Първоначално публикуван от s_s1
Преглед на мнение
По същество за БатДжорджо:
Да, точно това е мястото което трябва да се затапи при изпускателния колектор.
За отвора на EGR-a:
EGR-a е клапан, който отваря или затваря зоната на изпусканите газове и зоната на входящия след турбото въздух. При отваряне на EGR (разтоварване на турбото или частично изпускане) обработения входящ въздушен поток преминава свободно към изпускателната система като се смесва с изгорелите газове преди катализатора (и дори преди турбото) и по този начин осигурява кислород за доизгаряне на отработените газове в катализатора. Понеже с модването на гарнитурата се затваря този път на излишния пресен въздух то е необходимо да се направи отвор в зоната на връзката с изпускателните колектори. Има един алумиев ръкав който преминава зад главата и свързва ЕГР-а с обема свързан с посочения от теб отвор при изпускателните колектори. Където и да е в този обем може да се направи отвора. Удобно място е в близост до ЕГР.
Чета си обяснението и виждам, че не звучи много добре. Ако утре ми остане време ще снимам къде е моя отвор.
За тръбичките:
Не съм ги нагрявал с горелка. Отвиват се безпроблемно. (за разлика от демонтажа на самите дюзи

Коментар