Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

    Такааа.......съботно-неделната профилактика мина добре.Оказа се че в другия заден апарат също беше започнала да се образува ръжда на входа на цилинъра.Но беше много по-добре.А предните си бяха даже перфектни.Незнам кога са сменяни предните апарати но си бяха добре смазани и водачите а и вътре в маншончетата си имаше смазка някаква.Имах проблем само с единия от болтовете който държи "стойката" (незнам как се казва това за което се хваща апарата).Доста се борих с него.Заради празниците,предните накладки не дойдоха навреме и само те останаха за смяна.Смених спирачната течност с DOT5.1 и незнам дали от това или от новите дискове и нови накладки(отзад само) но има доста голяма разлика от преди.Със снимките пак не съм се справил много добре за което се извинявам.Ето няколко...


    Това бяха материалите които ми помагаха.....незнам как се казва това на български.....може би "киче" или....?Някой който знае да каже.














    Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
    0877стоидевет215–Радослав

    Коментар


    • #47
      До: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

      Едното е шкурка,а другото т.нар. "скочбрайт" (запазена марка на 3М),или влакнест абразив .
      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

      Коментар


      • #48
        До: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

        Браво! Добре си се справил!
        Накладките на ръчната ще ги сменяш ли?
        Ако си разглобявал - снимай за информация.
        ________________________________________________________________________________________
        Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
        HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

        Коментар


        • #49
          До: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

          Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
          Браво! Добре си се справил!
          Накладките на ръчната ще ги сменяш ли?
          Ако си разглобявал - снимай за информация.
          Ами смених ги но за съжаление нямам снимки.Ама то там вътре няма нищо специално.....като на всяка жигулка.Поръчах направо цял комплект-дискове,накладки и челюсти за ръчната.Всичко си дойде с скобички,пружинки.....абе всичко каквото си трябва.Ще видим колко ще карат.Само ме притеснява малко че след всичкото смазване със специални смазки и мазила,пак си го има едно гадно скърцане като потеглям.Сега е по малко от преди ама си го има.....а мен такива неща много ме дразнят.Ако някой има идея да казва как да го излекувам.
          Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
          0877стоидевет215–Радослав

          Коментар


          • #50
            До: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

            Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
            Едното е шкурка,а другото т.нар. "скочбрайт" (запазена марка на 3М),или влакнест абразив .
            Шкурката е ясна......другото не знаех как се казва на български.Scotch brite е на английски.
            Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
            0877стоидевет215–Радослав

            Коментар


            • #51
              До: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

              Първоначално публикуван от Radosl81 Преглед на мнение
              Шкурката е ясна......другото не знаех как се казва на български.Scotch brite е на английски.
              Е,на български същото ,като ксерокс,джиип и т.н. вика ме му скочбрайт,пък го произвеждат разни фирми.
              Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

              Коментар


              • #52
                От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                Скоро четох тази тема, и преди да стигна до профилактично почистване и смазване, вчера задно дясно колело започна да затяга, карах по магистралата със 110-120 км. и усетих загуба на мощност, мотора бучи и едва ускорява все едно тегля влак отзад.

                Разбира се спрях и ме лъхна онази миризма на запечено феродо, диска беше жестоко напечен и ме изгори, почаках малко да поизстине и подкарах лекичко, след няколко километра пак спрях да видя какво става и всичко си беше ОК, дисковете бяха студени и нямаше никаква следа от проблема.


                Днес свалих апарата да го разгледам, установих че всичко е ОК, цилиндърчето се върна съвсем леко, нямаше никаква съпротива, водачите се движат идеално, явно са смазвани скоро, външните гумички са ОК, поръчах си веднага нови накладки че старите са наполовина износени, специална грес за апарати на Бош, както и спирачна течност на Бош, преди няколко месеца сменях цялата течност профилактично с такава на Бош, утре ще разглобя апаратите основно и ще направя пълно почистване и смазване на четирите апарата.


                Притесненията ми са дали няма някой проблемен маркуч, или нещо проблемно горната помпа и АBS-а, защото ми е странно как така отлично движещи се водачи на апарата, и леко движещо се буталце ще задържа толкова здраво на моменти, няма логика, дали да продухвам със сгъстен въздух маркучите, дайте идеи как да действам.
                TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                Коментар


                • #53
                  От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                  Можеш да разбереш дали е маркуч, ако в запекло състояние леко отвиеш пробката за обевъздушаване. Ако отпусне е маркуч, ако не - буталцето.
                  Имай предвид, че щом се е случило веднъж, ще има повторение и е добре да го оправиш преди по-дълъг път.
                  Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
                  Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

                  0885372997 - Дани

                  Коментар


                  • #54
                    От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                    И продухване, и промивка със спирачна течност са неща все полезни. Нямаш си представа какво можеш да откриеш в кухината зад, иначе добре движещо се спирачно буталце. При износване на накладките и излизане на същото по-навън, зад него се събират разни утайки от течността и от работата на системата и там се отлагат. После, като го прибереш навътре и го "насадиш" на цялата тая гадост, започваш да се чудиш защо един път се движи, а следващия най неочаквано е блокирало и целия апарат, заедно с новите накладки са се опекли. За да е запушен маркуч, трябва да е доста стар и да е започнал да се разлага отвътре.
                    Поздрави!
                    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                    First impression is not always true. Get inspired.
                    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                    Reading is sooo boring, unlike writing!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                      Има си манометри за измерване налягането в спирачната система за профилактика на дадено колело винаги сменям и маркуча особено ако ми е задържало и т.н :
                      дори и да не е олюспяло от вътре тази гняз кадето я намирате зад спирачното бутало е и в маркуча лоша проводимост на спирачна течност (понижено налягане )пък и за някакви мижави левчета не ми се виси по пътя
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #56
                        От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                        Благодаря на всички, наистина имаше утайка зад двете задни цилиндърчета, точно както на снимките по-горе, по водачите също имаше мръсотия, абсолютно сигурно е че апаратите не са обслужвани досега в Италия, почистих всичко и гресирах обилно, нови задни накладки TRW ( 150 лева, продадоха ми ги за най-високо качество ) , обилно промиване с нова течност и обезвъздушаване.

                        Греста на Бош се казва SUPERFIT номер по Бош 5 700 015 025 , специална за спирачни апарати, не поврежда гумичките и маншончетата, нямам идея колко струва защото ми я подариха, тубичката е 100 мл. и е напълно достатъчна за четирите апарата.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ГРЕС.jpg
Прегледи:1
Размер:99.7 КБ
ID:5452190
                        TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                        Коментар


                        • #57
                          От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                          Усещам сериозна разлика, сега колата върви значително по-добре, проверявам постоянно четирите апарата с инфрачервен термометър, и засега всичко е наред, нямам неприятното греене и миризма на феродо, предполагам че и разхода ще влезе в норми, досега определено имах завишен разход на гориво с няколко литра и се чудех откъде идва, мисля да направя такава профилактика на спирачните апарати и на другите си коли.
                          TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                          Коментар


                          • #58
                            От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                            Такааа, вече изминах почти 6000 км, и вчера реших да пипна дисковете, ей така за всеки случай, имам си инерция и не ми губи мощност, разхода ми е отличен, задните почти пареха, а предните бяха леко топли, това при много спокойно каране, явно почистването беше недостатъчно, проблема си е още там. Дилемата ми е дали да купя два нови задни апарата с нови маркучи от US, или само нови буталца, гумички и маркучи пак US, изнервят ме подобни проблемчета и искам окончателно решение, немога постоянно да разглабям задни апарати, много е досадно ?
                            TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                            Коментар


                            • #59
                              От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                              Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                              ... задните почти пареха ...
                              Задните може да парят и поради зле регулирана ръчна спирачка.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                                Ръчната не съм я пипал или регулирал никога, вече една година я карам тази кола, иначе си хваща отлично, но изобщо не я ползвам, нямам индикации за проблеми с нея, жилата не са нетегнати като ги пипам от канал, но знае ли човек, там не съм разглобявал никога. Утре ще проевря ръчната, и ако пак имам дори минимално греене, мисля да поръчвам нови апарати и маркучи.
                                Последно редактирано от TOYO; 23-06-13, 18:57.
                                TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X