Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов собственик на Range Rover Р38А - 2,5 DSE с проблемите си

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Нов собственик на Range Rover Р38А - 2,5 DSE с проблемите си

    Да дойде ама колко ще го обръснат за рапатрак? може би колкото да се оправи колата, а дали е така само времето ще покаже
    Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

    Коментар


    • #62
      От: Нов собственик на Range Rover Р38А - 2,5 DSE с проблемите си

      Първоначално публикуван от dignatov Преглед на мнение
      Да дойде ама колко ще го обръснат за рапатрак? може би колкото да се оправи колата, а дали е така само времето ще покаже
      Е що пък с репатрак?Една платформа и за 100 и кусур лева е до София.Поне със сигурност ще разбере какви проблеми има джипката,а не да обикаля целия град и да го вземат за опитно свинче.

      Коментар


      • #63
        От: Нов собственик на Range Rover Р38А - 2,5 DSE с проблемите си

        Заден десен височинен датчик излезе. На маймуна ме направи 1 година. Сутрин го вдигам на ниво и изключвам ЕАС-а. Цял ден всичко е 6. Губи по 1-2 см, но наваксвам на другата сутрин.
        На колегата с репатрака - колегата Митко може да помогне в казуса.
        Аз днес съм с нова изненада. Паркирах в овча купел, до циганската махала, а там е пълно с аларми. Дотам бях. Няма мърдане. Запалих го с ЕКА. Не може да се синхронизира ключа.
        Най-големите екстри създават и най-големите проблеми....
        TLC 200 V8
        TLC LJ79
        Toyota Prius2

        Коментар


        • #64
          От: Нов собственик на Range Rover Р38А - 2,5 DSE с проблемите си

          След още година (може би) най-вероятно ще се окаже че виновника не е бил височинен датчик! Дано продължиш да ни държиш информирани!
          Алармите не пречат на джипа! Пречат по силните излъчватели работещи на определена честота!
          Как се опита да синхронизираш ключа и коя година беше джипката?

          Коментар


          • #65
            Първоначално публикуван от kalibbg Преглед на мнение
            Заден десен височинен датчик излезе. На маймуна ме направи 1 година. Сутрин го вдигам на ниво и изключвам ЕАС-а. Цял ден всичко е 6. Губи по 1-2 см, но наваксвам на другата сутрин.
            Здавейте, пише ви още един от отбора на Р38 2.5 DSE. Вече цяла седмица го наблюдавам и се убеждавам, че проблема на kalib(an)bg е очеваден. Проблема с танцуването е наличен само като е спрял, тогава сработва системата за нивелиране. Системата се опитва да работи с наличните работещи датчици но така и не успява, което е и причина за танците. Поради неработещия датчик системата просто не знае къде се намира и непрекъснато коригира.Когато тръгне всичко приключва. Само не ми е ясно, като се закачи колата за диагностикар дали този датчик е подавал информация изобщо и каква е била тя съпоставена с другите три???
            И накрая, Иво, що се праиш на Майстор, като те знам колко отбираш от компютри!

            p.s. Някой да има на PDF user manual-a за същия? Range Rover P38 2.5DSE 97-мa.
            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 03-11-11, 10:55.

            Коментар


            • #66
              От: Нов собственик на Range Rover Р38А - 2,5 DSE с проблемите си

              Първоначално публикуван от batlancelot Преглед на мнение
              ..........
              p.s. Някой да има на PDF user manual-a за същия? Range Rover P38 2.5DSE 97-мa.
              Имам, дай имейл!
              Land Rover Discovery:
              - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
              Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

              Коментар


              • #67
                От: Нов собственик на Range Rover Р38А - 2,5 DSE с проблемите си

                Първоначално публикуван от batlancelot Преглед на мнение
                Здавейте, пише ви още един от отбора на Р38 2.5 DSE. Вече цяла седмица го наблюдавам и се убеждавам, че проблема на kalib(an)bg е очеваден. Проблема с танцуването е наличен само като е спрял, тогава сработва системата за нивелиране. Системата се опитва да работи с наличните работещи датчици но така и не успява, което е и причина за танците. Поради неработещия датчик системата просто не знае къде се намира и непрекъснато коригира.Когато тръгне всичко приключва. Само не ми е ясно, като се закачи колата за диагностикар дали този датчик е подавал информация изобщо и каква е била тя съпоставена с другите три???
                И накрая, Иво, що се праиш на Майстор, като те знам колко отбираш от компютри!

                p.s. Някой да има на PDF user manual-a за същия? Range Rover P38 2.5DSE 97-мa.
                Не си разбрал добре как работи системата! Архив за височинните датчици няма и не е необходим никому!

                Коментар


                • #68
                  От: Нов собственик на Range Rover Р38А - 2,5 DSE с проблемите си

                  Първоначално публикуван от PETER PETRAKIEV Преглед на мнение
                  Имам, дай имейл!
                  Благодаря предварително. Мейла е: .......

                  Първоначално публикуван от mumbler Преглед на мнение
                  Не си разбрал добре как работи системата! Архив за височинните датчици няма и не е необходим никому!
                  Може да не съм разбрал, не претендирам. Само едно пояснение, не говоря за архив на датчиците а за текущи показания. За разлики в стойностите, непостоянни стойности променящи се за кратко време, водещи до гореописаните ефекти.
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 04-11-11, 19:59.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Нов собственик на Range Rover Р38А - 2,5 DSE с проблемите си

                    Като покарам още една година - вече ще дойде ред и да сменя нещо, но пак няма да стъпя в някой от трите титуловани сервиза. Факт е, че навъртях 35 000 км без да опирам до тях - ще навъртя и още 10 пъти толкоз. Да са живи и здрави ентусиастите, които карат рънаути...
                    TLC 200 V8
                    TLC LJ79
                    Toyota Prius2

                    Коментар


                    • #70
                      От: Нов собственик на Range Rover Р38А - 2,5 DSE с проблемите си

                      Първоначално публикуван от batlancelot Преглед на мнение
                      Здавейте, пише ви още един от отбора на Р38 2.5 DSE. Вече цяла седмица го наблюдавам и се убеждавам, че проблема на kalib(an)bg е очеваден. Проблема с танцуването е наличен само като е спрял, тогава сработва системата за нивелиране. Системата се опитва да работи с наличните работещи датчици но така и не успява, което е и причина за танците. Поради неработещия датчик системата просто не знае къде се намира и непрекъснато коригира.Когато тръгне всичко приключва. Само не ми е ясно, като се закачи колата за диагностикар дали този датчик е подавал информация изобщо и каква е била тя съпоставена с другите три???
                      И накрая, Иво, що се праиш на Майстор, като те знам колко отбираш от компютри!

                      p.s. Някой да има на PDF user manual-a за същия? Range Rover P38 2.5DSE 97-мa.
                      Баце, аз 1995 бях главен програмист на военния флот бе. Вдигах Р2Р връзка бургас-Варна по 2 жички
                      TLC 200 V8
                      TLC LJ79
                      Toyota Prius2

                      Коментар


                      • #71
                        От: Нов собственик на Range Rover Р38А - 2,5 DSE с проблемите си

                        Първоначално публикуван от batlancelot Преглед на мнение
                        Благодаря предварително. Мейла е: .........
                        Готово, виж пощата.
                        Land Rover Discovery:
                        - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                        Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                        Коментар


                        • #72
                          От: Нов собственик на Range Rover Р38А - 2,5 DSE с проблемите си

                          Не един а цели два сензора са ми тровили душицата.... Мисля да сменя 4-те поне да знам, че след година няма да ме тровят...
                          TLC 200 V8
                          TLC LJ79
                          Toyota Prius2

                          Коментар


                          • #73
                            От: Нов собственик на Range Rover Р38А - 2,5 DSE с проблемите си

                            Одисята надявам се е на път да приключи след като вчера реших да направя тотална инспекция на цялата въздушна част по логическа схема.
                            1. Изключих релето.
                            2. Надух възглавниците и бутилката с вентили.
                            3. Облякох неопрен и потънах под колата.
                            4. След около час пенене - нищо... Над задната греда обаче забелязах нещо уникално. Някой идиот беше снаждал шлаухите с маркуче от бензин и стежки - на задно дясно колело и на бутилката... Не се виждаше теч.
                            5. От Пневмотехника взех 2 метра 20барова тръбичка с муфи.
                            снощи по тъмно монтирах тръбата и тази сутрин гледам - колата не е мръднала.

                            Днес ще сменя и на бутилката булашика който са направили... предполагам и там има теч...

                            тази простотия на някой сервиз ми струва 2 нови задни възглавници при здрави стари, 1 смяна на компресор, Смяна на клапанен блок,
                            TLC 200 V8
                            TLC LJ79
                            Toyota Prius2

                            Коментар


                            • #74
                              От: Нов собственик на Range Rover Р38А - 2,5 DSE с проблемите си

                              Има голяма вероятност простотията да е извършена от бившия собственик, а не в сервиз! Това е типична повреда на тръбопровод който дълго е бил обдухван благодарение на изгоряла изпускателна тръба! Няма ли да е по добре да си възстановиш (смениш) тръбопровода

                              Коментар


                              • #75
                                От: Нов собственик на Range Rover Р38А - 2,5 DSE с проблемите си

                                Първоначално публикуван от mumbler Преглед на мнение
                                Има голяма вероятност простотията да е извършена от бившия собственик, а не в сервиз! Това е типична повреда на тръбопровод който дълго е бил обдухван благодарение на изгоряла изпускателна тръба! Няма ли да е по добре да си възстановиш (смениш) тръбопровода
                                Като цяло ще е по-добре, но е сложно като операция. 13 метра опъване и сучене, а старите нали са в шлауха. Поставих ремонтните муфи с 20 барова тръбичка с по-добри ТТД от оригиналната /запазва гъвкавост до -20/ . Утре ще видим как се държи.
                                TLC 200 V8
                                TLC LJ79
                                Toyota Prius2

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X