Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee Преди или след 96г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Yordan Kolev
    Е тогава кой модел е наистина здрав и понася юнашки гуми.
    такъв няма. всичко е еднодневка. кекав джип за негри.
    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

    Коментар


    • #17
      Не са само с Дана 44 а и с Дана 35 пак с алуминиев корпус. И не са нужни юнашки удари, достатъчно е да се друснеш малко по-силно от някой бордюр И това ако е джип.... Така че ясно е че преди 96-та. Не случайно хората които карат на рали рейдове с Грандове слагат 249 раздатка, докато споменаване за 249OD и 242 предизвиква у тях истеричен кикот...
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #18
        Тва за Дана35 с алуминиев корпус е нещо ново Аз знам че на 4.0 след 96 е железен.
        И стига с тия състезатели. Тва там няма нищо общо с нормална експлоатация и изобщо не е критерйи. С твърди блокажи и големи гуми всичко се чупи. Особено като карат като за последно.

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от kinex
          Тва за Дана35 с алуминиев корпус е нещо ново Аз знам че на 4.0 след 96 е железен.
          И стига с тия състезатели. Тва там няма нищо общо с нормална експлоатация и изобщо не е критерйи. С твърди блокажи и големи гуми всичко се чупи. Особено като карат като за последно.
          Знаеш че при този тип състезания нито гумите са много големи нито се ползват твърди блокажи като при трайала, така че е ясно.
          А и 242 не се ползва с V8 не заради това че раздатката няма да издържи (макар че определено е слаба за това), защото същата живее и в Дюранго и в Хамър, а защото задния мост не издържа целия въртящ момент да отива в него. Затова 249 си е най-щадящата раздатка, там винаги се разделя.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            При 242 също се разделя въртящия момент. Има абсолютно освободен междинен диф. А при Хамара изобщо не е същата. Устроиството е подобно обаче може да понесе 2950Nm въртящ момент. А при Гранда с 242 е само 2015 Nm;
            При NV249 е 2442 Nm
            при NV249OD е 2754 Nm
            Като говорим за здравина тя така се мери.

            Коментар


            • #21
              Разбира се че има бре Пламене, що ми пишеш неща които знаеш че знам, въпросът е че там има възможност да се кара само на заден мост - автоматична смъртна присъда за задния мост. А като си толкова навътре в нещата поинтересувай се за Дюрангото и Хамъра и ще видиш че се води 242, само дето е хеви дюти. Ясно е че ще държи на по-голям въртящ момент, и даже 249OD е малко по-преоразмерена от 249, проблема отново ти казвам е в моста, а и пътното поведение с 249 е меко казано неприятно, да не говорим че на офроъд направо няма какво да търсиш с нея. И не ми говори за блокажа, защото с него се държи все едно си с 231. Пък и с този двигател бавните са само за спиране, и в най-дълбоката кал си върви нормално без демултипликатор.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                като знаеш че е хеви дюти защо казваш че същата живеела в Хамъра.
                Кажи според теб кои са преимуществата на NV249 пред NP242

                Коментар


                • #23
                  юзър френдли му се вика - нищо не правиш, само натискаш газта. И друго, има степен на блокаж на дифа, нещо което е много приятно и полезно за трансмисията щот я пази. И освен това ако си разглобявал 242 ще видиш как зъбните колеленца на сателитите са прихванати към осичките им с точкова заварка която после е изпилена отгоре и на практика трябва един по-сериозен удар и се разхвърчат. Иманно затова хората каращи Грандове по състезанията не ползват 242 и 249OD а именно 249.




                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    Не ги пиша на тебе тия неща. Знам че повечето ги знаеш обаче ако искаме да сме коректни трябва освен плюсовете да споменем и миносите.
                    Предполагам че човека няма да ходи на състезания.
                    Основен недостатък на NV249 е липсата на твърд блокаж в комбинация с виско муфата. При натоварвания загрява и си променя своиствата. Така и си отива. Но вместо да си замине по живо по здраво когато се износи тя прави точно това което по принцип не и се отдава - блокира междиния див по често и когато не трябва. При това положение натоварва всички агрегати по трансмисията.

                    Коментар


                    • #25
                      Ако маслото във раздаткака е наред и нивото си е както трябва не се прецаква. Прецаква се когато си тече ли тече и никой не му дреме за това...И като останат 3 пръста ATF вътре и го вкараш в "Рио де лайнаре" и започнеш да боксуваш по някое време прегрява... Обаче на никой който си е държал раздатката с достатъчно количество масло не му е блокирала муфтата. Пък и тя мнооого лесно се диагностицира.
                      Така че стига с раздатката, раздатката е достатъчно дуракоустойчива, и пази мостовете които не са дуракоустойчиви. Щот с другите раздатки са си консуматив. Така че най-добрия и балансиран вариант си е V8 5.2 249.
                      Всичко друго е залитане в една или друга посока, по-здрава раздатка, по-счупени мостове. Освен това много добре знаеш че 249 работи по-добре от 249OD на офроъд.
                      Ти що не си с 4.0 AW4 242?
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        Защото при WJ NV242(различна е от NP242) се комплектова с 4.7 само като екстра. Демек се плаща. Поради тази причина е почти невъзможно да се намери подобен екземпляр.
                        Според теб защо е пълно с описания как на мястото на някоя раздатка се слага 242 а обратния варянт липсва.
                        Тук намерих една дискусия по въпроса за раздатките.
                        http://jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/FAQ/xfer.htm
                        Не е от извора и е на руски но става.

                        Коментар


                        • #27
                          Да, точно така, тази дискусия е известна, само че хората които са радетели за 242 вече всичките са я изхвърлили и са привържаници сега на 249, ако не варваш напиши им и ги питай. Аз поне си общувам с тях ежедневно та знам. Стигна се до там че сложиха 249 на Вранглер (винаги съм искал Вранглер с 5.2 и 249).
                          Не забравяй че аз съм много отдавна регистриран в руския форум на Джип и голяма част от информацията си я черпя от там.
                          И пак раздатката дъвчеш, хем ти казах че не е проблема в нея а в това че заради нея ще умре задния мост. Колко пъти още трябва да го повторя - слабото място е задния мост и всяка различна от 249 раздатка само го прави още по-слабо.
                          Адски е просто не смятам да пиша повече едно и също по сто пъти.
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #28
                            Колкото бързо умре с 242 толкова бързо ще умре и с 249.
                            Сега видях на снимката със реидовото ГрандЧероки че от зад е с Дана35
                            Иначе добре са подсилили моста. Може да лети.
                            Ти сигурен ли си че има Дана35 с алуминиев корпус.

                            Коментар


                            • #29
                              Уви да... и се пукат мамка им... Ама има достатъчно количество железни мостове втора ръка, лошото е че дифовете вътре са слабички както знаеш. На Форда дето сега го карам задния диф е двойно по-голям визуално от Дана 35...пък има и LSD, ама това е друга опера.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #30
                                Като чете човек какви ги пишете като нищо ще реши че JEEP-овете са от кашкавал.
                                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X