Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee Преди или след 96г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Относно руския форум наистина има доста информация абаче спецялно за WJ е малко непълна а няколко пъти ми се случва да прочета и неверни неща.

    И на мене ми омръзна да го повтарям.
    4.0 Selec-Trac (NP242) Лимитет след 96
    Кое е по по наи не мога да кажа. Ще кажа че също е добър избор.

    Коментар


    • #32
      )

      Говорете ми говорете за кашкавалени мостове и жадни двигатели, после Севдо вас ще псува ако избера Патрол вместо Гранд ))
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • #33
        Мостовете наистина са кашкавалени, ама при теб няма страшно щот си с 249 раздатка, винаги дели момента между предния и задния мост, та не ги претоварва, и второ разходите по горивото ги слагаш в графа кеф а не в графа превоз. Щот като настъпиш Патрола си викаш "Ей добре е как върви!", а като настъпиш Гранда нищо не казваш, защото ти спира дъхът.
        Аз хем знам че Форда дето го карам в момента може да е доста по-икономичен като карам внимателно, хем не мога да се сдържа да натисна тези 302 коня
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #34
          И аз съм за мотор 4.0 , (242 раздатка) обаче преди 96г. Вярно че новите са по хубави от вътре обаче имат много проблеми с електрониката. И руснаците го пишат.....пък може и тук да съм го чел

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от superMAX
            И аз съм за мотор 4.0 , (242 раздатка) обаче преди 96г. Вярно че новите са по хубави от вътре обаче имат много проблеми с електрониката. И руснаците го пишат.....пък може и тук да съм го чел
            Добре, кажи ми с кое по-удобно се преминава през кални коловози и замръзнали бабуни? 242? Грешен отговор.
            242 е хубава само с това че има твърд блокаж, но пак казвам, на мен НИКОГА не ми е потрябвал. А 4.0 го харесват само хора които не са карали 5.2.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от Yordan Kolev
              Като чете човек какви ги пишете като нищо ще реши че JEEP-овете са от кашкавал.
              Димата е виновен
              Пък които чете и си прави грешни изводи то си е за негова сметка. Може да реши и че са хартиени.
              Има някои недоразумения в комплектациите които по скоро са свързани с несвоиствена употреба.
              При нормална експлоатация което включва и ОффРоуд 200 000 за дифовете не са абсолютно никакъв проблем.
              Малко хора обаче спазват препоръките ако джипа се кара офроуд и предимно в града да сменят маслото в дифа на 15-20 000.

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от quadra
                Мостовете наистина са кашкавалени, ама при теб няма страшно щот си с 249 раздатка, винаги дели момента между предния и задния мост, та не ги претоварва,
                242 е по добре защото не дели въртящия момент на две а го придава на четирите колела едновремено.

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от kinex
                  Първоначално публикуван от quadra
                  Мостовете наистина са кашкавалени, ама при теб няма страшно щот си с 249 раздатка, винаги дели момента между предния и задния мост, та не ги претоварва,
                  242 е по добре защото не дели въртящия момент на две а го придава на четирите колела едновремено.
                  Направо ходи и си го пусни сам това в Блясъци!
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от superMAX
                    И аз съм за мотор 4.0 , (242 раздатка) обаче преди 96г. Вярно че новите са по хубави от вътре обаче имат много проблеми с електрониката. И руснаците го пишат.....пък може и тук да съм го чел
                    Имат проблеми да-бавно им се свалят стъклата.

                    Коментар


                    • #40
                      Първоначално публикуван от quadra
                      Първоначално публикуван от superMAX
                      И аз съм за мотор 4.0 , (242 раздатка) обаче преди 96г. Вярно че новите са по хубави от вътре обаче имат много проблеми с електрониката. И руснаците го пишат.....пък може и тук да съм го чел
                      Добре, кажи ми с кое по-удобно се преминава през кални коловози и замръзнали бабуни? 242? Грешен отговор.
                      242 е хубава само с това че има твърд блокаж, но пак казвам, на мен НИКОГА не ми е потрябвал. А 4.0 го харесват само хора които не са карали 5.2.
                      ГРЕШЕН ОТГОВОР 242 е хубава тогава когато искаш да покараш само на задно за удоволствие...a дифа сигурно е претоварен и се чупи повече ама кефа няма цена

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от quadra
                        Първоначално публикуван от kinex
                        Първоначално публикуван от quadra
                        Мостовете наистина са кашкавалени, ама при теб няма страшно щот си с 249 раздатка, винаги дели момента между предния и задния мост, та не ги претоварва,
                        242 е по добре защото не дели въртящия момент на две а го придава на четирите колела едновремено.
                        Направо ходи и си го пусни сам това в Блясъци!
                        Ще ида ако престанеш да повтаряш че само 249 дава въртящ момент на двата моста.
                        242 дава 48/52
                        Не разбирам защо се инатиш

                        Коментар


                        • #42
                          Първоначално публикуван от kinex
                          Първоначално публикуван от superMAX
                          И аз съм за мотор 4.0 , (242 раздатка) обаче преди 96г. Вярно че новите са по хубави от вътре обаче имат много проблеми с електрониката. И руснаците го пишат.....пък може и тук да съм го чел
                          Имат проблеми да-бавно им се свалят стъклата.
                          и това особено като не искат да се дигнат после

                          Коментар


                          • #43
                            Първоначално публикуван от quadra
                            Първоначално публикуван от superMAX
                            И аз съм за мотор 4.0 , (242 раздатка) обаче преди 96г. Вярно че новите са по хубави от вътре обаче имат много проблеми с електрониката. И руснаците го пишат.....пък може и тук да съм го чел
                            Добре, кажи ми с кое по-удобно се преминава през кални коловози и замръзнали бабуни? 242? Грешен отговор.
                            242 е хубава само с това че има твърд блокаж, но пак казвам, на мен НИКОГА не ми е потрябвал. А 4.0 го харесват само хора които не са карали 5.2.
                            Много ясно че с твърдия блокаж 242 ще е по добре в кални коловози и замръзнали бабуни. Пък ако искаш да излезеш от коловоза - махаш блокажа.

                            Коментар


                            • #44
                              Първоначално публикуван от kinex
                              Ще ида ако престанеш да повтаряш че само 249 дава въртящ момент на двата моста.
                              242 дава 48/52
                              Не разбирам защо се инатиш
                              Щот го дава докато не избоксува някое от колелетата - тогава всичкото момент отива натам. А ако я блокираш за чий хрян ти е 242 като я превръщаш в тъпа 231? Не разбираш ли че с нея само трябва да ръчкаш шибаното лостче напред-назад, от което нито тя, нито мостовете стават по-здрави и дълговечни.
                              Аз от 231 не се кефя, не разбирам що трябва да се кефя от нещо което се държи по същия начин а е доста по-чупливо он нея.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #45
                                Първоначално публикуван от kinex
                                Първоначално публикуван от quadra
                                Първоначално публикуван от superMAX
                                И аз съм за мотор 4.0 , (242 раздатка) обаче преди 96г. Вярно че новите са по хубави от вътре обаче имат много проблеми с електрониката. И руснаците го пишат.....пък може и тук да съм го чел
                                Добре, кажи ми с кое по-удобно се преминава през кални коловози и замръзнали бабуни? 242? Грешен отговор.
                                242 е хубава само с това че има твърд блокаж, но пак казвам, на мен НИКОГА не ми е потрябвал. А 4.0 го харесват само хора които не са карали 5.2.
                                Много ясно че с твърдия блокаж 242 ще е по добре в кални коловози и замръзнали бабуни. Пък ако искаш да излезеш от коловоза - махаш блокажа.
                                Говоря не да вървиш ПО коловоза а да го пресечеш. И по бабуната на блокаж също не е готино - двата моста минават различен по дължина път и излишъка от въртящ момент някъде трябва да отиде.
                                Така че блокажа става само за оране, но в този случай блокажа на 249 е напълно достатъчен.
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X