Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

    Дали не е възможно от време на време да задържа буталото в главния спирачен цилиндър, което нагнетява течност към задния кръг.
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #62
      От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

      Прав е Чавдар. Жилата може да са отпуснати но накладките да са натегнати в барабана. Моите от неупотреба бяха ръждясали, като след разглобяване и почистване, после ги настроих така, че ръчната да не е много ефективна, но пък съм сигурен че няма триене при движение. Може да се регулират и без разглобяване на апаратите, но регулиращите винтове са от вътрешната страна...има отвори в предпазната ламарина на дисковете!

      П.П. - След като разглобих, шкурих, почиствах и сглобих наново - оставих хлабина между накладките и барабана. Сега от време на време спускам някой наклон на ръчна спирачка, профилактично и вече нямам никакво загряване в тези апарати. Направи ми впечатление, че си написал - "не съм разглобявал и не съм ползвал ръчната"!
      Последно редактирано от Savador; 23-06-13, 18:32.
      Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
      O8867З7I78

      Коментар


      • #63
        От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

        Ами с автоматик не ми налага да пипам ръчна, иначе си ми работи перфектно, а разглобяване наистина не съм правил, ще ги разглобя да погледна. Прави ми впечатление че имам лек теч на масло от заден ляв семеринг на диференциала, който е доста стар и има засъхнало масло, точно задно ляво ми грееше преди няколко месеца, и вероятно затова е повреден и семеринга, значи проблема е доста отдавна. Четох в руския сайт че тези гетинаксови буталца се изкривяват с времето, стават на елипса и заклинват, руснаците ги минават с едра шкурка номер 60, после с по-фина докато стане идеален кръг, и така си решават проблемите, ето за това става дума http://www.4wd.ru/forum/index.php?showtopic=23095, Руснака е забелязал че буталото неможа да потъне докрай в цилиндъра при свалена гумичка, и си заклинва съвсем видимо, дори новите буталца след 6 месеца са станали същите, за мен решението е само едно, да си купя 4 броя нови апарати с метални буталца, и нови спирачни маркучи от Рокауто и никога повече да не се занимавам с подобни неща, според мен това е слабо място на нашите коли и затова трябва кардинално решение, харесвам си джипката и явно ще си я карам още няколко години, искам трайно решение.
        Последно редактирано от TOYO; 23-06-13, 21:31.
        TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

        Коментар


        • #64
          От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

          Поръчах двата задни апарата с най-високото възможно качество на RAIBESTOR от Рокауто, заедно с двата маркуча, и два семеринга за диференциала, излизат ми само 380 лева до вкъщи, това е първата стъпка. Втората стъпка ще бъде два предни апарата RAIBESTOR тип Акебоно, с нови керамични дискове, кералични накладки и нови маркучи, пък после нека пак да ми задържа.
          TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

          Коментар


          • #65
            От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

            Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
            Поръчах двата задни апарата с най-високото възможно качество на RAIBESTOR от Рокауто, заедно с двата маркуча, и два семеринга за диференциала, излизат ми само 380 лева до вкъщи, това е първата стъпка. Втората стъпка ще бъде два предни апарата RAIBESTOR тип Акебоно, с нови керамични дискове, кералични накладки и нови маркучи, пък после нека пак да ми задържа.
            Убеден ли си че керамиката е най-доброто решение! Аз съм скептичен, освен това шумът е доста неприятен.
            в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
            Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

            Коментар


            • #66
              От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

              Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
              ....нови керамични дискове...

              ???
              Най ме е страх от хора без мечти...

              Коментар


              • #67
                От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                Не, не съм убеден Маринко, обмислям още дали са ми нужни керамични спирачки, може и да се откажа, не съм имал допир с такива спирачки, вчера се запознах с Румен Дунев, не се сетих да го питам за керамиката, предложих му да газифицираме неговата бегачка с 800 коня, но каза че е забранено за състезания, засега кара на газ само тренировъчната кола Субару Импреза турбо, с най обикновен Фобос, скоро ще потърся неговото мнение за спирачките на Гранда, но за нови предни апарати с нови надупчени дискове съм много навит. Искам слабите места на WJ-я да бъдат подсилени максимално, джипката ми е отлична и го заслужава, планирах да се качвам на значително по-скъпа кола, но засега ще изчакам, мисля че точно сега не е много разумно да се инвестират сериозни суми в коли, така че имам бюджет да я поглезя моята играчка с някой "корекомски" части от US, ще се повозя щастливо още някоя година с нея . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:50% 2.jpg
Прегледи:1
Размер:144.4 КБ
ID:5497957Натиснете снимката за да я уголемите

Име:50%.jpg
Прегледи:1
Размер:168.9 КБ
ID:5497958Натиснете снимката за да я уголемите

Име:50% 4.jpg
Прегледи:1
Размер:117.0 КБ
ID:5497959Натиснете снимката за да я уголемите

Име:50 %  5.jpg
Прегледи:1
Размер:119.5 КБ
ID:5497960
                Последно редактирано от TOYO; 01-07-13, 06:58.
                TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                Коментар


                • #68
                  От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                  Сигурен ли си че бутало ти задържа (много амамного рядко се случва) по вероятно е маркуч (с течение на годините с напукват и вътрешнои се само запушват) или водачите на апаратите ако имаш скъсани маншони......направо си готов . но трябва да се убедиш на 100% от кое е.

                  П.П. За керамични накладки бях чувал ама за керамични дискове .

                  Коментар


                  • #69
                    От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                    Първоначално публикуван от roro_5 Преглед на мнение
                    Сигурен ли си че бутало ти задържа (много амамного рядко се случва) по вероятно е маркуч (с течение на годините с напукват и вътрешнои се само запушват) или водачите на апаратите ако имаш скъсани маншони......направо си готов . но трябва да се убедиш на 100% от кое е.

                    П.П. За керамични накладки бях чувал ама за керамични дискове .
                    Всъщност дисковете не са керамични, а метални но специални за керамични накладки, в Рокауто за всеки диск си пише за какви накладки да се ползва. Моите апарати са като чисто нови, водачите, буталцата, цилиндрите, всичко ми е ОК, разглобих предни и задни, смазах със специална грес, всичко се движи като ново без да задържа, и след няколко месеца пак ми задържат леко задните, затова сменям всичко, маркучи, апарати, пак нова течност, и се надявам да е за последно.
                    TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                    Коментар


                    • #70
                      От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                      щом всичко ти е като чисто ново и задържат остават само маркучите .Аз лично промазвам водачите и буталцата само със свинска мас , изпитано .Успех колега и пишиот какво е било .

                      Коментар


                      • #71
                        От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                        Помагайте, направо ще полудея, "новите" апарати пристигнаха, с доставката ми струват към 650 лева, и днес се оказа че са рециклирани а не чисто нови, единия има ръжда......, а тази марка RAIBESTOS е пълно дърво, за 260 $ ми изпратиха стари апарати с нови буталца и уплътнители...., един пълен комплект за рециклиране струва смешни пари, аз можех лесно да си ги рециклирам ако съм искал, какъв беше смисъла да плащам толкова пари ??? Най-тъпото е че след като ги монтирах заедно с нови маркучи, температурата на задните дискове се повиши, сега при нормално каране, задните и предните дискове имат еднаква температура ??? Досега предните дискове бяха с около 15 градуса над температурата на задните, измервам съвсем точно ги с инфрачервен термометър,колеги казвайте какво да правя ???
                        TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                        Коментар


                        • #72
                          От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                          Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                          ... днес се оказа че са рециклирани а не чисто нови, единия има ръжда......, а тази марка RAIBESTOS е пълно дърво, за 260 $ ми изпратиха стари апарати с нови буталца и уплътнители....
                          Повечето, които се предлагат от различни фирми, са рециклирани и си го пише в каталога на Рокауто - "Remanufactured" или "Reman". Нови - само по официалните канали.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                            ОК Чавдаре, не съм разбрал какво поръчвам, но защо рециклираните апарати не работят добре, вдигнаха температурата значително по-нагоре спрямо старите, които само бях почистил и смазал, много е смешно да платиш над 700 лева за апарати и труд, и да получиш още по-голям проблем ? Утре ще карам да видя какво ще стане, предполагам ще греят като котлони, и вероятно ще ги свалям ментетата, срамота !!!
                            TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                            Коментар


                            • #74
                              От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                              Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                              ... защо рециклираните апарати не работят добре, вдигнаха температурата значително по-нагоре спрямо старите ...
                              Единственото, за което се сещам, е да не са оправени като хората и да задържат. А иначе, на Рокауто може да се направи и рекламация. Лошото е само, че спирачните апарати са тежки и обратното им изпращане ще е по-скъпо. Правил съм рекламация за ключалка на вратата на багажника на Дорман, която сдаде багажа за 2-3 месеца. Пратиха нова без да дочакат да получат старата, само като им пратих номер на пратката.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #75
                                От: Спирачен цилиндър на WJ....помагайте че останах без кола...

                                Ще пия една студена вода, това е ясно, но се надявам поне никой да не прави моята грешка, затова споделям опита, не се лъжете като мен. Все пак е странно, защо тази марка RAIBESTOS има цени от 42$ , 89$, и 114$ за един брой рециклиран апарат, и защо след като аз съм избрал възможно най-скъпия вариант, професионално рециклирани апарати...., те задържат, какво се случва с тези които са избрали по-евтиния апарат от 42 $, сигурно няма да могат въобще да потеглят с него ???
                                Последно редактирано от TOYO; 24-10-13, 21:35.
                                TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X