Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АСК в авариен режим при минусови температури

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: АСК в авариен режим при минусови температури

    Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
    BENZBOSS,

    мерси за ценната информация. Сега говорих с тези от БС и ми казаха, че слагат на тези АСК само Mopar ATF+4. Има ли значение, кой е производителят, защото както се вижда от твоя линк, там е посочен - Shell ATF 3403-M 115?

    От БС ми казаха също, както и колегата onufriz твърди, че аварийният режим може да е от слаб ток от акумулатора. Затова и след като поработи джипа, влиза в нормален режим.

    Няма значение кой е производителя,важното е маслото да е одобрено за ползване в тия скорости,а одобрените масла ги има в линка който пуснах.Ето го и Shell ATF 3403-M 115,пише,че е доживотно,но не са споменали чий живот,сменя се на 60 000 километра в Европа или 60 000 мили тук.

    Аз да попитам -Мопар АФТ+4 type 9602 колко е сьвместимо с горния Шел и защо го няма в листа на Мерцедес тогава?АТФ+4 излиза на азара година преди да излезе 722.6 на Мерцедес.Може да има някаква разлика в трансмисиите,но аз поне не бих рискувал.Списьк с АТФ+4.

    Как да е,щом такова ползват значи има защо.

    Advance Auto Parts ATF+4®
    Carquest ATF+4®
    Castrol ATF+4®
    Chevron ATF+4®
    Citgo Transgard ATF+4®
    Coastal ATF+4®
    Conklin ATF-Xtra Plus ATF+4®
    Formula Shell ATF+4®
    Great Wall ATF+4®
    Havoline ATF+4®


    MAG 1 ATF+4® Mobil ATF+4®
    Mobil Super ATF+4®
    Mopar ATF+4®
    MotoMaster ATF+4®
    NAPA ATF+4®
    Northland ATF+4®
    O’Reilly ATF+4®
    Parts Master ATF+4
    ®
    Parts Plus ATF+4®


    Pennzoil ATF+4®
    Petro-Canada ATF+4®
    Quaker State ATF+4®
    Ravenol ATF+4®
    Sinopec ATF+4®
    Super Tech ATF+4®
    Texamatic DC ATF+4®
    Ultramax ATF+4®
    Valvoline ATF+4®



    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      До: АСК в авариен режим при минусови температури

      За аварийния режим на тия кутии е писано,копнато от темата долу.

      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=74739&page=2

      Още малко за тая трансмисия - при грешка в работата на трансмисията,грешка отчетена от електронния модул / който трябва да скриеш / Electronic Transmission Control module трансмисията може а влезе в 2 различни аварийни режима.
      1 Механично хидравличен авариен режим - кове на трета предавка или на последната добра предавка.Гасиш колата,врьщаш контакта и се рестартира.Имаш обаче идея,че нещо не е наред с кутията или включването и.
      2 Електрически авариен режим - след като загасиш и запалиш пак трансмисията кове само на втора предавка,работи и задната,но при преместването на лоста се чува едно яко чаткане.Няма оправия на пьтя освен ако не и изтриеш кода за грешка сьс стар диагноза или друг тестер на Мерцедес.Иска и оправяне на проблема обаче,само с триене няма да мине,усетила е голям проблем и кове на втора,а го усети пак,а пак запецне на втора и..............право в сервиза лазейки.

      Край на цитатаПремери и нивото на маслото,от дьното на картера до макс на щеката е равна на ширината на една кутия цигари.Мери се с ква да е щека.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #18
        До: АСК в авариен режим при минусови температури

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        4 литра сьбира ако само е отвил пробката,ако мрьдне малко мозька и източи торка и ще сьбере 8 литра,кажи му да си купи помпа за избутване на старото масло и да не мрьнка,че няма пробка.
        Ми, то добре че е сипал само 4 литра,иначе с това Ессо 8 литра,сигурно нямаше да карам вече.А бе,подозирах аз че стия два варела наливно масло,дето наливат на всички автоматици по избор "онче бонче-червено","онче-бонче-жълто" са ме прекарали.Ами като незнаеш какво масло трябва да е,а (за България задължително трябва да знаеш) ,то винаги са те ......и. Много благодаря за предоставената информация Колега,отдавна търсех такава.
        JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

        Коментар


        • #19
          До: АСК в авариен режим при минусови температури

          Филтьра Мерцедес,а те от варела сипватИ да са одобрени 100 вида масла как да е ми те 5 масла на крьст
          Еле след 95 няма какво толкова да му се чудят,само като я погледне,че няма щека за проверка и трябва да му е ясно какво масло да слага.

          Ето го най-доброто масло одобрено от Мерцедес и за 722.6 и за следващата 722.9 кутии.Даже е по-евтино от предходната спецификация.



          Вьпреки това си провери защо го ползват това което са ти сипали.Не сьм на 101% сигурен дали има разлика в твойта кутия и в тая на Мерцедес.Кавато и разлика да има обаче ме сьмнява да има варели от одобрено масло / еле па тва цитираното /както и кутията ти да сьбира само 4 литра.Откава се маркуча за оглаждането и се избутва с помпа маслото,и помпата я има под Мерцедес номер ако трябва да задьлбаваме.И на баба им трьнката,че не се сменяло маслото
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #20
            До: АСК в авариен режим при минусови температури

            Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
            мерси за ценната информация. Сега говорих с тези от БС и ми казаха, че слагат на тези АСК само Mopar ATF+4. Има ли значение, кой е производителят, защото както се вижда от твоя линк, там е посочен - Shell ATF 3403-M 115?
            Купи си масло точно за тази кутия, и си го смени. Колкото по-бързо ще го направиш толкова е по-добре.
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #21
              До: АСК в авариен режим при минусови температури

              Ха такаа,излиза непредвидена смяна на маслото.Сега него ще обвинявам, при по спортно каране и спиране, се получава едно задържане на по-висока предавка и превключване с удар на по-ниска.И дано "вече" да е него.
              JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

              Коментар


              • #22
                До: АСК в авариен режим при минусови температури

                Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
                Ха такаа,излиза непредвидена смяна на маслото.Сега него ще обвинявам, при по спортно каране и спиране, се получава едно задържане на по-висока предавка и превключване с удар на по-ниска.И дано "вече" да е него.
                Чакай, че се оплетох нещо..... Ти каквъв модел JEEP караш? И какво последно масло са ти сипали? И кога ти се появил проблема?
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • #23
                  До: АСК в авариен режим при минусови температури

                  Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                  Чакай, че се оплетох нещо..... Ти каквъв модел JEEP караш? И какво последно масло са ти сипали? И кога ти се появил проблема?
                  Гранд Чероки 2.7crd.Мерцедесовия двигате и скорости.Маслото е Еssо,сменено преди около 10000км.Пробвлема го забелязах преди около 5000км,но от тогава не го карам спортно, и проблема го няма.Ако го изръчкам обаче,там си е!
                  JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                  Коментар


                  • #24
                    До: АСК в авариен режим при минусови температури

                    Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
                    Гранд Чероки 2.7crd.Мерцедесовия двигате и скорости.Маслото е Еssо,сменено преди около 10000км.Пробвлема го забелязах преди около 5000км,но от тогава не го карам спортно, и проблема го няма.Ако го изръчкам обаче,там си е!
                    Някакси странно звучи спортно каране и Гранд WJ в едно изречение. Карай си колата както трябва и я пази повече
                    Грандоман WJ 3.1 QD

                    Коментар


                    • #25
                      До: АСК в авариен режим при минусови температури

                      Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
                      Гранд Чероки 2.7crd.Мерцедесовия двигате и скорости.Маслото е Еssо,сменено преди около 10000км.Пробвлема го забелязах преди около 5000км,но от тогава не го карам спортно, и проблема го няма.Ако го изръчкам обаче,там си е!
                      Сменяй. ИМХО....

                      Първоначално публикуван от buysell Преглед на мнение
                      Някакси странно звучи спортно каране и Гранд WJ в едно изречение. Карай си колата както трябва и я пази повече

                      Значи не си карал Гранд Или не те е возил някой по-откачен.....
                      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                      Коментар


                      • #26
                        До: АСК в авариен режим при минусови температури

                        Първоначално публикуван от buysell Преглед на мнение
                        Някакси странно звучи спортно каране и Гранд WJ в едно изречение. Карай си колата както трябва и я пази повече
                        Колега,никак не е странно.С тая динамика и залепване в завойте си голям кеф,е ли па на сняг.
                        JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                        Коментар


                        • #27
                          До: АСК в авариен режим при минусови температури

                          Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение

                          Значи не си карал Гранд Или не те е возил някой по-откачен.....
                          Имам Гранд - WJ 3.1 , но имам и BMW кабрио със спортно окачване и големи джанти и ауди А8 2006 година 4.2 бензин 335 коня с въздушно окачване и някакси гранда ми е далеч от чувството на другите 2 коли при влизане в завой с висока скорост и при чувство за стабилност при висока скорост ...
                          Грандоман WJ 3.1 QD

                          Коментар


                          • #28
                            До: АСК в авариен режим при минусови температури

                            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                            Филтьра Мерцедес,а те от варела сипватИ да са одобрени 100 вида масла как да е ми те 5 масла на крьст
                            Еле след 95 няма какво толкова да му се чудят,само като я погледне,че няма щека за проверка и трябва да му е ясно какво масло да слага.

                            Ето го най-доброто масло одобрено от Мерцедес и за 722.6 и за следващата 722.9 кутии.Даже е по-евтино от предходната спецификация.



                            Вьпреки това си провери защо го ползват това което са ти сипали.Не сьм на 101% сигурен дали има разлика в твойта кутия и в тая на Мерцедес.Кавато и разлика да има обаче ме сьмнява да има варели от одобрено масло / еле па тва цитираното /както и кутията ти да сьбира само 4 литра.Откава се маркуча за оглаждането и се избутва с помпа маслото,и помпата я има под Мерцедес номер ако трябва да задьлбаваме.И на баба им трьнката,че не се сменяло маслото
                            Последно,това ли е най подходящото масло,че и аз се убърках нещо
                            JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                            Коментар


                            • #29
                              До: АСК в авариен режим при минусови температури

                              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                              Това кратко,дьлгото сьм се навил да го надипля в един друг форум.Може и да не сьм прав ма да не ми викат BENZBOSS
                              Прав си,Boss..както обикновено.

                              Фактът,че маслата по категории 236.10/12/14 и ATF +4(MS-9602) имат само одобрение на съотв.производители навожда на заключението,че никак не са съвместими.
                              Ако у дилъра процедират по формулата "гуми като гуми-все са кръгли",интересно с какво обслужват двигателите на МБ...дано не е Mopar 5w-30,10w-30 API SL.
                              Mopar имат 236.12 АТФ -Part No. 05127382AB,въпросът е защо са набутали +4-ката..стр.14:
                              http://starparts.chrysler.com/starli.../chemicals.pdf
                              Сервизен интервал на 722.6 (към 2006 година,може би 236.14 все го е нямало)-60 000км.
                              http://www.mercedes-benz.com.vn/cont...s%20-%20EN.pdf
                              ...остави ги тия "sealed for life" глупости.
                              Това е,замества 236.10/12 :
                              http://bevo.mercedes-benz.com/downlo...Spec_231_1.pdf

                              Коментар


                              • #30
                                До: АСК в авариен режим при минусови температури

                                Тая тема почва да става интересна

                                Сьрвис бюлетин на вашата марка,кой ще ми обясни цитата който сьм дрьпнал от него?Искам и някой да потвьрди,че говорим за трансмисия
                                W5J400

                                http://www.xkjeeps.com/tsb/tsb_xk_2101407.pdf

                                NOTE: This Service Bulletin DOES NOT apply to the following transmissions:


                                Sprinter transmissions


                                Crossfire transmissions


                                MK/PM vehicles equipped with Continuously Variable Transmission
                                (CVT)


                                WG vehicles equipped with a diesel engine (sales code ENF) and a
                                W5J400 or NAG1 transmission (sales code DGJ)


                                **ALL vehicles equipped with a AS68RC Transmission (sales code
                                DG3)**


                                **ALL vehicles equipped with a GENTRAG MPS6 Transmission (sales
                                code DG5)**

                                DISCUSSION:
                                ATF+4® - (Type 9602) is being used as factory fill for Chrysler Group automatic
                                transmissions.
                                ATF+4® is recommended for all vehicles equipped with Chrysler

                                Group automatic transmissions EXCEPT FOR THOSE LISTED IN THE NOTE ABOVE.

                                Трансмисия номер W5J400 тьрсете на 4 страница

                                http://www.lucadn.info/GCRepository/...tenanceCRD.pdf

                                Бе или аз сьм кьорав или има някоя хватка дето не я знам.Не говорим за други модели на марката,само за 2.7 CRD.



                                Май аз нещо бьркам,тия в сервиза ги получават и трябва да ги четат тия бюлетини.За бензин ДА,маслото става,за дизел и то тоя.................НЕ според прочетеното в тяхната си документация.Или за нищ не разбирам от масло.Има МОПАР който покрива мерцедеската спецификация,но го слагат само на 2 трансмисии на Крайслер и на нито един Мерцедес.

                                Последно редактирано от BENZBOSS; 29-01-10, 20:38.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X