От: Не купувайте този Jeep
Номера на автомобила Vehicle Identification Number го има на много места но по -добре да не казвам колко и къде за да не давам повод на каналджиите да се заяждат. Така или иначе, те нямат техническа възможност да видят повече от два, този под стъклото и този под мокета на задната седалка които е част от скритата маркировка на колата. Информацията за местата на скритата маркировка по колата я има във VIN-а. Скрития номер под задната седалка може да е скрит под мокета в багажника. Не им знам точно системата за криене на номерата и има ли изобщо някаква зависимост - нали е тайна за по-голяма сигурност.
Четох официално писмо от Chrysler до Руското министерство на вътрешните работи в Jeepeциклопедия(някой ако се сеща къде е да даде линк) в което с думи много прости ги уведомяват че колите които произвеждат имат само един номер за идентификация и това е този под стъклото. Старата щкола в България обаче едно си знае, едно си бае. Щом се казва номер на рамата, значи трябва да е набит на рамата. За това гледат номерата скрити под мокета които са набити на рамата. Нищо че номера под стъклото е много по-труден за фалшификация и нищо че ако те праснат отзад номера в багажника се унищожава.
Първоначално публикуван от Nikolai Georgiev (turbo d)
Преглед на мнение
Четох официално писмо от Chrysler до Руското министерство на вътрешните работи в Jeepeциклопедия(някой ако се сеща къде е да даде линк) в което с думи много прости ги уведомяват че колите които произвеждат имат само един номер за идентификация и това е този под стъклото. Старата щкола в България обаче едно си знае, едно си бае. Щом се казва номер на рамата, значи трябва да е набит на рамата. За това гледат номерата скрити под мокета които са набити на рамата. Нищо че номера под стъклото е много по-труден за фалшификация и нищо че ако те праснат отзад номера в багажника се унищожава.
Коментар