От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...
Малко да освежиме темата-сага за апаратите, скоро подмених всички текстолитови буталца със метални, има ги в изобилие на Симеон, нови накладки, спирачните маркучи вече съм сменил с нови, пак промивка с нова течност, смазване на всички водачи със специална грес и т.н.
В резултат нямам регистрирано прегряване с изпушване отзад, но следейки постоянно температурите на четирите колела с лазерен термометър, установявам че винаги задните ми апарати и дискове са по-топли от предните с едни 10-15 градуса, което не е нормално, и нямам логично обяснение.
Единствено се сещам че съм сменил само последните два спирачни маркуча, които са до самите апарати, а преди тях има още едни спирачни маркучи при задния мост, и е възможно те да ми правят проблема, като не връщат течността в обратна посока, как мислите, дали е възможно ?
Малко да освежиме темата-сага за апаратите, скоро подмених всички текстолитови буталца със метални, има ги в изобилие на Симеон, нови накладки, спирачните маркучи вече съм сменил с нови, пак промивка с нова течност, смазване на всички водачи със специална грес и т.н.
В резултат нямам регистрирано прегряване с изпушване отзад, но следейки постоянно температурите на четирите колела с лазерен термометър, установявам че винаги задните ми апарати и дискове са по-топли от предните с едни 10-15 градуса, което не е нормално, и нямам логично обяснение.
Единствено се сещам че съм сменил само последните два спирачни маркуча, които са до самите апарати, а преди тях има още едни спирачни маркучи при задния мост, и е възможно те да ми правят проблема, като не връщат течността в обратна посока, как мислите, дали е възможно ?

Коментар