Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Jeep Wrangler JK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Моят проект Jeep Wrangler JK

    Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
    ECU-то е достатъчно добре позиционирано и защитено. Уплътнителите на конектора му са в прекрасно състояние, но ти вероятно визираш някой друг модул. Кой?...
    Де да беше само ECU-то! Помпата, акумулатора и дюзите са електро-управляеми. За да ги управлява компютъра получава сигнал от 10-тина сензора разположени в най различни точки.
    За съжаление моя опит с комън-рейл и преминаване през вода е с лек автомобил, през вече далечната 2003 г. Бях загубил някаква пластмасова кора под мотора и при дъжд някой от въпросните сензори се мокреше. В резултат автомобила влизаше в авариен режим.
    Дано при джип цялата система е надеждно защитена!

    Коментар


    • До: Моят проект Jeep Wrangler JK

      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
      ... Изхождам по спомен, че налягането на водния стълб е 1 бар на всеки 3 метра,..
      Налягането на 10 метра воден стълб е 1 бар.
      Land Rover Defender 110SW 300tdi

      Коментар


      • До: Моят проект Jeep Wrangler JK

        Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
        ...си поиграхме със софтуера ...
        А намерихте ли начин да махнете така омразния EGR без махането му да повлияе на електрониката.
        Най ме е страх от хора без мечти...

        Коментар


        • До: Моят проект Jeep Wrangler JK

          Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
          Налягането на 10 метра воден стълб е 1 бар.
          Хммм... Проверих и наистина е точно толкова, ама така е като вярвам на парнаджии. Сигурно ми е говорил за "тежка вода" Значи това опасение отпада на 100%.

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          Де да беше само ECU-то! Помпата, акумулатора и дюзите са електро-управляеми. За да ги управлява компютъра получава сигнал от 10-тина сензора разположени в най различни точки.
          За съжаление моя опит с комън-рейл и преминаване през вода е с лек автомобил, през вече далечната 2003 г. Бях загубил някаква пластмасова кора под мотора и при дъжд някой от въпросните сензори се мокреше. В резултат автомобила влизаше в авариен режим.
          Дано при джип цялата система е надеждно защитена!
          Разбира се че са електро-управляеми, но все пак са силови устройства работещи с големи токове и предизвиканите от електролитните утечки не им влияат по никакъв начин, освен при корозия на контактите им. Принципно такъв проблем се решава лесно с редовно импрегниране на конекторите им с технически вазелин или друг водоотблъскващ и херметизиращ материал. Новите поколения автоелектроника са LV, работещи с нискоомни датчици и изпълнителни устройства точно за да бъде намален ефекта от електролитните утечки. Защитата на електрическите вериги в автоинсталациите е предвидена за агресивни водни разтвори. Примерно посипана с луга мокра пътна настилка. Газенето в сладка, макар и дълбока вода е с много по малко влияние отколкото нормалната експлоатация по мокър софиски "добре почистен от снега" път. Всъщност въпреки тези аргументи и във връзка с този твой пост ще взема да проверя всички конектори дали не са изсъхнали и ще ги натъпча с техн. вазелин. Тази работа вече я свърших за спийд сензорите, чийто конектори разкачах преди броени дни заради неуспешния опит да сменя карантийте на мостовете. И въобще за всеки е добре да си проверява конекторите от време на време.

          Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
          А намерихте ли начин да махнете така омразния EGR без махането му да повлияе на електрониката.
          Въобще не сме стигали до там. Доста по сериозни ограничения не успяхме да елиминираме тогава, заради пълната липса на информация за моята софт. версия.


          edit/
          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          ... Дори и да избягваш да влизаш в по-дълбока вода никой не е гарантиран от изненади. Както караш във вода до глезените, така в следващия момент можеш да я видиш да се плиска на предното стъкло като колегата ceco_lj ...
          Линка в края на цитата го бях пропуснал. По повод прочетеното там ми хрумна почти безумна идейка и тя е да взема да монтирам сондата на стария ми фишфайндер в предната броня Фишфайндера е модел 2008, но не е от евтините и рисува доста точно дъното при ъгъл 90 градуса и точност за плитки води около 10-15 см. Ако монтирам датчика не хоризонтално, а с 30-40 градуса наклон назад ще имам доста ясна картина за това къде предстои да стъпи джипа. Може да е шантаво като идея, но пък си струва да се пробва. Ше знам какво ме чака на поне 2 метра пред предната броня
          Последно редактирано от elbgt; 15-04-10, 08:21.
          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

          Коментар


          • До: Моят проект Jeep Wrangler JK

            При твоя 2.8CRD, EGR-а със стъпков мотор ли е и ECU-то следи ли с датчик позицията му? Защото при Liberty 2.8 CRD /VM/ управлението на EGR-а е с вакум през ел. магнитен клапан и се изключва лесно. Просто се затапва с едно болтче тръбичката, която е изход от клапана към EGR-а, като при това не се появяват никакви грешки и ECU-то не го хваща по никакъв начин. В американските форуми на Jeeep, това е една от най-често срещаните промени, които препоръчват. Поздрави!
            Последно редактирано от Алекс Маринов; 16-04-10, 10:34. Причина: Уточняване на двигателя.
            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
            First impression is not always true. Get inspired.
            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
            Reading is sooo boring, unlike writing!

            Коментар


            • До: Моят проект Jeep Wrangler JK

              За премахването на катализатора и за изработка на нов шомозаглушител се доверих на Драго и Дидо от Extreme-Tuning.bg Пичовете се справиха превъзходно. Двигателя не само моментално реагира на "освобождението", но и придоби уникален камионджиски звук с лек и ненатрапчив турбо акцент. Ето и малко снимки от днес













              Когато пристигнах за да взема машината накрайниците чакаха за да определя мястото им спрямо бронята. Естествено съобразихме това разстояние с допирателната на колелото към бронята

              Последно редактирано от elbgt; 16-04-10, 16:20.
              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

              Коментар


              • До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                Днес по план бях решил да отскоча до Пловдив за да си купя една червена Оптима. Причината е, че още когато отидох в EFG Leasing да го огледам за първи път пичовете пристигнаха с кабели, защото по техните думи половин година не бил пален и вероятно акумулатора му бил свършил. Тогава запали като че ли преди час е бил загасен, но преди кабелите нямаше ток дори да светне таблото. Още тогава бях решил, че ще се наложи смяна, но след като го купих и покарах 30-40 мин оттам нататък си палеше без проблем. Втория симптом се появи след като докато висеше на крика му бяхме забравили контактния ключ на междинно положение за да е на неутрална и още на следващата сутрин нито грам ток. И така най-после днес намерих време да отскоча до Гладиатор за да се сдобия с една червена Оптима, но какво беше очудването ми, когато свалих кожуха на сегашния акумулатор. Оказа се че и той е Оптима само че жълта и доста по-голяма. Дори гнездото е с кръгли отвори като за Оптима. Според мен друг модел трудно ще влезне в оригиналното пластмасово гнездо. Сто пъти ми е бил пред очите, но заради тоя кожух отгоре не съм забелязал. Акумулатора ми бе с изскочили защити и капака му бе леко заоблен от налягането преди да избият защитите. За мой късмет пичовете от Гладиатор имаха точно същия, но новия модел. Бре да им се не види на тия от Крайслер, Оптима им бил официален доставчик. По време на пътуването си позволих няколко теста. Движението бе доста рехаво. Тествах го с ГПС за коректността на скороростомера. При показания 140 км/час ГПС-а показваше 136 км/час, което е около 3% грешка. Мисля, че е приемливо. Максимална скорост тествах на два пъти. Първия в отсечката от разклона за Калугерово до разклона за Пазарджик. Който от вас е минавал наскоро оттам знае, че при скорост около 150 км/час тази отсечка се усеща като чист оффроуд. По нагоре ми се стори немислимо да пробвам. Наблюдавах ESP-то през цялото време.Не светна нито веднъж. Поразклатих автомобила на зигзаг и най-после започна да присветва, но мисля, че и Акурата при такава ситуация ще засветка. След като започна новия асфалт го настъпих до край и първото което разбрах, че ще трябва все пак да се опитам да балансирам гумите. При около 160 км/час вибрациите в колелата са осезателни и при по нататъшно увеличение до към 175 лм/час станаха още по-големи. По нататък не посмях да тествам. Надявам се след баланса това да се промени, но знае ли човек. Споменатите скорости са отчетени по показанията на километража на джипа и трябва да бъдат намалени с отчетената по-горе грешка от около 3%. Отчетах и един много приятен факт. При скорост от 140 км/час оборотомера показваше 2100-2200 об/мин, а точно там сегашната версия на софтуера има максимум на въртящия момент и съответно КПД-то е най-високо. Другото, което ме изненада приятно е, че въпреки факта, че все още съм с оригиналните 4.1 корони и пиньони овърдрайва работеше съвсем нормално въпреки очакванията ми. Та така... може да се каже, че днес го карах за пръв път откакто го имам. Вярно само по шосе, но и на другото ще му дойде времето. Все пак основните неприятности очаквам именно на пътя.
                Последно редактирано от elbgt; 17-04-10, 18:59.
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                  В понеделник отивам да освобождавам от митницата на летището поредното карго. Съдържа коректните части за предния и задния мост, разкачащата се на сгъстен въздух предна стабилизираща щанга и още няколко дреболии. Междувременно Боби измета задната броня (без стойката за резервното колело) и защитата на праговете. Ето малко снимки, направени от мой приятел който е любител фотограф и после понаакани от мен с някакъв софтуер за обработка. Не ми се чакаше той да ги оправя и да маха някакви чадъри и отражатели оттразени в джипа, но като го направи ще постна и неговия вариант.

                  Я кажете ама честно не му ли малеят тия 35-ци ?












                  Последно редактирано от elbgt; 01-05-10, 22:22.
                  My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                  Коментар


                  • До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                    Това си е душевен орг***м!!

                    Коментар


                    • До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                      И да споделя една любопитна случка от вчера. Снимките направихме на новостроящата се автомагистрала "Люлин", която е на 2 км от дома ми. И в двата края на магистралата има знаци за забранено влизане. Почти веднага след като стъпихме там ни налетяха полицаи. Опитаха се да ни внушат че сме нарушили знака и "какво ще правим" Бързо обаче се отказаха след като им обясних, че това тук не е път, а е асфалтирана поляна, защото няма акт 16, а закона който ми цитират се отнася за пътищата, какъвто деюре това тук не е. С поляните се занимава общината, а не пътна полиция. Освен всичко и знака за забранено влизане поставен на поляната е незаконен, защото не му е там мястото. След като им обяснихме, че ще снимаме станаха по добронамерени и проблема приключи
                      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                      Коментар


                      • До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                        Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                        И да споделя една любопитна случка от вчера. Снимките направихме на новостроящата се автомагистрала "Люлин", която е на 2 км от дома ми. И в двата края на магистралата има знаци за забранено влизане. Почти веднага след като стъпихме там ни налетяха полицаи. Опитаха се да ни внушат че сме нарушили знака и "какво ще правим" Бързо обаче се отказаха след като им обясних, че това тук не е път, а е асфалтирана поляна, защото няма акт 16, а закона който ми цитират се отнася за пътищата, какъвто деюре това тук не е. С поляните се занимава общината, а не пътна полиция. Освен всичко и знака за забранено влизане поставен на поляната е незаконен, защото не му е там мястото. След като им обяснихме, че ще снимаме станаха по добронамерени и проблема приключи
                        ами те от къде да знаят милите... аз след спор с полицай чувам обикновенно "абе аз да ти напиша акта, пък ти после обжалвай"... след обжалване постановлението пада, но лошото е, че за нарушителя на моите права няма наказание...

                        Коментар


                        • До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                          Свалям шапка...друго какво да каже човек. Машината наистина изглежда мнооого добре.

                          Коментар


                          • До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                            кога ще го видим в деиствие ?
                            Д-р Марин–Dentist
                            Wrangler:4.0L :))

                            Коментар


                            • До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                              Машината е СУПЕР! А за заяждащите се полицайчета, след като падне постановлението повдигаш жалба срещу написалия ти акта и подписалия му се като свидетел колега, да видиш как ще им натриеш носовете, защото те не са свикнали на тях да им пишат наказания, актове и каквито и да е санкции. Само с търпение трябва да се въоръжиш. А 35-тиците не мисля, че му малеят
                              R 727cc BB KIT
                              ZJ V8
                              WK2 V6

                              Коментар


                              • До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                                Много ми хареса проекта. Със здраве да си го карате колега и много да ви радва!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X