Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

    Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение
    Винаги ми е било много интересно как за точно определен (скъп) автомобил (да кажем определен по VIN-а) не може да се намери точна информация? Има цели теми, като тази за всякакви неща (като да кажем дневните светлини) в които хората четат, пишат чудят се и т.н. и в края на краищата (поне на мен) ми става ясно, че нищо не е ясно...
    Например след като четох тук, изгледах няколко пъти и това:
    http://www.jeep.com/en/4x4/how_syste...uadra_drive_2/
    пак не ми стана ясно на моя Гранд 2.7 CRD (12.2002) дали има нещо като блокировка на някой от дифовете и кога, евентуално сработва тя? Тези Вари-лоци за това ли са? На 5-тата врата пише Куадра драйв II.
    Поса ми звучи малко заядливо, ама се получи така без да искам
    Защо не отидеш на Jeep.com и да си поискаш build sheet? В рамките на 2-3 работни дни трябва да ти изпратят пълен списък на оборудването, с което колата е излязла от завода.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #62
      От: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      Защо не отидеш на Jeep.com и да си поискаш build sheet? В рамките на 2-3 работни дни трябва да ти изпратят пълен списък на оборудването, с което колата е излязла от завода.
      Честно - много се зарадвах на тоя линк. Даже взех сериозно да се мъча да формулирам въпроса (че и на английски)... абе с 2 думи - работата не става, защото формата, която се попълва не може да бъде попълнена за България. Нито държава, нито телефон и т.н. Ще се поразровя все пак - вероятно ще намеря валиден мейл, на който да изпратя въпроса си, ако тук не успеем да го изясним.

      И все пак - ако приемем, че моят е с Куадра драйв 2 - вярно ли е, че при включване на 4Lo освен "блокирането" на раздатката има и блокиране на диференциали? Т.е. в някой напечен, хлъзгав момент ще може ли да се разчита, че наистина и 4-те колелета ще се напъват да ме измъкнат едновременно? Или, ако не 4-те то поне 1-2, стъпали на "нехлъзгаво"?

      И се извинявам, че пиша в тази тема, която не е точно по този въпрос... , ама ми се струва, че тук мога да намеря отговора.
      Suzuki GSXR
      VW Touareg
      Mitsubishi Pajero II

      Коментар


      • #63
        Re: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

        Със сигурност не си QD2. Най- вероятно си QD при който имаш 3 напълно блокируеми дифа като дадеш 4LO. Самите Vari lock- ове са такива, че търсят колелото с най- голямо сцепление и по този начин имаш 2 сигурни стабилно драпащи колела. Вече самите дифове прехвърлят силата според натоварването и силата на Vari lock- а.
        R 727cc BB KIT
        ZJ V8
        WK2 V6

        Коментар


        • #64
          От: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

          Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение
          ... абе с 2 думи - работата не става, защото формата, която се попълва не може да бъде попълнена за България. Нито държава, нито телефон и т.н. Ще се поразровя все пак - вероятно ще намеря валиден мейл, на който да изпратя въпроса си, ако тук не успеем да го изясним. .
          Работата става и още как. Изпробвал съм го лично. Запитване изпратено от там в петък, получи отговор във вторник. Ако искаш, можеш да пробваш и на този Е-мейл customerassist @ chrysler.com, от който дойде отговорът.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #65
            От: Re: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

            Благодаря!
            Всъщност разпитвам, защото при мен няма никакви лостове за блокиране, разблокиране и т.н. Има 3 положения 4 AllTime, N и 4 Lo.
            павле, когото бях питал преди време (той има Чероки 2.5 D) каза "при теб всичко е автоматично", ама това много не ми помогна... Вероятно ще се интересувам още по въпроса, но няма да спамя вече тук. Благодаря пак и успех с твоите скорости
            Suzuki GSXR
            VW Touareg
            Mitsubishi Pajero II

            Коментар


            • #66
              Re: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

              Всичко е изчистено при мене откъм заглавието на темата. Сега обаче май умна дюза ще ми дойде на главата, че нещо тече от нея и мирише на прясна нафта и ми изписва грешка P 0118 (за някакъв датчик на антифриза) и сутрин пали ама по- бавно от колкото преди...
              R 727cc BB KIT
              ZJ V8
              WK2 V6

              Коментар


              • #67
                От: Re: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

                Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение
                Благодаря!
                Всъщност разпитвам, защото при мен няма никакви лостове за блокиране, разблокиране и т.н. Има 3 положения 4 AllTime, N и 4 Lo.
                павле, когото бях питал преди време (той има Чероки 2.5 D) каза "при теб всичко е автоматично", ама това много не ми помогна... Вероятно ще се интересувам още по въпроса, но няма да спамя вече тук. Благодаря пак и успех с твоите скорости
                Мястото на въпроса наистина не е в тая тема. Малко четеш. Толкова много е изписано какво е Quadra Drive, Vari Lock и т.н. Поразрови се малко де. Иначе накратко, щом си с Quadra Drive имаш блокажи и в двата дифа.
                Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                0877стоидевет215–Радослав

                Коментар


                • #68
                  От: Re: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

                  Veselin, това Quadra-Drive, което пише на вратата не е вид раздатка а е вид комплектация. Ето какво пишат в руския сайт:
                  Quadra-Trac I - это просто стоит раздатка 147
                  Quadra-Trac II - это просто стоит раздатка 247
                  Quadra-Drive - это не раздатка!Quadra-Drive - это комплектация! Quadra-Drive - это когда кроме 247-й раздатки стоят блокируемые дифференциалы (Vary-Loc или Hydra-Lok - по-разному их в прессе называют) в мостах.
                  Това означава, че вероятно раздатката ти е NV 247 с героторна муфа /героторна помпа вътре в раздатката/, която осигурява блокиране до 100%. Това е вид зъбна маслена помпа, на която ротора е свързан с предния кардан а корпуса със задния кардан. Нормално въртящия момент се предава към задния мост, а при появяване на разлика в оборотите на предния спрямо задния кардан се задейства героторната помпа, която подава налягане на маслото към многодисковата муфа, като по този начин я блокира в една или друга степен. Така въртящият момент се преразпределя и към предния мост. Разгледай какво са написали още там за тази комплектация. Има и за видовете мостове, които са слагани на Grand Cherokee. Може би по означенията на мостовете и диференциалите ще може да се види с каква комплектация са.
                  Успех!
                  Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                  First impression is not always true. Get inspired.
                  Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                  Reading is sooo boring, unlike writing!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X