Първоначално публикуван от Yordan Kolev
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Grand Cherokee Преди или след 96г.
Свий
X
-
такъв няма. всичко е еднодневка. кекав джип за негри.Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
-
Не са само с Дана 44 а и с Дана 35 пак с алуминиев корпус. И не са нужни юнашки удари, достатъчно е да се друснеш малко по-силно от някой бордюр
И това ако е джип.... Така че ясно е че преди 96-та. Не случайно хората които карат на рали рейдове с Грандове слагат 249 раздатка, докато споменаване за 249OD и 242 предизвиква у тях истеричен кикот...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Тва за Дана35 с алуминиев корпус е нещо ново
Аз знам че на 4.0 след 96 е железен.
И стига с тия състезатели. Тва там няма нищо общо с нормална експлоатация и изобщо не е критерйи. С твърди блокажи и големи гуми всичко се чупи. Особено като карат като за последно.
Коментар
-
Знаеш че при този тип състезания нито гумите са много големи нито се ползват твърди блокажи като при трайала, така че е ясно.Първоначално публикуван от kinexТва за Дана35 с алуминиев корпус е нещо ново
Аз знам че на 4.0 след 96 е железен.
И стига с тия състезатели. Тва там няма нищо общо с нормална експлоатация и изобщо не е критерйи. С твърди блокажи и големи гуми всичко се чупи. Особено като карат като за последно.
А и 242 не се ползва с V8 не заради това че раздатката няма да издържи (макар че определено е слаба за това), защото същата живее и в Дюранго и в Хамър, а защото задния мост не издържа целия въртящ момент да отива в него. Затова 249 си е най-щадящата раздатка, там винаги се разделя.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
При 242 също се разделя въртящия момент. Има абсолютно освободен междинен диф. А при Хамара изобщо не е същата. Устроиството е подобно обаче може да понесе 2950Nm въртящ момент. А при Гранда с 242 е само 2015 Nm;
При NV249 е 2442 Nm
при NV249OD е 2754 Nm
Като говорим за здравина тя така се мери.
Коментар
-
Разбира се че има бре Пламене, що ми пишеш неща които знаеш че знам, въпросът е че там има възможност да се кара само на заден мост - автоматична смъртна присъда за задния мост. А като си толкова навътре в нещата поинтересувай се за Дюрангото и Хамъра и ще видиш че се води 242, само дето е хеви дюти. Ясно е че ще държи на по-голям въртящ момент, и даже 249OD е малко по-преоразмерена от 249, проблема отново ти казвам е в моста, а и пътното поведение с 249 е меко казано неприятно, да не говорим че на офроъд направо няма какво да търсиш с нея. И не ми говори за блокажа, защото с него се държи все едно си с 231. Пък и с този двигател бавните са само за спиране, и в най-дълбоката кал си върви нормално без демултипликатор.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
юзър френдли му се вика - нищо не правиш, само натискаш газта. И друго, има степен на блокаж на дифа, нещо което е много приятно и полезно за трансмисията щот я пази. И освен това ако си разглобявал 242 ще видиш как зъбните колеленца на сателитите са прихванати към осичките им с точкова заварка която после е изпилена отгоре и на практика трябва един по-сериозен удар и се разхвърчат. Иманно затова хората каращи Грандове по състезанията не ползват 242 и 249OD а именно 249.

Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Не ги пиша на тебе тия неща. Знам че повечето ги знаеш обаче ако искаме да сме коректни трябва освен плюсовете да споменем и миносите.
Предполагам че човека няма да ходи на състезания.
Основен недостатък на NV249 е липсата на твърд блокаж в комбинация с виско муфата. При натоварвания загрява и си променя своиствата. Така и си отива. Но вместо да си замине по живо по здраво когато се износи тя прави точно това което по принцип не и се отдава - блокира междиния див по често и когато не трябва. При това положение натоварва всички агрегати по трансмисията.
Коментар
-
Ако маслото във раздаткака е наред и нивото си е както трябва не се прецаква. Прецаква се когато си тече ли тече и никой не му дреме за това...И като останат 3 пръста ATF вътре и го вкараш в "Рио де лайнаре" и започнеш да боксуваш по някое време прегрява... Обаче на никой който си е държал раздатката с достатъчно количество масло не му е блокирала муфтата. Пък и тя мнооого лесно се диагностицира.
Така че стига с раздатката, раздатката е достатъчно дуракоустойчива, и пази мостовете които не са дуракоустойчиви. Щот с другите раздатки са си консуматив. Така че най-добрия и балансиран вариант си е V8 5.2 249.
Всичко друго е залитане в една или друга посока, по-здрава раздатка, по-счупени мостове. Освен това много добре знаеш че 249 работи по-добре от 249OD на офроъд.
Ти що не си с 4.0 AW4 242?
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Защото при WJ NV242(различна е от NP242) се комплектова с 4.7 само като екстра. Демек се плаща. Поради тази причина е почти невъзможно да се намери подобен екземпляр.
Според теб защо е пълно с описания как на мястото на някоя раздатка се слага 242 а обратния варянт липсва.
Тук намерих една дискусия по въпроса за раздатките.
http://jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/FAQ/xfer.htm
Не е от извора и е на руски но става.
Коментар
-
Да, точно така, тази дискусия е известна, само че хората които са радетели за 242 вече всичките са я изхвърлили и са привържаници сега на 249, ако не варваш напиши им и ги питай. Аз поне си общувам с тях ежедневно та знам. Стигна се до там че сложиха 249 на Вранглер (винаги съм искал Вранглер с 5.2 и 249).
Не забравяй че аз съм много отдавна регистриран в руския форум на Джип и голяма част от информацията си я черпя от там.
И пак раздатката дъвчеш, хем ти казах че не е проблема в нея а в това че заради нея ще умре задния мост. Колко пъти още трябва да го повторя - слабото място е задния мост и всяка различна от 249 раздатка само го прави още по-слабо.
Адски е просто не смятам да пиша повече едно и също по сто пъти.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Колкото бързо умре с 242 толкова бързо ще умре и с 249.
Сега видях на снимката със реидовото ГрандЧероки че от зад е с Дана35
Иначе добре са подсилили моста. Може да лети.
Ти сигурен ли си че има Дана35 с алуминиев корпус.
Коментар
-
Уви да... и се пукат мамка им... Ама има достатъчно количество железни мостове втора ръка, лошото е че дифовете вътре са слабички както знаеш. На Форда дето сега го карам задния диф е двойно по-голям визуално от Дана 35...пък има и LSD, ама това е друга опера.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар