Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

    Първоначално публикуван от robi Преглед на мнение
    Според мен това са злодейски обороти за този мотор..Иначе като отпускаш жилото сваля оборотите на които вкючва.
    Моя при форсиране на място повече от 4000 не може, даже една идея преди 4000 и до там???
    Първоначално публикуван от baha Преглед на мнение
    Ясно, значи затягам ръчната и при следваща подобна ситуация я ползвам. Въпреки, че наистина се чуда как може такава машина с 2 отворени дифа... А имам и едно питане, как да регулирам жилото на газта да ми превключва по- висока предавка на 4100- 4200 а не на 4500 както е в момента?
    Тази машини я има и само със задно - без 4х4, така, че за всеки вкус си има машина, трябвало е да си купите с quadra drive ...
    Грандоман WJ 3.1 QD

    Коментар


    • #32
      До: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

      Първоначално публикуван от baha Преглед на мнение
      Ясно, значи затягам ръчната и при следваща подобна ситуация я ползвам. Въпреки, че наистина се чуда как може такава машина с 2 отворени дифа... А имам и едно питане, как да регулирам жилото на газта да ми превключва по- висока предавка на 4100- 4200 а не на 4500 както е в момента?
      Всяко настъпване до повече от 3500 оборота за този мотор е... хъм, как да го кажа, хроника на една предизвестена (или по-скоро предизвикана) смърт

      А щом ти превключва чак на 4500, значи скоростната ти кутия е леш.
      ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
      Volvo XC90 D5 Executive '12
      Volvo XC60 D5 Summum '11
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90

      Коментар


      • #33
        До: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

        Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
        Ba4e Mite - да разбираме ли, че на твоя няма никакви надписи нито отзад на петата врата, нито на скоростния лост.

        baha - твоя коя година е. Щото Ba4e Mite пише за по старите.
        Quadra Trac II би трябвало задния диф да е Trac Lok.
        99г. е моя- първите WJ за това явно е QT II. А на 4500 ми превключва като съм набил газта рязко и най- най- до долу, иначе си ми превключва нормално според както съм си отпуснал крака на газта, грубо- леко натискане 2100- 2500, средно 3000- 3400... За това искам да намаля на 4000 да превключва когато правя същото движение, и веднъж- два пъти съм стигал до над 4000, да видя има ли смисъл а то така и така след 4000 никаква тяга няма... , А като отпусна жилото, няма да има разлика в ускорение и макс скорост нали, само ще променя оборотите на които да смени?
        Последно редактирано от baha; 15-03-10, 21:19.
        R 727cc BB KIT
        ZJ V8
        WK2 V6

        Коментар


        • #34
          До: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

          Първоначално публикуван от baha Преглед на мнение
          99г. е моя- първите WJ за това явно е QT II. А на 4500 ми превключва като съм набил газта рязко и най- най- до долу, за това искам да намаля на 4000 да превключва когато правя същото движение, тъй като така и така след 4000 никаква тяга няма... А като отпусна жилото, няма да има разлика в ускорение и макс скорост нали, само ще променя оборотите на които да смени?
          Колега мисля ,че ще е по-добре вместо да отпускаш жилото,да отпускаш педала на газта след ,примерно някакви оборота.Аз,моя го карам като със скорости,давам газ и като набере връщам малко,превключва и пак газ.Така дори и по-бързо ускорява.
          JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

          Коментар


          • #35
            До: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

            Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
            ...Аз,моя го карам като със скорости,давам газ и като набере връщам малко...
            Само дето кутиите ви нямат нищо общо...в смисъл кикдауна при двете се осъществява по различен начин. При различни обороти.
            Последно редактирано от onufriz; 15-03-10, 23:00.
            Най ме е страх от хора без мечти...

            Коментар


            • #36
              До: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

              И аз връщам газта когато искам да мина на по- висока предавка, но когато искам бързо ускорение газта трябва да ми е докрай и за това искам да сваля превключването на макс 4000 об/мин с педала до ламарината...
              R 727cc BB KIT
              ZJ V8
              WK2 V6

              Коментар


              • #37
                До: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

                Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                Ba4e Mite - да разбираме ли, че на твоя няма никакви надписи нито отзад на петата врата, нито на скоростния лост.

                baha - твоя коя година е. Щото Ba4e Mite пише за по старите.
                Quadra Trac II би трябвало задния диф да е Trac Lok.
                На скоростите пише Quadra Trac II .
                На петата врата нищо не пише само в дясно 3,1турбо.
                Дифовете са ми отворени.
                Защо би трябвало задния диф да е Trac Lok???
                През 2000 г. закупихме чисто нов Гранд 3,1тд и много добре си спомням , че самоблокиращите дифове се доплащаха и бяха "допълнителна екстра".-такава камплектация се нарича "Quadra Drive". Този който купихме , беше с Quadra Trac II .- отворени дифове.
                ________________________________________________________________________________________
                Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                Коментар


                • #38
                  До: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

                  Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
                  Защо би трябвало задния диф да е Trac Lok???

                  Ами то верно, че Quadra Trac II е името на раздатката, не на цялата система както е Куадра драйв. Все пак доколкото разбирам в началото е имало избор за задния диф. - отворен, Trac Lok и Vari Lok. Или не? И наистина ми се стори странно да си поръчаш Джип с два отворени дифа.

                  Но все пак всеки си има съображения. Голяма ли е била разликата в цената.
                  Прикачени файлове
                  Най ме е страх от хора без мечти...

                  Коментар


                  • #39
                    До: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

                    Кудра-трак2 е името на цялата система 4х4.

                    Трак-лок (ЛСД) се слага като опция само на четири литровите със Селект-трак и Дана35 отзад.

                    Вари-лок винаги са по два. Отпред и отзад.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

                      Значи всички WJ 3.1 TD които не са Куадра Драив са с два отворени дифа. Така ли?
                      Най ме е страх от хора без мечти...

                      Коментар


                      • #41
                        До: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

                        3.1тд които не са с Куадра-драйв(247 + варилок отпред и отзад) са с Кудра-трак2(247 + два освободени дифа)
                        При 247 няма опция за ЛСД отзад. Което разбира се не означава че не е възможно някой ексцентричен клиент да ги е накарал да му сложат, но по принцип не се предлага.

                        Няма драма джипа да е с освободени дифофе. WJ-я има големи ходове и натиска върху гумите е доста стабилен.
                        То по тая логика "За кво ти е джип като не е с блокажи", може да се каже и "За кво ти е джип като на всяка канавка си сурка задната броня."

                        Куадра-трак2 е по-икономична и на пътя се държи по-добре. Куадра-драйв провлачва едно такова и товари.

                        SRT-то също е само с освободени диференциали.
                        Последно редактирано от kinex; 16-03-10, 21:16.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

                          Ето това било значи... Добре, в сравнение с Гранда на buysell и със всеки друг WJ с quadra drive, по описаните от него ситуации на полигона, как би се представила системата quadra trac 2 ? Като както са описали в сайта, при приплъзване на дадено колело, цялата мощност се прехвърля на същото (отворен диф, и малко безсмислено в случай на катерене на заснежен хълм), демек спре ли нанагорнището трябва да се връщам за засилка http://www.jeep.com/en/4x4/how_syste...quadra_trac_2/ иначе асфалтово каране доста ми понася.
                          R 727cc BB KIT
                          ZJ V8
                          WK2 V6

                          Коментар


                          • #43
                            До: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            3.1тд които не са с Куадра-драйв(247 + варилок отпред и отзад) са с Кудра-трак2(247 + два освободени дифа)
                            При 247 няма опция за ЛСД отзад. Което разбира се не означава че не е възможно някой ексцентричен клиент да ги е накарал да му сложат, но по принцип не се предлага.

                            Няма драма джипа да е с освободени дифофе. WJ-я има големи ходове и натиска върху гумите е доста стабилен.
                            То по тая логика "За кво ти е джип като не е с блокажи", може да се каже и "За кво ти е джип като на всяка канавка си сурка задната броня."

                            Куадра-трак2 е по-икономична и на пътя се държи по-добре. Куадра-драйв провлачва едно такова и товари.

                            SRT-то също е само с освободени диференциали.
                            От това по-точно и ясно - здраве му кажи. Евалата!!!
                            ________________________________________________________________________________________
                            Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                            HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                            Коментар


                            • #44
                              До: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

                              Колеги, понеже ще връщам Джипката утре в Маргел/ BMW сервиза за автоматици на Ботевградско, за неработеща 3-та и O/D бутон; шум в скоростната над 80 км/ч и треперене при спиране и движение с бавна скорост (заради не изключваща турбина в скоростите) ме интересува, тъй като им дадох 1200 лева миналия път и те ми обясниха, че са сложили ремонтния комплект за 4-та скорост, та дали е възможно да стува толкова и има ли изобщо ремонтен само за 4та при положение, че във форума съм намирал колегите да казват, че около 700 лева стува ремонтния комплект на цялата кутия. И предния път като ми я предадоха, казаха, че трябвало по жиците да се търси проблема за o/d- то което щяло да бъде още 5- 600 лева тъй като нямали жичкаджия??? Мисълта ми е утре като им я закарам да се заяждам ли, да се правя на ударен, да има кажа ли, че 700 лева е на цялата кутия ремонтния?
                              Последно редактирано от baha; 23-03-10, 02:38.
                              R 727cc BB KIT
                              ZJ V8
                              WK2 V6

                              Коментар


                              • #45
                                До: Проблем с раздатка и скорости на WJ 3.1

                                Ако имаш фактура за ремонт на кутия - в право си да си искаш тая кутия ремонтирана и доказано работеща.
                                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X