Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Jeep Wrangler JK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Моят проект Jeep Wrangler JK

    Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
    Това доколкото се вижда при този размер по-скоро е или демпфер или друг модел амортисьор. В никакъв случай не е 2.2. ...
    В същност, какъв е проблемът?!?

    На амортисьора на снимката определено има надпис Performance 2.2.
    Доколкото разбирам, въпросът е дали на тези амортисьори могат да се сменят бъмп стоповете. Поне от снимките не личи ухото да е на резба









    Така че, въпросът звучи достатъчно смислено ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #47
      До: Моят проект Jeep Wrangler JK

      ОК значи аз лъжа. Моля, за следното:

      1. Или темата да бъде изцяло почистена от последните безсмислици и от всеки един пост по този въпрос плюс всички останали постове на Кинекс в които бъде открита думата "амортисьори". То май други негови няма.

      или

      2. Да бъде изтрита изцяло

      Докато едно от тези действия не се случи ще остана един обикновен читател, какъвто бях от 2008 г. до преди месец.
      Последно редактирано от elbgt; 28-03-10, 19:14.
      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

      Коментар


      • #48
        До: Моят проект Jeep Wrangler JK

        Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
        ОК значи аз лъжа. Моля, за следното:

        1. Или темата да бъде изцяло почистена от последните безсмислици и от всеки един пост по този въпрос плюс всички останали постове на Кинекс в които бъде открита думата "амортисьори". То май други негови няма.

        или

        2. Да бъде изтрита изцяло

        Докато едно от тези действия не се случи ще остана един обикновен читател, какъвто бях от 2008 г. до преди месец.
        Нещо, което със сигурност е изключително безсмислено, е една дискусия по технически въпроси да се трансформира в сръдня и лични нападки.

        Много малко хора могат да претендират да знаят всичко по всички въпроси и всички ние винаги има какво да научим. Обменът на мнения във форума е един добър начин за това. Примерно в случая наистина би било интересно да се види как е реализирано закрепването на свалящо се ухо на амортисьор.
        Последно редактирано от Чавдар (V93); 28-03-10, 20:46. Причина: Печатна грешка
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #49
          До: Моят проект Jeep Wrangler JK

          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          . Примерно в случая наистина би било интересно да се види как е реализирано закрепването на свалящо се ухо на амортисьор.
          И за мен ще е интересно....
          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

          Коментар


          • #50
            До: Моят проект Jeep Wrangler JK

            искаме да видим ,искаме да видим, искаме да видим,хаиде приятелю.Вземи сложи всичко по джипа и идваи другата седмица подготвили сме добро трасе
            Д-р Марин–Dentist
            Wrangler:4.0L :))

            Коментар


            • #51
              До: Моят проект Jeep Wrangler JK

              За тези празници няма как да стане, докторе Докато аз се напивам в Гоце Делчев машината ще е в бокса, а пък корони и пиньони и ARB-то и полуоските на задния мост ще се сменят чак след празниците. Но за Гергьовден обещавам да съм на линия с тази машина в почти окончателен (без нов преден мост) вид.
              Последно редактирано от elbgt; 28-03-10, 20:48.
              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

              Коментар


              • #52
                До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                Бандера Роса ли? ако де ще го видм джипарата
                Д-р Марин–Dentist
                Wrangler:4.0L :))

                Коментар


                • #53
                  До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                  Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                  Да, нямат маншони и не се предлагат такива. При много други производители е така. Дори тези които очаквам да пристигнат на Rancho и те нямат.
                  Буталния прът е от долната страна и гол. Самия амортесьор седи много ниско. Зимата лугата няма да му хареса. Калта и камъните извън пътя още повече. Едва ли ще изкара много.
                  Тия новите, няма ли как да са нормални, тоест пръта отгоре и маншон?

                  Коментар


                  • #54
                    До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                    Надали от лугата ще му се случи нещо, ако е така то всички мотори и атв-та на повече от една година да са текнали целите в ръжди патини и всекви гадости за тези които са голи, а тези с маншоните сбират всеква гняз без да може да се самоочистват и най-много да потече маслото от надрано стебло или остърган семеринг тъй като гнязта става як абразив. Колега Жипката ти става много красива малко са хората които ще подготвят почти нова кола и ще я бухнат в гората адмирации за което, Аз също не съм много привърженик на ТНТМ и предпочитам афтърмаркета когато има избор, а когато няма може и малко самониацитива. Давай , спретни си я и не се стегай толкоз и си я троши с кеф.
                    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                      Нали са от $20 и се сменят за минути. Какво толкова
                      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                        А задната лебедка не си ли мислил да я сложиш вътре в купето? Така отзад много влошаваш ъгъла ...
                        Грандоман WJ 3.1 QD

                        Коментар


                        • #57
                          До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                          Знам и е коментиран вече в тази тема въпросния ъгъл. Ако все пак някога планирам екстремни изпълнения то за не повече от 30 мин мога да демонтирам цялата броня, но едва ли ще ми се наложи. Всъщност този ъгъл при оригиналната броня и без лифт е сщия като този с новата броня с лебедката. Освен това теглича все още не е скъсен на тази снимка, а планирам да премахна към 10 см от него.



                          Последно редактирано от elbgt; 01-04-10, 10:52.
                          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                            Така е проходим почти колкото Гранд. Какъв е смисъла от задна лебедка в този случай? Колко пъти ще се наложи да се ползва. Според мен много по често ще служи като котва, отколкото да помага. Аз предната искам да махна на моя.....
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                              Е чак толкова зле като Гранда не мога да го докарам. С тази задна броня е по-добре, отколкото с оригиналната броня с регистрационния номер и без лифт. Освен това теглича ще бъде скъсен с 10 см.
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                                Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                                ... Ако все пак някога планирам екстремни изпълнения то за не повече от 30 мин мога да демонтирам цялата броня, но едва ли ще ми се наложи. ...

                                2 лебедки, гуми 38-40", блокажи и т.н. обикновено се смятат за атрибути за екстремен офроуд.
                                Ако такъв не се предвижда, то каква е целта на занятието?!?


                                П.П. Между другото, 2 блокажа ARB съвсем нормално се управляват с едно малко компресорче, така че за тях сложна пневматична система с голям капацитет е напълно ненужна. Толкова ли много въздух е необходим за управление на разкачащата се щанга?
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X