Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Jeep Wrangler JK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Моят проект Jeep Wrangler JK

    Пу, пу и от мен, ама до сега нищо съществено не се видя. Освен единия край на две щанги с шарнирните фтулки.

    Коментар


    • #17
      До: Моят проект Jeep Wrangler JK

      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение

      Дойде време и за последната гайка...


      Последната гайка, най-важната.
      Как е ESP-то при завой на спускане.

      Коментар


      • #18
        До: Моят проект Jeep Wrangler JK

        Е, да ама не мина баш по план Нещата не потръгнаха още от сутринта. Няма свободен крик и смяна на плаца. Бях забравил в акурата капачките за джантите.



        След това газ към диагоналния край на София, но там няма никой. На колегата на Боби му разбили през нощта колата и грабнали касетофона, акумулатора и ... 20-ина пакетчета със захар Та докато аз се пържа на слънце те издирват странично стъкло.



        Тогава и мен ме завъртя шайбата и се върнах чак към 16:00. Започнахме с бира и сладки приказки и без много зор. Ентусиазма за деня бе поувяхнал. Е... свалихме това онова и качихме това онова, но вяла работа. На всичкото отгоре нитачката на Боби не хваща дебелите нитове за заключалката за предния капак.



        И внезапно се стъмни. Докарахме я до монтирана броня и един калник






        Къде ще го слагам тоя преден номер направо не знам. Освен над предното стъкло на лайт бара.

        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
        Последната гайка, най-важната.
        Как е ESP-то при завой на спускане.
        Нямам си на идея. За сега само циркулирам в софийската бутаница със средна скорост 15 км/час.

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Пу, пу и от мен, ама до сега нищо съществено не се видя. Освен единия край на две щанги с шарнирните фтулки.
        To и нищо интересно няма за сега. Отвитване и завинтване. Не се налага никакво творчество. Освен тези две втулки можех да покажа още други седем, но и те са толкова скучни като показаните. А пък другият им край е още по безинтересен Просто този лифт кит си е 100% болт-он.
        Последно редактирано от elbgt; 25-03-10, 22:56.
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • #19
          До: Моят проект Jeep Wrangler JK

          Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
          To и нищо интересно няма за сега...
          Лично за мен, по интересно би било да видя тия железа от багажника монтирани по местата им, отколкото джипката на крика, или паркирана някъде, ама не се съобразявай.
          Вероятно не си имал и възможност за детаилни снимки. Иначе проекта кефи!
          Поздрави!

          Коментар


          • #20
            До: Моят проект Jeep Wrangler JK

            Първоначално публикуван от elbgt
            Нямам си на идея. За сега само циркулирам в софийската бутаница със средна скорост 15 км/час.
            Явно не съм те разбрал правилно.

            Първоначално публикуван от elbgt
            Първите впечатления от возията и пътно поведение са прекрасни. На практика успях да открия само една разлика. При скорост около 160 км/час шумът от въздушния поток е доста завишен. Той че е куфар - куфар е ама... Вероятно заради по-голямото количество въздух преминаващо под купето и заради различните условия за завихряне. Може и страничния вятър да бе по-силен на околовръстното, но шума от въздушния поток при тази скорост и нагоре е факт. По-нататък ще се разбере. Другата възможна причина е, че отстраних престилката под предната броня.

            Коментар


            • #21
              До: Моят проект Jeep Wrangler JK

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              Явно не съм те разбрал правилно.
              Може би е трябвало да напиша, че първите впечатления за поведението на пътя са прекрасни, защото наистина подробни тестове не съм правил, а само няколко кръгчета по трасето на "Писта София". Всъщност те са напълно достатъчни за да лъснат сериозните проблеми. В отсечката на околовръстното между Бояна и Симеоново е единственото място в София където има достатъчно ширина и дължина на отсечката за да се движиш и с 200 км/час. А иначе извън тази отсечка средната скорост на придвижване в София е 15 км/час. Не съм имал никакво време за сериозни тестове, а и да имах едва ли щях да се сетя за "ESP-то при завой на спускане".

              Но да се върнем на темата...

              Най-после с всички калници и с демонтирани завинаги грозните пластмасови стъпенки. Нещо губим темпо, но от понеделник ...







              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              Лично за мен, по интересно би било да видя тия железа от багажника монтирани по местата им, отколкото джипката на крика, или паркирана някъде, ама не се съобразявай.
              Вероятно не си имал и възможност за детаилни снимки. Иначе проекта кефи!
              Поздрави!
              След празниците имам намерение да я качвам на крика за смяна на карантията на задния мост с вече наличния Dana 60 кит и 5.13 корони и пиньони на двата моста. Обещавам тогава да направя повечко снимки и на лифт кита и на мостовите карантии и операции.
              Последно редактирано от elbgt; 26-03-10, 21:08.
              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

              Коментар


              • #22
                До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                Ще го видим ли в деиствие някаде каде празниците сложи ли му arb to ?
                Д-р Марин–Dentist
                Wrangler:4.0L :))

                Коментар


                • #23
                  До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                  Днес бе един прекрасен мокър ден. Понеже знам няколко подходящи места в София с достатъчна дължина и където винаги се събира вода на пътя при такъв дъжд ми хрумна, че вместо да скучая мога да отида там и да тествам склонността на джипа към аквапланинг. С този размер и модел гуми не бях го тествал. Имах очаквания, че дълбоката шарка ще отвежда доста по-добре водата и ще е по-стабилен от с фабричните гумета. Е да ама не! При дълбочина на водата 10-15 см и при скорост от 80 км/час тотално губи контрол. При 60 км/час е частично управляем и чак под 50 км/час се държи стабилно. Ще видим как ще е като му накачулим предната лебедка и задната броня и резервна гума, но не тая особени надежди. Това е положението - трябва да се внимава с тази машина през локвите по асфалта. Освен това днес успях да намеря обяснение защо на афтърмаркет пазара се предлага за този модел секторна кутия с доста по-малко предавателно число и допълнително хидравлично усилване. Фабричната наистина е ужасно бавна и тотално не става за шосетата. Явно за да е по лек волана предавателното число е голямо, независимо от това, че има хидравличен усилвател. При един от тестовете при който преминавах с 80 км/час през водата само с десните колела за да подържам правата посока се наложи да завъртя волана с над 120 градуса наляво. Возя се предимно с акурата и придобития инстинкт за волана е като за доста по бърза реакция на автомобила при съответното завъртане на волана и ако тази ситуация не беше при тест, а при нормално возене сигурно щях да изляза от пътя.

                  Междувременно нацъках няколко снимки за да не е темата и днес капо.

                  Вчера завършихме окончателно силовата част на задната броня



                  Всъщност остана само да се скъси теглича и да се премести декоративната завършваща гривна. Така ще успеем да върнем част от позагубения клиренс отзад. Естествено ще се наложи да направим и нови отвори за фиксиращия щифт



                  Междувременно нащраках някои от хром акцентите за да видя как ще стоят. Не съм сигурен, че ще ги оставя



                  На прибиране от мокрите отсечки, където тествах за аквапланинг се отбих по едно черно пътче за да потърся подходящ терен за бърз тест на артикулацията, но за съжаление само крайпътната плитка и тясна канавка ми хвана окото. Наместих я за задния мост, защото имам леки съмнения по отношение на близостта на задните биалетки до планките на моста при пълно събиране. Не можах да преценя дали закачат или не, но за всеки случай ще преместя целия заден мост с 2-3 мм напред, т.е. около две резби и на четирите носача.









                  Канавката е тясна и плитка и предния мост е застанал почти успоредно на купето, но така силно валеше, че не ми се маневрираше за да го снимам и него как се чекне. Освен това не ми се завираше за да разкача предните биалетки, а със закачени какъв тест ще е?



                  Принципно се бях договорил с един мотокарист от близък склад за строителни материали, но колегите му ме светнаха, че "сигурно снощи се е напил и няма да дойде".
                  Последно редактирано от elbgt; 28-03-10, 13:45.
                  My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                    Монтажа на задната лебедка не влошава ли чувствително ъгъла отзад?

                    Коментар


                    • #25
                      До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                      Монтажа на задната лебедка не влошава ли чувствително ъгъла отзад?
                      Със сигурност го влошава.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                        Категорично да, но все пак не я заваряваме, нали Поръчал съм и възможно най-събраната броня на Warn, която няма дори теглич, та ще ги имам и двете задни брони. Концепцията трябва да е гъвкава. Сегашната е малко повече "expedition" отколкото хард офроуд. Важното е да има опции
                        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                          ESP-то е изключително много по темата, но щом казваш няма да обсъждаме геометрията.

                          Защо няма ограничителни тампони?

                          Коментар


                          • #28
                            До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                            Има ! Позагледай се пак. Виждат се добре.

                            Жокер: Не са там където очакваш
                            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                              Аха ясно. Толкова са малки че не ги видях.
                              Това нещо трябва да омекоти удара на два тона приземяващо се дЖелезо.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Моят проект Jeep Wrangler JK

                                Всъщност в ресайзнатия вариант на снимките наистина трудно се забелязват, но са си там. В кита има няколко размера и сегашните са подбрани на око, но май ще си останат. Пък и съвсем скоро сериозно ще бъдат подпомогнати от регулируеми хидравлични бъмп стопове, а до тогава ще внимаваме
                                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X