Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

    Малко да освежиме темата-сага за апаратите, скоро подмених всички текстолитови буталца със метални, има ги в изобилие на Симеон, нови накладки, спирачните маркучи вече съм сменил с нови, пак промивка с нова течност, смазване на всички водачи със специална грес и т.н.

    В резултат нямам регистрирано прегряване с изпушване отзад, но следейки постоянно температурите на четирите колела с лазерен термометър, установявам че винаги задните ми апарати и дискове са по-топли от предните с едни 10-15 градуса, което не е нормално, и нямам логично обяснение.

    Единствено се сещам че съм сменил само последните два спирачни маркуча, които са до самите апарати, а преди тях има още едни спирачни маркучи при задния мост, и е възможно те да ми правят проблема, като не връщат течността в обратна посока, как мислите, дали е възможно ?
    TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

    Коментар


    • #77
      От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

      Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
      ... винаги задните ми апарати и дискове са по-топли от предните с едни 10-15 градуса, което не е нормално, и нямам логично обяснение.
      ...
      Как е регулиран механизмът на ръчната? Да не би накладките й да трият?
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #78
        От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

        Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
        Малко да освежиме темата-сага за апаратите, скоро подмених всички текстолитови буталца със метални, има ги в изобилие на Симеон, нови накладки, спирачните маркучи вече съм сменил с нови, пак промивка с нова течност, смазване на всички водачи със специална грес и т.н.

        В резултат нямам регистрирано прегряване с изпушване отзад, но следейки постоянно температурите на четирите колела с лазерен термометър, установявам че винаги задните ми апарати и дискове са по-топли от предните с едни 10-15 градуса, което не е нормално, и нямам логично обяснение.

        Единствено се сещам че съм сменил само последните два спирачни маркуча, които са до самите апарати, а преди тях има още едни спирачни маркучи при задния мост, и е възможно те да ми правят проблема, като не връщат течността в обратна посока, как мислите, дали е възможно ?
        Ако може и да цитираш температурите предни задни....
        Аз вече имах същия проблем и смених апаратите..........сега сменям и марката, боже опази!
        в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
        Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

        Коментар


        • #79
          От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

          Задните дискове са по-малки. Не разбирам от "термодинамика", но ми изглежда нормално "малка тенджера да се загрява по-бързо от голяма" при еднакво количество топлина. Нали затова на диодите, транзисторите, процесорите и т.н. им слагат радиатор - по-голямата площ поглъща повече топлина и отдава повече във въздуха като спомага да спадане на температурата.
          Задният мост е по-топъл от предния - натоварването е предимно там при разпределението на въртящия момент, може да предава топлина на колелата ?
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • #80
            От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            Задните дискове са по-малки. Не разбирам от "термодинамика", но ми изглежда нормално "малка тенджера да се загрява по-бързо от голяма" при еднакво количество топлина. Нали затова на диодите, транзисторите, процесорите и т.н. им слагат радиатор - по-голямата площ поглъща повече топлина и отдава повече във въздуха като спомага да спадане на температурата.
            Задният мост е по-топъл от предния - натоварването е предимно там при разпределението на въртящия момент, може да предава топлина на колелата ?
            Тази логика е неприложима...на практика задните почти не спират колата, а предните. Задните повече водят колата. Затова е и регулатора за усилието отзад, за да не блокират, ненатоварени.
            Нормално задните се сменят на двойно,дори тройно повече изминати километри. поради горната причина, те по-малко се износват. Причината да загряват е в самите апарати, маркучи, или ръчна!
            в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
            Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

            Коментар


            • #81
              От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

              Дааа, и аз така мисля колега, а точните стойности не съм записал, но по памет при около 30-32 градуса предните, отзад са към 40-43 градуса, с малка разлика от един два градуса между ляво и дясно, и това при най-спокойно каране без агресия.

              Апаратите са като часовници, нови метални буталца, нови водачи и гумички, специална грес, буквално се движат на ръка, там нямам никакви съмнения.

              Ръчната батко Чавдаре не съм я отварял никога, нали не я ползвам, но ще погледна какво се случва там, като гледам обаче как чисто новите маркови накладки TRW на задните дискове са понамаляли чувствително за нищо километри, си мисля че именно дисковете произвеждат топлината, и ръчната най-вероятно няма вина.

              Късите маркучи са ми нови, но дългия между купето и диференциала не съм сменил, май че точно той ще излезе виновен, днес звънях в Скорпион но го нямат, някой ако има идея къде да търся маркуч да казва, на Раковска до Козлудуй имало някакъв магазин в който продавали маркучи нашенско производство, ама малко ме е страх да карам с правени маркучи, иначе пак ще трябва да го поръчвам от Америката .
              Последно редактирано от TOYO; 17-11-14, 18:41.
              TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

              Коментар


              • #82
                От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                Направих си малък тест днес , тръгнах от вкъщи днес и с много голямо предвиждане без да исползвам спирачките никъде по кръстовища и колела минах точно 6.200 км. и ги исползвах само пред вкъщи за да спра , слезнах затворих очите и барнах диска през джантата , леден като лед ( и четирте ).
                Пак тест същото растояние , самоче този път по начина както си карам с спирачки както си му е реда , даже нарочно малко повече ги исползвах , спирам пред нас , пак затварям очите и пипам диска , много малко топал ( и четирите ) оприличавам топлината 25-30 градуса сравнявам го с това че като барна стаклото на аквариума е същата топлина а там е 26-27градуса .

                Коментар


                • #83
                  От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                  На мен ми затягаше едно от задните колела, но се оправи от самосебе си. Беше много за кратко.

                  П.С. Не е тук мястото, но ако не спомена, ще си останат винаги мои. Имам чисто нови накладки за WJ на TRW, които не ми трябват и ги давам много изгодно. Който се интересува на лични.
                  R 727cc BB KIT
                  ZJ V8
                  WK2 V6

                  Коментар


                  • #84
                    От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                    Много интересно, продължавам наблюденията, оказва се че проблема се появява и изчезва.

                    При няколко поредни замервания, всичко е ОК, задните са 10-тина градуса под предните.

                    Излиза че си го прави когато си реши, днес един монтьор ме засили, че може да заяжда задния кръг на ABS-а, но ми се струва несериозно, нека дядо Владо каже ако е имал такъв случай досега ?
                    TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                    Коментар


                    • #85
                      От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                      След дълги наблюдения и измерване, резултатите са следните, най-често всичко е ОК, предните са по-топли от задните. И в понякога, при нормално каране, предно ляво 25 градуса, предно дясно 48 градуса, задните са по 38 градуса, иначе колата се държи прекрасно на пътя, и спира отлично ?

                      Откъде идва тази разлика, дали наистина ABS-а не създава проблема, ако в него заяждат буталцата, според мен няма логика да са маркучи ?
                      TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X