те са ОК.
            -финансови загуби в умерен размер, дори малки за в съпоставка с колосалната ми глупост
            -психологически в значителни мащаби, защото съм от сравнително скоро в офф роуда ( който следи темата може да види точно от кога) и просто такава простотия не ми се беше случвала и доста се притесних дали ще успея да намеря хора и техника да ми помогнат да изкарам джипа си.
            - пуловер,анцуг и обувки, който просто изхвърлих на боклука.

            Еми това е емоцията беше много голяма, не особено приятно, но със сигурност много образователна.

            Е това е от мен за сега

            Коментар


            • #81
              От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

              Ахаха! Браво, вече можеш да се наречеш истински офродаджия! Важното е, че краят е щастлив! Другия път - умната - не се подавай толкова на адреналина.
              "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

              Коментар


              • #82
                От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                А така, бравос - така се трупа опит.
                А сега ще цитирам себе си от една друга тема( за гуми за Дефедер):

                "Това скокче не е скокче. Абсолютно подкрепям Таргата. Няма гуми които при този наклон и кал да те изкарат догоре без засилка, ако няма отдолу накое камъче или корен да помага. Гравитацията е интересно нещо, само пречи. А илюзията, когато си купиш и пробваш нови по агресивни гуми, че можеш да минеш отвсякъде, много бързо минава и дано не е след като направиш беля.
                А иначе във форумски карачески стил - кой бе, аз ли не мога да го мина. Ти шъ ми кайш. Аз с моя джип минавам отвсякъде и ги прескачам всички. , "

                Коментар


                • #83
                  От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                  Аз бих ти препоръчал след няколко месеца (след натрупан опит с тези гуми) да го посетиш пак същото място.
                  Гумите са перфектни за кал, обаче трябва да им свикне човек - нямат нищо общо с предишните.
                  Мисля, че тогава ще излезеш!
                  Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                  Коментар


                  • #84
                    От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                    Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                    Аз бих ти препоръчал след няколко месеца (след натрупан опит с тези гуми) да го посетиш пак същото място.
                    Гумите са перфектни за кал, обаче трябва да им свикне човек - нямат нищо общо с предишните.
                    Мисля, че тогава ще излезеш!
                    Не мисля,че може да се излезе от това място с каквито и да са гуми.Това си е чисто и просто едно дере с кал до фаровете,вижте и тръстиките които са израсли.Колкото до гумите,не се заигравай с газта на пясък,окопаваш се веднага!

                    Коментар


                    • #85
                      От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                      Честито кръщение и от мен!И моята първа тежка разходка завърши почти така-първо изкривена кормилна щанга със гуми гледащи всяка на своята страна,след поправката в гората-хоп в един гьол-почти като твоя,ама не толкова дълбок,после блъскане на 2 дървета едно напред и едно назад,смачкан покрив,калник и потрошени разни фарчета,строшено предно стъкло.Всичко около 500лв.Ех спомени,ама до сега акъла не ми е дошъл и от тогава все по-големи глупости творя.Дори самоцитата на колегата Tedo56 е по повод на една от поредните ми творби.Успех и много късмет в творческия ти път!
                      2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                      Коментар


                      • #86
                        От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                        Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                        Не мисля,че може да се излезе от това място с каквито и да са гуми.Това си е чисто и просто едно дере с кал до фаровете,вижте и тръстиките които са израсли.Колкото до гумите,не се заигравай с газта на пясък,окопаваш се веднага!
                        Аз газ не съм споменавал Ще видиш - гумите са чуденка, само да им свикнеш
                        Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                        Коментар


                        • #87
                          От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                          Здрасти, джипа е функционален отново, но има допълнения в списъка с щетите, а именно
                          - 90 литра нафта - източени ( отиват за отопление)
                          - промиване на цялата горивна система - помпа, дюзи, тръбопроводи, смяна на филтрите(между другото сега сякаш работи дори още по добре)
                          -смяна на масло в 2 та диференциала и скоростната кутия ( раздатката беше ОК )
                          - 6 часа на авто мивка за изпиране на целия интериор и подсушаване ( и отново си припомних, че се налага да го изкърпя скоро)
                          - присадка за защита на компонентните от горивната система от вода в горивото ( немска ) + 2 тактово масло (1л. за 90 литра гориво)

                          Горе упоменатите проблеми, вместо да ме ядосат, всъщност ме мотивираха и част от бъдещата подготовка на колата ще е изваждането на цялата ел. инсталация в кутия над главата на пасажерите, подмяна на уплътненията на фаровете и стоповете, извеждане на отдушниците на диференциалите и резервоара на по високо равнище.

                          Е това е за сега сега ще се кротна малко около празниците, защото последният офф роуд ми беше доста скъпичък.
                          Пожелавам ви весели празници и да не правите, чак такива глупости с любимите си джипки

                          Коментар


                          • #88
                            От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                            Здравейте колеги, който следи темата може би е забелязал, че след последната лудория нямам постове, за съжаление това е защото съм здраво в бокса, горивната ми помпа е развалена, за дюзите не съм сигурен. Причината естествено е вода в горивото от поседната разходка, утре механиците от сервиза където я оставих ще носят помпата с дюзите в дизелхаус в Бургас кв. Лозово и от там ще кажат колко ще струва ремонта. Интересно ми е да чуя дали някои от вас е правил ремонт на горивна помпа и дюзи от Англия намерих в един сайт 2 ра ръка с 30 дена гаранция 4 дюзи и помпа за 260 паунда ( без доставка ). Еми това е за сега, доста се псувам на акъла си, но пък всяко зло за добро поне сега след основния ремонт ще знам, че и горивната ми система е 6 точки.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                              Здрасти, не съм писал от много време, но това не означава, че съм бездействал.
                              Горивна система - изцяло сменена и това в комбинация с основния ремонт съживи двигателя и колата се движи осезаемо по добре, явно старата помпа си е била на изпроводяк.
                              Целия джип е изкърпен (още не е боядисан вътре, но за това чакам да направя ролкейджа първо), промених булбара и вече ъгъла на атака е много по остър, купих нова лебедка от Явор 12000либри и още много, много малки нещица и планове, но ще оставя снимките да говорят за досегашният напредък и дай боже ще се видим във Варна на Трофито.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0690.jpg
Прегледи:1
Размер:116.7 КБ
ID:5375383Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0691.jpg
Прегледи:1
Размер:118.5 КБ
ID:5375384Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0692.jpg
Прегледи:1
Размер:128.5 КБ
ID:5375385Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0699.jpg
Прегледи:1
Размер:139.1 КБ
ID:5375386Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0700.jpg
Прегледи:1
Размер:139.0 КБ
ID:5375387Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0701.jpg
Прегледи:1
Размер:116.5 КБ
ID:5375388Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0702.jpg
Прегледи:1
Размер:174.2 КБ
ID:5375389Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0703.jpg
Прегледи:1
Размер:148.6 КБ
ID:5375390Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0704.jpg
Прегледи:1
Размер:135.1 КБ
ID:5375391Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0705.jpg
Прегледи:1
Размер:114.3 КБ
ID:5375392Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0706.jpg
Прегледи:1
Размер:128.7 КБ
ID:5375393Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0707.jpg
Прегледи:1
Размер:100.5 КБ
ID:5375394Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0715.jpg
Прегледи:1
Размер:129.9 КБ
ID:5375395Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0716.jpg
Прегледи:1
Размер:126.2 КБ
ID:5375396Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0719.jpg
Прегледи:1
Размер:111.8 КБ
ID:5375397Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0720.jpg
Прегледи:1
Размер:112.4 КБ
ID:5375398Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0721.jpg
Прегледи:1
Размер:158.6 КБ
ID:5375399Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0722.jpg
Прегледи:1
Размер:130.8 КБ
ID:5375400Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0723.jpg
Прегледи:1
Размер:123.1 КБ
ID:5375401Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0724.jpg
Прегледи:1
Размер:133.0 КБ
ID:5375402Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0725.jpg
Прегледи:1
Размер:124.6 КБ
ID:5375403Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0726.jpg
Прегледи:1
Размер:128.0 КБ
ID:5375404Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0727.jpg
Прегледи:1
Размер:165.9 КБ
ID:5375405Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0728.jpg
Прегледи:1
Размер:154.4 КБ
ID:5375406

                              Ролкеиджа се надявам да съм го завършил до утре, както се вижда е по скоро любителски и единствената му цел е да ме предпази при евентуална катастрофа или пеобръщане.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Обратно към калта - прераждането на едно Диско 1

                                Джипа за състезателен ли го подготвяш?Ако можеш обръщай снимките,гот ми е да ги гледам обаче ми се схвана вратът!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X